Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, når starter det skikkelige salget av julevarer? Ser at Nille har 4 for 3 på "innpakning" nå, men husker jeg kjøpte masse greier på 70 % i fjor etter jul. Starter de med dette fra 3. juledag, eller må man vente til uti januar? Husker ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starter vel første åpningsdag etter julaften

• Liker 2
Skrevet

Mange har 50% nå og noen har startet 70%

Anonymkode: 0acdc...61f

• Liker 2
Skrevet

Aha, så kanskje fra 3. juledag? Eller det blir vel 4. juledag/28.12 nå når 3. juledag er på en søndag. 

Skrevet

Før pleide det å være i romjula. Men nå er det ofte tilbud siste dagene før jul. Etter jul pleier det meste  av julepynten å være rasket vekk.

Skrevet

Kjeden jeg jobber i har hatt 30% på julevarer siden forrige søndag. I romjula blir det 50% og om det fortsatt er mye igjen etter nyttår økes rabatten ytterligere.

Anonymkode: b1983...739

Skrevet
Cordelia skrev (6 timer siden):

Før pleide det å være i romjula. Men nå er det ofte tilbud siste dagene før jul. Etter jul pleier det meste  av julepynten å være rasket vekk.

Åh, men Nille har vel ikke 70 % før etter julaften? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjeden jeg jobber i har hatt 30% på julevarer siden forrige søndag. I romjula blir det 50% og om det fortsatt er mye igjen etter nyttår økes rabatten ytterligere.

Anonymkode: b1983...739

Aha, så det spørs vel selvfølgelig litt hva jeg vil ha, ja.. Om det blir utsolgt på 30, 50 eller 70 prosent. 😊

Skrevet

De fleste kjedebutikkene som selger julepynt har hatt fra 25- 50% i et par uker allerede.  Det som er igjen går nok på 50-70% 28/12. Men det er ikke mye julepynt igjen i butikkene iår, det er solgt veldig mye  mer i år enn tidligere. 

Anonymkode: 89602...86f

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke Nille 70 % ennå heller? Når kommer det da? 

Skrevet

Ser at jeg handlet på 70 % der 26. desember 2019. 🤔 På Nille, altså. 

AnonymBruker
Skrevet
Kaisamaia skrev (27 minutter siden):

Mulig butikkene ikke har så mye julevarer igjen? 

Alle har feiret jul hjemme og blitt oppfordrert til å pynte tidlig i år.

Anonymkode: 8b00b...0e7

AnonymBruker
Skrevet
Kaisamaia skrev (32 minutter siden):

Du handlet hos Nille 2.juledag?🧐

Anonymkode: 19907...f49

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du handlet hos Nille 2.juledag?🧐

Anonymkode: 19907...f49

Nei, ble feil det der. 😆 27. desember 2019, var det. 3. juledag. 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mulig butikkene ikke har så mye julevarer igjen? 

Alle har feiret jul hjemme og blitt oppfordrert til å pynte tidlig i år.

Anonymkode: 8b00b...0e7

Det kan hende, jeg har ikke vært der selv, så lurer på om noen har vært der. 😊 Står 50 % på alle julevarer på nettsiden deres. Men jeg vil ha 70 % på gaveposer og annen innpakking. Kan jo hende det er det nå, uten at det står på nettsiden. 

Anonymkode: cf84c...5b4

Skrevet

Er kun 50 % nå... Blir det ikke 70 % i det hele tatt i år da? Var jo 70 % i desember 2019.. Hun som jobbet der kunne selvfølgelig ikke svare på det.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har lurt på det samme 🤷🏼‍♀️ Jeg kjøpte julevarer på 70% på lille julaften i fjor, på Nille.

Anonymkode: e7f3f...146

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har lurt på det samme 🤷🏼‍♀️ Jeg kjøpte julevarer på 70% på lille julaften i fjor, på Nille.

Anonymkode: e7f3f...146

Takk! Endelig noen som forstår meg. 😂❤️ Aner ikke hva som skjer i år, men her jeg bor har de i alle fall fullt av julevarer og gaveposer igjen. Men til kun 50 %. 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så forferdelig viktig for deg dette her? Og at det MÅÅÅÅ være 70%, og ikke 50%? 

17 hours ago, Kaisamaia said:

Er kun 50 % nå... Blir det ikke 70 % i det hele tatt i år da? Var jo 70 % i desember 2019.. Hun som jobbet der kunne selvfølgelig ikke svare på det.. 

Da vil jo alle kundene snu i døra den dagen det er 30-50% og heller komme tilbake når det er 70%. Det er tap for butikken, så selvfølgelig sier de ikke noe. 

Hva med å la dette ligge nå, nøye deg med den julepynten du allerede har i hus (noe jeg mistenker ikke er rent lite siden du tydeligvis er en vaskeekte SALGs-shopper), tenke på miljøet og bruk pengene dine på noe vettugt istedet. 

Anonymkode: efe5c...30d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...