Gå til innhold

Blødning etter samleie

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver å bli gravid og har vel prøvd i 6 mnder. Mannen min har en jobb hvor han reiser litt, og var vekkreist forrige eggløsning. Jeg hadde eggløsning igår, og har da hatt sex tre ganger rundt denne dagen. Alle tre gangene har jeg begynt å blø friskt blod i etterkant. Det slutter etter noen timer men har altså skjedd alle tre gangene. Dette skjedde også sist eggløsningsperiode han var hjemme. Men ingen blod eggløsningen når han var vekkreist. Blør heller ikke etter sex utenom eggløsningsperiode. Har også regelmessig mens, på dagen regelmessig som regel. Noen som vet hva dette kan være? Begynner umiddelbart å tenke at noe er gale😔

Anonymkode: 05340...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, virker som du har en rift i skjeden. Kan jo være en negl under fingring som startet dette og en skorpe som går opp under penetrering. Prøv en uke uten noe inni vagina så slutter du nok å blø.

Anonymkode: 53eff...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med meg også når vi var prøver. Vi hadde masse sex da..

Anonymkode: 96498...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått til legen å sjekket GU. Jeg hadde dette ved celleforandringer. Man skal jo ikke blø etter samleie. 

Lykke til :)

Anonymkode: dddc4...0db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😄 har celleforandringer hos deg påvirket noe ift å bli gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar😄 har celleforandringer hos deg påvirket noe ift å bli gravid? 

Du, jeg skal si deg det at jeg fikk celleforandringer i graviditeten. Helt i begynnelsen og jeg var 27år. Det gikk helt fint, men jeg engstet meg desverre veldig mye. Googlet og googlet. Måtte også ofte inn til sjekk på sykehuset pga de ville se om det ble forverret. Det holdt seg stabilt. I ettertid så tenker jeg at det bare var bra de gjorde dette. Det kan jo ikke bki tryggere enn det? 

Celleforandringene holdt seg stabil helt til 8'mnd, da fulgte de tett opp. Etter fødsel (8uker) måtte de ta biopsi og konisere meg. Etterdet har jeg ikke hatt noe. Nå er det ikke sikkert du gar det, men om, så går det nok veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.. jeg er allerede nå bekymret over ting som skjer i egen kropp, så kan bare tenke meg at det var en tid med mye googling og bekymringer.. bra det ordnet seg! Jeg får bestille meg time hos GU over nyttår for å være på den sikre siden. Har tidligere vært mye plaget med soppinfeksjon, men ikke hatt det på over et år etter en tablettkur på 5(?) mnder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok.. jeg er allerede nå bekymret over ting som skjer i egen kropp, så kan bare tenke meg at det var en tid med mye googling og bekymringer.. bra det ordnet seg! Jeg får bestille meg time hos GU over nyttår for å være på den sikre siden. Har tidligere vært mye plaget med soppinfeksjon, men ikke hatt det på over et år etter en tablettkur på 5(?) mnder

Dette du har er helt sikkert ingenting. Kanskje du blør litt lett ift eggeløsning og sex? Men jeg sier bare hva jeg har erfart. Blødde også litt under sex da, ikke nå lengre. Husk at celleforandringer ikke er kreft. Sønnen min er idag 5år og ingen celleforandringer i etterkant. 

Jeg vil absolutt råde deg til å dra til legen. Kun for å være helt sikker, det er så godt etterpå. Dette går bra. (Og ikke google for mye da):)

lykke til♡ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter de andre her om å dra til legen, har lest et sted at det bør man alltid gjøre om man blør etter sex. 

Selv har jeg hatt celleforandringer grad 3 og måtte koniseres. Gynekologen fortalte at den metoden de bruker for operasjonen nå er så skånsom at den ikke skal ha noe å si for graviditet. Ble gravid på 2. PP etter konisering. (Eneste ulempen med operasjon når man er prøver er at man må ta pause i prøvingen. Jeg måtte vente 4mnd fra jeg fikk det påvist)

Anonymkode: 057ff...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men betyr slike blødninger at jeg ikke er gravid? Er alt håp ute for denne gangen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men betyr slike blødninger at jeg ikke er gravid? Er alt håp ute for denne gangen??

Det vet jeg ikke? Du får ta en test og sjekke.

Anonymkode: 057ff...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...