Gå til innhold

Nå nærmer det seg og jeg trenger 3 julegavetips MED restriksjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 julegaver igjen, og jeg har småpanikk for jeg aner ikke hva det kan være. Jeg vet bare hva det ikke kan være

- Sjokolade/godteri/bakst (fordi mottakerne har helseproblemer, vektproblematikk etc og jeg ønsker ikke å bidra til det i en tid hvor det allerede flyter over i hjemmene med kalorier. Hat gjerne på det, men det er et reellt samfunnsproblem jeg velger å ikke bidra til)
- Alkohol da det ikke drikkes

-  Spekemat/gavepakker med diverse hudkremer
- Ingen gavekort på opplevelser da mottakerne har koronafrykt + ikke bedriver opplevelser

- Velvære - uinteressant for mottakerne

Anonymkode: cf870...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris?
Noe tur-realtert?

Sitteunderlag i ull, gode votter, ullundertøy, sydvest?

Skrevet

Treningstøy da? 🙈 abonnement på treningssenter. Ullsokker, gavekort på Kitchn, gavekort på blomster.

Anonymkode: f0714...11e

Skrevet

Bok, garn, fargeleggingsbok, puslespill, spill, klær, 

Skrevet

Teksten gir jo ingen informasjon om hvem mottaker av gaven er. Alder, kjønn, relasjon til deg, hobbyer, pris på gaven?

Her kommer uansett noen forslag: sengetøy, håndkler, klær, smykker, skinnhansansker, et pent skjærf, kjøkkenutstyr, brettspill... 

Anonymkode: a3cfb...510

• Liker 1
Skrevet

Alder og kjønn på mottaker? Og kanskje du vet noe om interesser?

Bøker er en vinner for alle som liker å lese. Enten roman eller noe annet.

Håndkle/sengetøy er trygt og sikkert. Det bruker jo alle.

Klesplagg: genser, skjerf, votter, lue, treningstøy, ullsokker, forkle, alt etter hvem mottaker er. 

Brettspill? Alltid moro.

Anonymkode: c1aea...37e

Skrevet

Hva med en bok? Velg noe som passer sånn ca med interesse eller sjanger, og sørg for at det følger med byttelapp.

Anonymkode: fc5c6...06c

Skrevet

Vanskelig å vite når jeg ikke vet noe om mottakeren, annet enn noen få ting vedkommende ikke skal få. Bøker og brettspill er allerede nevnt, smoothiemaskin, vannkataffel, varmeteppe eller blomstervase.

Anonymkode: 0f05a...c3c

Skrevet

Abonnement på avis eller blad innenfor interessefelt. Julekaffe, kopphåndkle, lyslykt, julete fleecepledd, blomsteroppsats.

Skrevet

Kan du si noe om aldersgruppe og type mottaker + prisnivå sånn ca? Ellers er det vanskelig..

Abonnement på strømmetjeneste, nettavis eller fysisk magasin

Noe praktisk til huset som "alle" trenger - nøytrale håndklær, god gryte, ordentlig(e) kniv(er), noe til et service de samler på om du vet om et de pleier bruke, pent pledd, vase, fin skjærefjøl i tre

Ull-tøfler, disse er gode: https://glerups.no

Pysj/joggedress om du vet ca. kles-størrelse

Anonymkode: a79b4...894

Skrevet

Selv om de ikke drikker alkohol og ikke vil ha spekemat og du ikke vil gi noe usunt..drikker de kaffe eller te? Det er fin gave synes jeg.

Bra tilbud på TV-kanne / termoskanne i dag: https://www.cg.no/merker/christiania-1739/aroma

Hvis det er litt deres stil og de liker å pynte til jul, noe fin julepynt? Feks fra Hadeland: https://www.cg.no/hadeland-glassverk-dompap-dompap-herre-glassfigur-9-cm

Anonymkode: a79b4...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...