Gjest Synnøve94 Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Hei! Jeg tok nylig sjansen på å sende inn klær til dette konseptet "kledli.no", og det har så langt virket legit. Ideen er jo at du skal kunne tjene penger på å låne ut klær du ikke selv bruker, men som andre kanskje kunne hatt interesse av å bruke. Men, er det liv laga, tror dere? Hadde noen av dere vært interessert i å kjøpe abonnement på leie av klær? Kjenner jeg er litt skeptisk til det hele nå når jeg ser det er oppe og går. Personlig vet jeg ikke og tenker det skorter på utførelsen. Vurderer å spørre om å få klærne tilbake og heller prøve å få et par kroner for de på finn...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Liker ikke konseptet i det hele tatt. Folk må faen meg ta seg råd til klær. Dette blir for dumt. Anonymkode: 78b78...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker ikke konseptet i det hele tatt. Folk må faen meg ta seg råd til klær. Dette blir for dumt. Anonymkode: 78b78...3f3 Det handler vel ikke om å ikke ha råd til klær, men at det er bedre for miljøet om man låner av hverandre istedenfor å kjøpe nytt hele tiden. Konseptet er kult, men nettsiden er skuffende. Utvalget var heller ikke noe å skryte av. Jeg har ingen interesse i å låne billige basisklær fra h&m. Anonymkode: 2a689...36e 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Jeg tenker at dette er et reklame-innlegg for egen hjemmeside, når ts er en helt nyregistrert kg-bruker som kun har skrevet ett innlegg... Nei, jeg ville aldri lånt ut hverdagsklærne mine på den måten, eller leid klær av andre. Anonymkode: 7f467...ca6 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Sikkert greit for noen, og kanskje særlig for de som er skikkelig miljøbevisste og egentlig bare arver klær fra før av. Men jeg kunne hverken tenke meg å låne bort klær til ukjente, eller låne klær. Ser for meg at de fort blir slitt. Ikke alle kan å vaske klær skikkelig, og det er jo ymse hva folk faktisk gjør i løpet av en dag. Og istedenfor å låne klær, ville jeg heller ha spart de pengene, til jeg hadde nok til å kjøpe meg de plaggene jeg ønsker meg. Anonymkode: 8e6a1...c9f
Gjest Synnøve94 Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tenker at dette er et reklame-innlegg for egen hjemmeside, når ts er en helt nyregistrert kg-bruker som kun har skrevet ett innlegg... Nei, jeg ville aldri lånt ut hverdagsklærne mine på den måten, eller leid klær av andre. Anonymkode: 7f467...ca6 Nyregistrert er feil. Har vært her siden august, men ikke skrevet noen innlegg. Tenkte dette var et ganske nøytralt tema som kunne være første innlegget. Jeg har heller ingenting med nettsiden å gjøre, men lite jeg kan gjøre for å bevise det. Jeg syntes det var en god ide, men ser at utførelsen ikke er den beste. Litt skuffet. Blir nok å få klærne tilbake. Endret 21. desember 2020 av Synnøve94
Roci Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 Er vel en slags variant av fjong.com, der du kan leie merke/designklær, vesker og smykker.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Er det noen som har prøvd dette konseptet nå? Jeg vurderer å sende inn en del klær, men vet ikke om jeg gidder, hvis ikke det er noen som faktisk betaler for abbonement og låner klær gjennom dem? Anonymkode: 088ac...413
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 Leie vilt dyre klær som man har råd til lite av i hverdagen? Tja. Leie klær fra gamle Lindex og Cubus-kolleksjoner? Nei takk. Anonymkode: 7bf89...309 1
Morpheus Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 Kan godt levert inn noen kubikk med klær dit som jeg ikke bruker lengre, eller ville ha kastet. Så kanskje noen hadde "leid det"...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå