AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Synes beskrivelsene går om hverandre. Jeg har tørr hud med litt linjer. Ønsker noe som gir fukt, gir jevnere hudtone og dekker litt, samt gir litt farge til huden. Det er viktig at den er lett på huden og tynn/enkel å påføre. Kan ikke fordra foundation følelsen. Bør jeg velge cc eller bb cream? Og har du evt forslag til en spesifikk som ikke er så dyr? Takk😊 Anonymkode: 06407...c2b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Høres ut som du bør velge en cc cream. Den jevner ut hudtonen, og gir litt fukt, og ikke noe fullsminke følelse. En bb cream er hakket mer dekkende, men velger du rett bb cream gir også disse godt med fukt, og har sjeldent følelsen av maske. Jeg liker erborian sine cc og bb creamer, men i og med at du behøver mer fukt kan det hende du må prøve noe annet.. Anonymkode: d7e77...e9c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: c6f80...ef2 Så de gjør omtrent det samme men BB cream har flere pleiende ingredienser? Hvem dekker best? Hvem er best for tørr hud? Anonymkode: 06407...c2b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Personlig liker jeg bb cream best, da jeg syntes det gjør mest for huden, både som sminke og hudpleie. Men har jeg det fryktelig travelt eller bare ikke gidder så hender det jeg klæsjer på litt Dr jart+ ciciapair cc treatment, for den gnir jeg bare mellom hendene og trykker på ansiktet. Gjort på 20 sek. Og jevner ut huden ok. Tror du bør Google litt og se om du finner ut hva som kan være godt for deg. En bb cream er som sagt mer dekkende enn en cc cream, men har også mer hudpleie enn cc creamen. Sjekk ut kiehls eller missha for eks, les reviews for de forskjellige produktene før du kjøper. Anonymkode: d7e77...e9c 1
Nerine_ Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 10.19): Så de gjør omtrent det samme men BB cream har flere pleiende ingredienser? Hvem dekker best? Hvem er best for tørr hud? Anonymkode: 06407...c2b CC cream er best om du er rødlig i huden, den er laget for å korrigere nettopp det. Endret 22. desember 2020 av Nerine_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå