AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #41 Del Skrevet 21. desember 2020 Her hadde kollegaene spleiset på gavekort. fikk ingenting av sjefen/kommunen. Anonymkode: 63c13...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #42 Del Skrevet 21. desember 2020 Fikk gave som nærmeste kolleger spleiset på før jeg gikk ut i perm og blomster på døra når jeg kom hjem fra sykehuset. Får også frokost på døren/ blomster/ gave hver bursdag. Trodde helt ærlig det var helt vanlig, mange som har dårlige sjefer/arbeidsplasser rundt omkring her på KG. Anonymkode: b03d8...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #43 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg fikk ingenting, skal det ordnes gaver må vi ansatte spleise selv på eget intiativ Anonymkode: 06616...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #44 Del Skrevet 21. desember 2020 Privat bedrift med 10 ansatte: jeg fikk blomster på døra, og nå jeg kom innom for å vise fram babyen fikk babyen en gave også. Jeg fører regnskap for en del bedrifter, og der ser det ut til at de små sender blomster, de store gjør det ikke. Anonymkode: 2b525...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #45 Del Skrevet 21. desember 2020 Vi kolleger pleier å spleise sammen på et gavekort til den nybakte moren. Sjefene sender ei melding med gratulasjon. Sjefene pleier derimot å gi gavekort når barna døpes av en eller annen merkelig grunn? 😂 Anonymkode: d845e...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #46 Del Skrevet 21. desember 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det har jeg fått. Jeg skal egentlig ikke klage😊 det er virkelig ikke viktig for meg å få noe som helst, men jeg har stusset litt over det. Spesielt da det kom en leveranse fra mannens arbeidsplass. Anonymkode: bf764...a5f Dette er en advarsel. Anonymkode: 40ded...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #47 Del Skrevet 21. desember 2020 Fikk en liten plante første gang og ikke så mye som en gratulasjon fra leder og kolleger ved barn nr 2😊 Tolker det som at jeg ikke er så godt likt, ettersom andre i avdelingen har fått ganske bra gaver med alle barna sine😅🙄 Men barnas far sin avdeling overøste oss med gaver✨ veldig hyggelig og koselig😊 man får jo ikke barn hver dag Anonymkode: 40453...6e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 21. desember 2020 #48 Del Skrevet 21. desember 2020 Eg fekk ein ullbody som kom godt til bruk. Det var frå dei tilsette som ville gi meg ein liten gåve, og ikkje frå kommunen. Koselig var det uansett. Eg forventer ikkje at kommunen skal gi gåve til alle som får baby, det blir jo litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #49 Del Skrevet 21. desember 2020 Fikk en liten blomst fra en «gavekasse» vi ansatte har. Altså ingen spons fra arbeidsgiver, men ansatte betaler inn årlig for sånne ting (samt runde dager, bryllup, dåp osv). Jobber kommunalt Anonymkode: 7530f...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #50 Del Skrevet 21. desember 2020 Både mannen og jeg fikk blomster fra hver vår arbeidsplass, begge jobber privat. Min arbeidsplass er egentlig veldig gjerrig, vi får f.eks hverken julegave eller julebord. Men blomster i forbindelse med fødsel er vanlig, det får alle. Anonymkode: 8e766...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #51 Del Skrevet 22. desember 2020 Det kan virke som at mange tror at jeg jobber i stat/kommune, men det gjør jeg ikke. Privat konsern. TS Anonymkode: bf764...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #52 Del Skrevet 22. desember 2020 Fikk blomster på døra og en bamse fra jobben. Jobber i Oslo kommune. Mannen fikk det samme fra sin jobb, privat sektor. Og så har jeg fått noe strikket tøy fra et par kollegaer - noe jeg setter utrolig stor pris på. Anonymkode: 6a9f0...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå