Gå til innhold

Antrekk til menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg gifter oss til sommeren. Jeg har funnet verdens nydelige brudekjole, men vi erlitt uenige om hva han skal ha på seg. Selv vil han ha på seg smoking, noe jeg ikke synes er så fint på den store dagen. Tenkte at hvis han fikk se noen andre antrekk så kanskje han endrer mening. Er det noen som har noen har noe forslag om hvor jeg kan ta ham med meg, på de brudesalongene jeg har vært synes jeg at det har vært litt dårlig utvalg... Bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Min samboer skal ha diplomat

Lykke til!

Skrevet

Jeg tok med meg min kjære både på brudekjolen på Egertorget og på Uniq. Opprinnelig valgte han en sjakett fra Brudekjolen, men etter å ha besøkt Unique var han helt sikker på at det var en såkalt diplomatfrakk han ønsket å bruke. Det som var flott med uniqe er at de har litt utradisjonelle antrekk og velge mellom også.

Lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

hva bør jeg beregne i kroner for å få tak i ett leie antrekk til han i oslo/drammen ?

vi har ikke sett, har sagt han får se litt selv, men det er jo kjempestilig med sånn vest under. Er det diplomat?

Skrevet

Min kjære skal ha diplomatdress. Ta en titt på linken under. Det er den lyse i midten. Koster 1500kr å leie. Han kommer til å bli sååå fin!!

>> Link fjernet.

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-03-11 12:50 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjære skal ha smoking. Jeg synes at smoking er noe av det flotteste og mest tidløse som er icon_smile.gif jeg vil at han skal gå i noe som han liker godt selv. Det beror også mye på høyden til den enkelte. Det er ikke alle som kan gå i "pingvin" drakt.12

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Gjest KristinK
Skrevet

Min kjære skal leie kjole og hvitt og i Drammen betaler vi ca 1500 kr for dette. Han kommer til å bli så fin så!

Skrevet

Brudgommen min skal ha diplomatfrakk. På Tessem i Trondheim koster dette 2400,- å leie. Da kommer skjorte og sko i tillegg.12

Skrevet

Hei julibrud! Er helt enig med deg, smoking er liksom ikke det helt store! Heldigvis er min kjære enig. Han har egentlig tenkt å ha kjole og hvitt, men diplomatdress er jo også stilig! Får man dem med både lys og mørk jakke?12

Skrevet

Engel:

I innlegget mitt litt lenger opp er bilde av en diplomatdress med lys jakke. Tror man får de i mørke jakker også. Noen andre som vet?! icon_smile.gif

Min kjære og jeg skal ha vielse ute på formiddagen tidlig i juni. Tror det passer bra med lys jakke da. icon_smile.gif12

Skrevet

min kjære hadde mørk jakke og vest med gullfarge (ikke jålete selv om det kan høres sånn ut). Ja, glemte å si at det var diplomatfrakk.

Skrevet

Helt enig med Ragnhild. La mannen bestemme selv! Ikke alle menn er like opptatt av klær og slike ting som vi kvinner er. Så det går jo an å gi noen hint, men hvorfor skal vi bruder vite hva han skal ha på seg da? Jeg vil ikke vite hva min tilkommende skal ha på seg. Stoler på han og hans gode smak. Han kommer til å være nydelig uansett. Og vi blir nok gift selvom han har på seg noe som kunne ha vært bedre....

Dessuten blir det jo like spennende for meg og se han, som det blir for han og se meg:)

Skrevet

Hei.

Må si meg litt enig i at mannen selv må få velge antrekk, men det er lov til å påvirke så godt man kan. Hvis du ikke vil at han skal ha smoking, kan du jo fortelle han at iflg. opprinnelig god skikk og bruk skal ikke smoking brukes i kirken. Det er en festdrakt som egentlig bare skal brukes etter kl. 1700. Dette er tilfelle. Selv har jeg på en pen måte fått overbevist min tilkommende om at sjakett eller diplomat er det stiligste icon_wink.gif

Stå på

_________

Trine icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...