AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Del Skrevet 21. desember 2020 Hvor vanlig er det egentlig at arbeidsgiver sender blomster eller en liten gave etter fødsel? Det er over tre uker siden jeg fødte, men jeg har ikke fått noe fra min arbeidsgiver. Mannen min fikk blomster på døra og en liten bamse.. Jeg jobber i en stor og anerkjent bedrift, så jeg må ærlig innrømme at jeg er littegrann skuffet..🙄 Anonymkode: bf764...a5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Del Skrevet 21. desember 2020 Påskjønnelse.... 🤷🏼♀️ gratulasjon er vanlig. Anonymkode: d7cdd...58b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Påskjønnelse.... 🤷🏼♀️ gratulasjon er vanlig. Anonymkode: d7cdd...58b Ja, det har jeg fått. Jeg skal egentlig ikke klage😊 det er virkelig ikke viktig for meg å få noe som helst, men jeg har stusset litt over det. Spesielt da det kom en leveranse fra mannens arbeidsplass. Anonymkode: bf764...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor vanlig er det egentlig at arbeidsgiver sender blomster eller en liten gave etter fødsel? Det er over tre uker siden jeg fødte, men jeg har ikke fått noe fra min arbeidsgiver. Mannen min fikk blomster på døra og en liten bamse.. Jeg jobber i en stor og anerkjent bedrift, så jeg må ærlig innrømme at jeg er littegrann skuffet..🙄 Anonymkode: bf764...a5f Det er ikke vanlig. Der jeg jobber er det kun rundt tall og når folk slutter man får en påskjønnelse for. Man kan ikke få for alt. Anonymkode: 532c9...34b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Del Skrevet 21. desember 2020 Tror kanskje det er vanligst i kommunal eller statlig sek. Mannen min fikk også blomster, fra to forskjellige avdelinger til og med 😅 Ingenting fra min egen arbeidsgiver, ble faktisk ikke gratulert av sjefen engang. Anonymkode: cd553...41e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor vanlig er det egentlig at arbeidsgiver sender blomster eller en liten gave etter fødsel? Det er over tre uker siden jeg fødte, men jeg har ikke fått noe fra min arbeidsgiver. Mannen min fikk blomster på døra og en liten bamse.. Jeg jobber i en stor og anerkjent bedrift, så jeg må ærlig innrømme at jeg er littegrann skuffet..🙄 Anonymkode: bf764...a5f De færreste får noe som helst fra arbeidsplassen, annet enn en gratulasjon. Du forventer for mye. Anonymkode: 04148...527 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De færreste får noe som helst fra arbeidsplassen, annet enn en gratulasjon. Du forventer for mye. Anonymkode: 04148...527 Ja, det kan se ut som jeg gjør det 😅 neida, jeg trodde nok kanskje at det var mer vanlig enn det tydeligvis er. Jeg skal gi meg helt på den!😅 Anonymkode: bf764...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror kanskje det er vanligst i kommunal eller statlig sek. Mannen min fikk også blomster, fra to forskjellige avdelinger til og med 😅 Ingenting fra min egen arbeidsgiver, ble faktisk ikke gratulert av sjefen engang. Anonymkode: cd553...41e Mannen min jobber i en privat bedrift han også. Liten som sådan, med bare mannlige arbeidstakere.🤷♀️ Anonymkode: bf764...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 21. desember 2020 #9 Del Skrevet 21. desember 2020 Hos oss kjøper kollegene en gave. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #10 Del Skrevet 21. desember 2020 Vi gir alltid barselgave, som den stolte mor får når hun kommer innom for å vise frem babyen. Anonymkode: ee6f6...d22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #11 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi gir alltid barselgave, som den stolte mor får når hun kommer innom for å vise frem babyen. Anonymkode: ee6f6...d22 Nå sitter alle på hjemmekontor, så den er litt verre 😅 Anonymkode: bf764...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #12 Del Skrevet 21. desember 2020 Fikk en stor pakke av mine nærmeste kollegaer, men det var fra dem privat, ikke via jobben. Fikk gratulasjon av sjefen. Men fødte riktignok på jobben. Og traff sjefen i gangen en time etter fødsel når jeg måtte tisse. Kanskje verdt å nevne at jeg jobber på føden 😆 Anonymkode: c6dbd...b8e 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #13 Del Skrevet 21. desember 2020 Vi får vanligvis en gave fra kollegaer, og en bukett fra arbeidsgiver. Jobber i staten Anonymkode: 95366...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #14 Del Skrevet 21. desember 2020 Vi får blomster fra jobben, og så har kollegaer gått sammen og spleiser på en liten gave som man gjerne får når man kommer og viser frem babyen. Anonymkode: 2ac23...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #15 Del Skrevet 21. desember 2020 Ikke vanlig hos oss , men det har hendt at kolleger har spleiset på en gave . Anonymkode: 73a6c...5d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #16 Del Skrevet 21. desember 2020 Jobber i et stort, internasjonalt firma. Det sendes alltid blomster. Men jevnt over får vi mye - alt de kan gi uten at vi blir innberettet. Bare i Desember har det vært tre overraskelser på døra. Anonymkode: f2868...0e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #17 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg har jobbet i to forskjellige bedrifter ved fødsel, og har fått en liten gave hver gang. I den ene fikk jeg blomster på døra og den andre et gavekort på 500kr. Det er litt smålig å ikke gi gave ved fødsel synes jeg. Anonymkode: 18df9...e64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #18 Del Skrevet 21. desember 2020 Fikk blomster fra arbeidsgiver. Og nære kolleger gikk sammen og ordnet gave, men dette var et privat initiativ. Jobber i staten. Anonymkode: 644c6...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #19 Del Skrevet 21. desember 2020 Nei det tror jeg ikke er vanlig. Avhenger nok av den enkelte leder om dette blir rutine eller ikke. En gratulasjon derimot ved anledning, det hører vel med. Anonymkode: 823c1...da9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. desember 2020 #20 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg har vært på arbeidsplasser med begge deler, men der det ble ordnet gaver så var det vi ansatte selv som tok initiativet, mens sjefen bare var med på idéen da vi ordnet med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå