AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #21 Del Skrevet 21. desember 2020 Blomster og gave fra mannens jobb. Min leder gratulerte på facebook...? Anonymkode: e41cf...ebd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #22 Del Skrevet 21. desember 2020 Har vært vanlig på de arbeidsplassene jeg har jobbet på (privat sektor) og på mannens arbeidsplass. Anonymkode: c1b8e...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. desember 2020 #23 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg fikk ingenting fra min arbeidsgiver, men kollegene mine hadde hatt en innsamling og kjøpt noe til babyen, samt et gavekort et sted jeg kunne kjøpe babyklær. Faktisk, den kosekaninen til femti kroner barnet fikk av kollegene mine som nyfødt, er det eneste kosedyret han har igjen i dag, tjue år senere. Akkurat den har han aldri greid å kvitte seg med eller vokst fra. Han pleide å gjemme den under dyna så ikke kamerater på besøk skulle se den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #24 Del Skrevet 21. desember 2020 Vi fikk levering med Morgenlevering hjem noen uker etter fødselen fra min jobb, og fra mannen fikk vi blomster. Forventet ikke noe, så begge deler var veldig hyggelig. I tillegg til at vi fikk gave fra kollegaene våre som de hadde kjøpt sammen. 😊 Anonymkode: 8566e...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #25 Del Skrevet 21. desember 2020 Første gang fikk jeg blomster og bamse på døra etter fødsel. I tillegg hadde kollegaer samlet inn til gavekort på babyshop. Denne gangen fikk jeg blomster og konfekteske da jeg gikk ut i perm. Men, nå er alle så nye rundt at de ikke har visst at vi pleier å samle inn ekstra til runde bursdager og babyer, men er jo fornøyd med det jeg har fått! Hyggelig med en liten oppmerksomhet!🙂 Anonymkode: c72f3...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #26 Del Skrevet 21. desember 2020 Av jobben til mannen min har vi fått blomster og en liten gave til babyen når vi har fått barn, og firmaet jeg jobber i sender alltid blomster og en liten kosekanin. Samt at selve teamet jeg jobber i gir en liten gave. Veldig koselig ❤️ Vi jobber begge i det private. Anonymkode: c1094...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #27 Del Skrevet 21. desember 2020 Min arbeidsplass gikk fra privat til statlig. Da vi var privat betalte alle inn en sum månedlig som gikk til barselgaver blant annet. Jeg fikk barn etter vi gikk over til statlig og har ikke fått noen ting. Jeg kommer ihvertfall aldri til og gå med på noe felles gave til mine kollegaer for og si det sånn😅 Anonymkode: 4255d...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #28 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg er kommunalt ansatt og mannen jobber i en privat bedrift med bare menn. Begge fikk gave fra jobb. Anonymkode: a901d...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 21. desember 2020 #29 Del Skrevet 21. desember 2020 Fått blomster begge gangene, mannen også. Han jobber privat. Første gang glemte min arbeidsgiver det da, de oppdaga det da jeg kom på besøk i lunsjen. 😂 Hørte en kollega kjefte på sjefen for at de hadde glemt å sende blomster. 😂 Jeg ante ikke at det var vanlig. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #30 Del Skrevet 21. desember 2020 På jobb (kommune) har vi en festkomite som ordner en liten gave og kort. Anonymkode: 60d2c...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #31 Del Skrevet 21. desember 2020 Fikk ingenting fra kommunen jeg jobbet i. Men kollegaene spleiset på en gave til babyen Anonymkode: 69524...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #32 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg jobber i kommunen og mannen i et delvis statlig foretak, vi fikk begge blomster av arbeidsgiver. Anonymkode: 6b6c1...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #33 Del Skrevet 21. desember 2020 Min mann fikk blomster. Jobber på Nortura. Anonymkode: 42a20...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #34 Del Skrevet 21. desember 2020 Mannen fikk, jeg fikk ikkeno (jobber i kommunen). Anonymkode: 23f2b...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. desember 2020 #35 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er ikke vanlig. Der jeg jobber er det kun rundt tall og når folk slutter man får en påskjønnelse for. Man kan ikke få for alt. Anonymkode: 532c9...34b Samme hos oss. I de få tilfellene jeg har vært borti at det har vært gitt gaver har det vært fra kolleger som har samlet inn til noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 21. desember 2020 #36 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg har aldri fått noe i forbindelse med fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #37 Del Skrevet 21. desember 2020 Vi samlet alltid inn penger og ga en fin gave til kollegaer som fikk barn. Anonymkode: 24d3a...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 21. desember 2020 #38 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg har fått gave fra jobb fra to ulike arbeidsplasser for mine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 21. desember 2020 #39 Del Skrevet 21. desember 2020 Tror det er vanlig å få blomster i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #40 Del Skrevet 21. desember 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvor vanlig er det egentlig at arbeidsgiver sender blomster eller en liten gave etter fødsel? Det er over tre uker siden jeg fødte, men jeg har ikke fått noe fra min arbeidsgiver. Mannen min fikk blomster på døra og en liten bamse.. Jeg jobber i en stor og anerkjent bedrift, så jeg må ærlig innrømme at jeg er littegrann skuffet..🙄 Anonymkode: bf764...a5f Jeg fikk blomster på døra da jeg jobbet hos privat arbeidsgiver. Da jeg jobbet i staten fikk jeg ikke noe fra arbeidsgiver, men sjefen samla inn penger fra nærmeste kolleger og handlet inn en gave som jeg fikk da jeg kom på besøk. Anonymkode: fb2f4...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå