Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men min syntes samboers sønn er blitt så kjekk, empatisk og voksen. Hater at jeg tenker tanken, men et blir ved det. Han er 23. Lov å bare lufte tanken, selv dette er meget fordomsfullt  

Kvinne 32. 

Anonymkode: 23ada...4d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på hvor dypt du tenker på det og hvor hyppig, er det noe du ikke klarer å slutte å tenke på.. jepp da sliter du kanskje litt

Anonymkode: 3483f...b21

Skrevet

du får bare tenke om det er verdt det vist du prøver deg, 

Anonymkode: aca9c...653

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men min syntes samboers sønn er blitt så kjekk, empatisk og voksen. Hater at jeg tenker tanken, men et blir ved det. Han er 23. Lov å bare lufte tanken, selv dette er meget fordomsfullt  

Kvinne 32. 

Du skriver jo helt snålt med ombytta ord og bokstaver. Og du bruker ordet fordomsfullt feil. Et menneske kan være fordomsfullt. En hendelse eller tilstand som den du beskriver kan ikke være det.

Sånn ellers, hvorfor i all verden skriver du om det på internett? 

Anonymkode: ec989...01d

• Liker 14
Skrevet

Huff, spørsmålet er hva du GJØR med det, og ikke hva du tenker og holder for deg selv. De fleste voksne mennesker klarer og styre seg, du også, med mindre du er mindre intelligent eller.  

Anonymkode: 3d255...7a4

• Liker 3
Skrevet

Å tenke det er greit, men du bør holde det for deg selv og for all del passe på at verken samboer eller hans sønn merker det.

• Liker 1
Skrevet
youcancallmejune skrev (14 timer siden):

Å tenke det er greit, men du bør holde det for deg selv og for all del passe på at verken samboer eller hans sønn merker det.

Tingen er at jeg merker han også liker meg. Han smugtitter og smiler veldig lurt, et blikk sier mye. Jeg har prøvd så inderlig å skjule begeistringen min for han, men det er lettere sagt enn gjort. Han har bodd i USA frem til korona pandemien blusset opp, da reiste han hjem og bor nå i huset borti gata. 

Jeg vet jo at dette er kvalmt/ekkelt/galskap osv. Av og til er jeg bare ikke istand til håndtere følelsene mine. Jeg er ikke mindre intelligent person, som svar til et innlegg lengre opp. Jeg har jo klart ikke gjort noe ved saken, kun i tankene. 

Skrevet

Tanken din er fri. Du har lov å tenke og fantasere om absolutt alt du vil. Men hold det for deg selv/ikke gjør noe med det. La det forbli med fantasien.

Anonymkode: 76594...228

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tanken din er fri. Du har lov å tenke og fantasere om absolutt alt du vil. Men hold det for deg selv/ikke gjør noe med det. La det forbli med fantasien.

Anonymkode: 76594...228

Jeg kommer ikke til å gjøre noe ned det. Men tror du han kan ha samme tanke som meg, siden han smiler så lurt? Eller er det bare noe fullstendig galt med mitt fantasihode? Jeg antar at flere kan ha noen gale tanker om noen uoppnåelige personer. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke jeg lest om dette før? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kvinne 32. 

En intelligent person tenker over konsekvensene av og leke med ilden. Knulle barnet til din samboer ender neppe bra, og bare gå rundt og tenke på dette burde få deg selv til og gå flere runder med deg selv. Kutt det ut, ellers kommer du til og gjøre noe som ender fryktelig galt. Der du raserer din og samboer sin fremtid for alltid. At det er mulig og gå rundt og dyrke disse tankene? Eier dere ikke selvkontroll og litt konsekvenstankegang?  Fordomsfullt ? Det er langt forbi akkurat det. Det er galskap og dyrke noe slikt.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det interessant å analysere de «lure smilene» hans for å finne ut om han liker deg også? Det bør jo være totalt uinteressant for deg. Du kan komme unna med mye rart i verden, grensa går milevis før det å komme mellom en far og en sønn.

Jeg vil råde deg til ikke å dyrke dette i det hele tatt. Normalt sier jeg at man kan kose seg med hemmelige dagdrømmer, men her har du virkelig ikke noe å gå på. 

• Liker 1
Skrevet

Ha ha for et problem! Men hadde syntes det var spennende jeg og. Men så er han mest sannsynlig bare hyggelig og kanskje litt flørtete med mange han kjenner. Det hadde jo blitt SÅ flaut om du prøvde deg og han ikke hadde ment å være flørtete 

Anonymkode: 71380...9de

Skrevet
29_j skrev (10 minutter siden):

Nabo dama her har blitt singel og er blitt observert med sønnen til eksen hennes. Så joda, det skjer.

Joda det skjer kanskje og det viser hvor gale mennesker er i hodet sitt. Egoismen rår! Sike tilfeller varer sjeldent og det sår en splid inn i familie som de neppe klarer og håndtere over tid. Far mister sin sønn og familien legges det et mørke over. Hadde min sønn gjort noe slikt? Det ville brutt all tillit mest sannsynlig for all fremtid. Hadde ikke blitt noe arv på vedkommende for og si det slik :)  Det skulle jeg sørget for med alle lovlige og ulovlige midler.

Skrevet
Hippogriff skrev (På 21.12.2020 den 22.10):

Hvorfor er det interessant å analysere de «lure smilene» hans for å finne ut om han liker deg også? Det bør jo være totalt uinteressant for deg. Du kan komme unna med mye rart i verden, grensa går milevis før det å komme mellom en far og en sønn.

Jeg vil råde deg til ikke å dyrke dette i det hele tatt. Normalt sier jeg at man kan kose seg med hemmelige dagdrømmer, men her har du virkelig ikke noe å gå på. 

Er rart med det, men vi mennesker har en tendens til å dyrke tankene. Jeg har altså blitt lettere betatt av feil person. 

Skrevet
29_j skrev (17 timer siden):

Så hadde din sønn rotet med hans stemor, så hadde ikke du han arven? Altså😫🤯 Du har ingenting med de sitt forhold å gjøre. Det gjelder hans far, ikke deg. 

Hehe. Les det der igjen. Sakte ;) 

Skrevet
liljene skrev (På 21.12.2020 den 16.22):

Har ikke jeg lest om dette før? 

Jeg tror sjansen er stor for at du har sett dette før. 

Helt vanlig å se inne på xxxxhub.com ;) Stepmom like to........ f.eks :fnise:

Anonymkode: b92ee...881

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 15.30):

Jeg kommer ikke til å gjøre noe ned det. Men tror du han kan ha samme tanke som meg, siden han smiler så lurt? Eller er det bare noe fullstendig galt med mitt fantasihode? Jeg antar at flere kan ha noen gale tanker om noen uoppnåelige personer. 

Sannsynligvis bare i ditt hode ja, fordi det er noe du håper og fantaserer om.

Anonymkode: 03f9d...ab2

Skrevet
29_j skrev (18 timer siden):

Så hadde din sønn rotet med hans stemor, så hadde ikke du han arven? Altså😫🤯 Du har ingenting med de sitt forhold å gjøre. Det gjelder hans far, ikke deg. 

:sjokkbla: hallo, klart det har. Han er jo faren, og dermed er stemoren til hans sønn, hans kone. Må du bruke hodet litt...

Anonymkode: 91e72...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...