Gå til innhold

Hvordan få til bra oral på henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Dette blir en litt tar tråd men jeg prøver mitt beste å formulere meg slik at de fleste forstår.

Jeg har hatt et titalls partnere opp gjennom og hatt flere forhold som har vart i flere år. 
Jeg har fått høre av flere at jeg har vært veldig dyktig til å sleike. Alle damene jeg har vært med har naturligvis sett forskjellige ut nedentil men alle hadde enten små eller store indre lepper som stikker litt utenfor de ytre, hvor klitoris også kommer godt til syne. 
Nå har det seg sånn at nåværende partner har kun de ytterste og ikke eksisterende av de indre.

klitoris er også mer gjemt innenfor de tykke utvendige leppene som gjør det vanskeligere å treffe riktig.
Jeg føler at jeg ikke får til dette så bra som jeg er vant til og det er litt frustrerende. Man er plutselig blitt amatør på noe man tidligere har fått mye ros for. Er det noen som har noen tips og råd til meg? Ville satt uendelig pris på det. 

Anonymkode: aab97...b4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne da hun ihvertfall noen ganger sitter på fasiten. Her inne har vi ikke peiling eller er like slu....

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor utleverer du kjærestens kjønnsorgan på nett??

• Liker 2
Skrevet

Spørr dama hva hun liker. Be henne vise deg. Ingen på forum kan vite hva hun liker. 

Anonymkode: ecc03...173

• Liker 2
Skrevet
Uatskillelig skrev (4 minutter siden):

Hvorfor utleverer du kjærestens kjønnsorgan på nett??

Fordi det er der problemet ligger? Han spør hvordan han kan få slikket henne på best mulig måte når kjønnsorganet hennes ser slik ut.

Er ikke akkurat sånn at noen her inne kommer til å kjenne igjen denne jenta ved beskrivelsen til TS . 

Anonymkode: 4699b...4fd

• Liker 4
Skrevet

Ts her igjen... 

Som henne sier-henne liker å bli sleiket. 
Jeg lurte mest på om noen har noen gode tips til å mestre det på en bedre måte. 
Ikke meningen å utlevere noen her og jeg er ekstremt fornøyd med både hvordan den ser ut og føles. 
Jeg har aldri opplevd at de ytre leppene dekker for både klitoris og ligger veldig gjemt. Det gjør det vanskelig å utføre slik som jeg er vant til. Alt jeg lurte på var om noen hadde tips til hvordan man får til dette bedre. 

Hva henne liker vet jeg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det er der problemet ligger? Han spør hvordan han kan få slikket henne på best mulig måte når kjønnsorganet hennes ser slik ut.

Er ikke akkurat sånn at noen her inne kommer til å kjenne igjen denne jenta ved beskrivelsen til TS . 

Takk. Du forstod poenget mitt :) 

-TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her igjen... 

Som henne sier-henne liker å bli sleiket. 
Jeg lurte mest på om noen har noen gode tips til å mestre det på en bedre måte. 
Ikke meningen å utlevere noen her og jeg er ekstremt fornøyd med både hvordan den ser ut og føles. 
Jeg har aldri opplevd at de ytre leppene dekker for både klitoris og ligger veldig gjemt. Det gjør det vanskelig å utføre slik som jeg er vant til. Alt jeg lurte på var om noen hadde tips til hvordan man får til dette bedre. 

Hva henne liker vet jeg.

Liker du hennes utseende bedre enn de andres da?

Du må nesten spørre henne, be henne gi ekstra lyd når du treffer bra. 

Anonymkode: f44d2...dc3

• Liker 1
Skrevet

What does it mean to lick a woman's pussy? - Quora

vet ikke om dette hjelper noe særlig men

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liker du hennes utseende bedre enn de andres da?

Du må nesten spørre henne, be henne gi ekstra lyd når du treffer bra. 

Jeg synes alle jeg har vært med har sett veldig bra ut. 
Men selvsagt er jeg jo med henne nå som gjør at henne er spesiell for meg. Utseendet der nede har ingenting å si for meg. 
Takk, vi får bare prøve oss frem litt til. 
-TS

• Liker 3
Skrevet

For noen fine kjønnsorgan. :lillesky2:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater når mannfolks skal bruke tuppen på tunga rett på klitoris slik det siste bildet nederst til høyre viser. Nei takk. Au au au og det er ikke godt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hater når mannfolks skal bruke tuppen på tunga rett på klitoris slik det siste bildet nederst til høyre viser. Nei takk. Au au au og det er ikke godt.

Det er derfor du må lage lyd så slipper du det...  slutt å hate! prøv med kommunikasjon først😂

• Liker 1
Skrevet

Snakk sammen. Øv. Snakk. Øv. Lær. Alle mennesker er litt forskjellige i hva de liker og noen er veldig forskjellig. Klitoris er ikke bare et synlig lite punkt, men brer seg ut under hud og går over et stort område i bredden, høyden og innover. Prat med den man er sammen med. Samtal med klær på og uten klær. Bli godt kjent og lær om hverandres særpreg. 

Anonymkode: 18480...e73

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (51 minutter siden):

Det er derfor du må lage lyd så slipper du det...  slutt å hate! prøv med kommunikasjon først😂

Hva vet vel du om hva jeg gjør og ikke? Kanskje du skal prøve å ikke hate selv før du ber andre om å ikke hate.

Jeg sier selvfølgelig ifra når noe ikke er godt, jeg er ikke uerfaren. Og jeg lager mye lyd i senga og får stadig høre at jeg er den beste partnerne mine har hatt sex med og noen har sagt at de ikke visste hva sex var før de hadde sex med meg. Jeg forteller bare hva jeg ikke liker slik at TS skjønner at folk er forskjellige og nettopp derfor blir motivert til å snakke med den det gjelder. Han fikk en guide, jeg sier at det ikke nødvendigvis er en fasit fordi jeg synes den ene tingen i guiden er vond = han kan ikke bare ta utgangspunkt i en slik guide men snakke med partner. Eventuelt prøve seg frem forsiktig, men det virker det jo som han har prøvd og bare blitt usikker av.

Kanskje du skal prøve med kommunikasjon selv først, spørre meg om hva jeg mente før du latterliggjør det jeg sier ved å slenge på en "🤣"-emoji.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva vet vel du om hva jeg gjør og ikke? Kanskje du skal prøve å ikke hate selv før du ber andre om å ikke hate.

Jeg sier selvfølgelig ifra når noe ikke er godt, jeg er ikke uerfaren. Og jeg lager mye lyd i senga og får stadig høre at jeg er den beste partnerne mine har hatt sex med og noen har sagt at de ikke visste hva sex var før de hadde sex med meg. Jeg forteller bare hva jeg ikke liker slik at TS skjønner at folk er forskjellige og nettopp derfor blir motivert til å snakke med den det gjelder. Han fikk en guide, jeg sier at det ikke nødvendigvis er en fasit fordi jeg synes den ene tingen i guiden er vond = han kan ikke bare ta utgangspunkt i en slik guide men snakke med partner. Eventuelt prøve seg frem forsiktig, men det virker det jo som han har prøvd og bare blitt usikker av.

Kanskje du skal prøve med kommunikasjon selv først, spørre meg om hva jeg mente før du latterliggjør det jeg sier ved å slenge på en "🤣"-emoji.

Det var jo du selv som skrev at du hatet menn som slikket deg med spiss tunge?

Hvis en man ikke kjenner deg, og vet at mange kvinner liker det... skulle han da ikke prøve det uten å spørre deg? for det er vel ikke noe du sier på forhånd?

Jeg har også milevis med erfaring, men erfaring spiller faktisk ingen rolle, den er nesten null verdt i en slik sammenheng. Det eneste som hjelper er å kommunisere, enten i tale, kroppsspråk, øyekontakt eller lytte etter lyder. Det er ikke alle som holder foredrag på hva de liker eller ikke, man må bare prøve seg frem... folk er forskjellig som du vet...

Du ser bare ikke humoren i det og takler det som ironi, det er det som er forskjellen på oss... Hvilken humor synes du det er i ironi? det er jo et slemt utrykk... Men hvilken emoji skal jeg nå bruke hvis du bare tror jeg er ironisk?

Nok engang er det kommunikasjon som hjelper, folk er forskjellig😂 (den er uten ironi)

• Liker 2
Skrevet

Den emojien passer ikke til det du skriver hvis det ikke er hånende/ironisk.

Men hvis det ikke var slik ment så er det jo samma, vi er enige i at alle er forskjellige selv om vi ikke er enige i bruken av emojier. Du er ikke enig i måten jeg prøvde å uttrykke at vi alle er forskjellige på heller, så vi er vel skuls hvis det skulle ha noe å si for noen av oss. Å skrive at man hater noen bare fordi de gjør filleting er som regel en overdrivelse bare for å understreke poenget. Kall det en uttrykksmåte. For ingen kan faktisk hate et menneske som prøver å slikke deg med stiv tunge på klitten, det er jo helt sinnsykt i så fall.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forstår problemet. Kjønnsleppene kan jo spres, slik at det innenfor blir tilgjengelig. 

Anonymkode: 7adb6...211

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Den emojien passer ikke til det du skriver hvis det ikke er hånende/ironisk.

Men hvis det ikke var slik ment så er det jo samma, vi er enige i at alle er forskjellige selv om vi ikke er enige i bruken av emojier. Du er ikke enig i måten jeg prøvde å uttrykke at vi alle er forskjellige på heller, så vi er vel skuls hvis det skulle ha noe å si for noen av oss. Å skrive at man hater noen bare fordi de gjør filleting er som regel en overdrivelse bare for å understreke poenget. Kall det en uttrykksmåte. For ingen kan faktisk hate et menneske som prøver å slikke deg med stiv tunge på klitten, det er jo helt sinnsykt i så fall.

Jeg innrømmer at jeg rotet litt med tekstingen og ikke forsto deg helt, mangel på kaffe skjønner du... Så bra vi er skuls og enig da, jeg synes du er skjønn som retter opp❤️

Men til poenget... Jeg mener hovedsakelig all slikking må utføres med mye fukt, og at klitten skal suges... å slafse uten mening fikk jeg i tidlig alder kjeft for, da var det snakk om millimeter prestasjon. Så jeg skjønner frustrasjonen for dem som er nybegynnere, men selv de som tror de har erfaring behandler jo klitten så hardt at de tror den er laget av marmor... Hun som lærte meg opp likte suging med vakuum, så lærte hun med dette med lyder og signaler jeg måtte se etter. Den lærdommen var faktisk meget kunnskapsrikt. At jeg følte meg trygg på mine prestasjoner gjorde at jeg elsker oralt idag...

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som en perfekt sexpartner og kjæreste med innstilling om å gjøre det godt for henne. 

Mange damer inkludert meg selv kan være usikre på kroppen vår, ikke minst nedentil. I mine første forhold turte jeg ikke å bli slikket i redsel for å ikke være fin nok. Nå tør jeg, men sliter med å slappe av og nyte det av samme grunn. Min kjæreste sammenligner meg med tidligere ekser av han, fortalte at de slapp seg mye mer løs, og de kommentarene  plages jeg med. For meg er det mer ødeleggende enn oppbyggende å høre om, selv om han sier direkte hva han ikke er fornøyd med når vi har sex. Mitt råd er: vis henne at du liker henne, at hun er fin nok, bekreft det ofte. Får du henne trygg er mye gjort. Da viser hun deg hva hun liker.

Anonymkode: 45f7a...1eb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...