Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt bilder med dyr undertøy! Typen vet seff det ikke er ekte! Og vil ikke se dum ut og lyve om at jeg har brukt så mye penger på undertøy!

hva kan jeg si til han? Hvor har jeg de fra? Uten å si direkte at de er mine

eller skal jeg bare si de er ekte og at jeg kjøpte for lenge siden

Kan jeg si jeg fikk som gave? Isåfall hvorfor og hvem ville gitt sæ dyr gave😂

Anonymkode: ea5c9...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

????

Anonymkode: 5f4d1...d58

• Liker 5
Skrevet

Har du kjøpt undertøy for 10.000 kroner eller har du ikke kjøpt undertøy for 10.000 kroner? :klo: 

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ingenting av innlegget ditt, så svarer kun på overskriften. 10.000 kroner for å merke undertøyet er litt i overkant. Send meg en pm med hvilket navn det skal merkes med, så gjør jeg det gjerne for halvparten. 

• Liker 19
Skrevet
Leo skrev (2 minutter siden):

Har du kjøpt undertøy for 10.000 kroner eller har du ikke kjøpt undertøy for 10.000 kroner? :klo: 

Jeg har fake. Men vil ikke si de er fake, vil heller ikke si de er ekte! 
så vet ikke hva jeg skal si.

om jeg har fått det som gave fra noen? Eller hva

Skrevet
Haakman skrev (1 minutt siden):

Skjønner ingenting av innlegget ditt, så svarer kun på overskriften. 10.000 kroner for å merke undertøyet er litt i overkant. Send meg en pm med hvilket navn det skal merkes med, så gjør jeg det gjerne for halvparten. 

:laugh:

• Liker 3
Skrevet

Du skriver så rotete at jeg ikke forstår. Du vil merke undertøy, og typen din vet det ikke er ekte? 

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har du brukt 10.000 på undertøy ? I så fall er det galskap. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har fake. Men vil ikke si de er fake, vil heller ikke si de er ekte! 
så vet ikke hva jeg skal si.

om jeg har fått det som gave fra noen? Eller hva

Jeg kan ikke si at jeg ble så mye klokere for du skriver jo selv at "typen vet seff det ikke er ekte!" :klo: 

• Liker 2
Skrevet
Catalina Culès skrev (6 minutter siden):

Har du brukt 10.000 på undertøy ? I så fall er det galskap. 

Jeg har kjøpt falskt undertøy. Det koster egentlig 10 000 for ekte. Men min kosta 200.

jeg tok bilder med det og sendte han

er redd han spør om de er ekte. 
for vil ikke høres ut som en idiot som brukte 10 000 på undertøy. Men vil heller ikke høres fattig ut som kjøpte fake.

så hva er best å si?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har kjøpt falskt undertøy. Det koster egentlig 10 000 for ekte. Men min kosta 200.

for vil ikke høres ut som en idiot som brukte 10 000 på undertøy. Men vil heller ikke høres fattig ut som kjøpte fake.

så hva er best å si?

Hvis typen din gjenkjenner undertøy til 10000, er jeg redd jeg har dårlige nyheter til deg TS 😅

Anonymkode: ab4e5...558

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

så hva er best å si?

Er det noen som helst menn som vet prisen på undertøy? Og  i det hele tatt bryr seg om et merke på undertøy? Og legger merke til undertøyet til dama?

Anonymkode: a1d55...3bb

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

så hva er best å si?

Så du har kjøpt en billig bodice som er en kopi av en dyr en? Tipper han overhodet ikke tenker over hva som er "ekte".

Anonymkode: 03746...159

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men vil heller ikke høres fattig ut som kjøpte fake.

Du har jo kjøpt fake. Spør du om hjelp til å lyve?

Gjest PunkCouture
Skrevet

Drit nå i det. Samme om det er fake hvis du synes det er fint. Du trenger vel ikke si noen ting?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

så hva er best å si?

Nå sier du jo at han allerede vet at det er falsk. Uansett sier det ingenting om økonomien din at du kjøper undertøy til 200 kroner. Derimot vil du, helt uavhengig av økonomi, fremstå som en idiot hvis du lyver om at du har kjøpt undertøy til 10.000 kroner. 

• Liker 4
Skrevet

Forutsatt at du har en kjæreste som, usannsynlig nok, ser at det du har på deg er et eller annet superkjent merke og som vet at det du har på deg koster 10 000 jkroner:  Å si det er en gave er neppe noe sjakktrekk. 

Hvem gav deg undertøy til 10 000 kroner, liksom, og hva ville han oppnå med det?? :lur: 

• Liker 7
Skrevet
Ullvott skrev (4 minutter siden):

Forutsatt at du har en kjæreste som, usannsynlig nok, ser at det du har på deg er et eller annet superkjent merke og som vet at det du har på deg koster 10 000 jkroner:  Å si det er en gave er neppe noe sjakktrekk. 

Hvem gav deg undertøy til 10 000 kroner, liksom, og hva ville han oppnå med det?? :lur: 

Hmm ja. Foreløpig sa han ingenting om undertøyet! det var godt.! Men i tilfelle han sier skal jeg si ja det er ekte. Men litt gammel

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis typen din gjenkjenner undertøy til 10000, er jeg redd jeg har dårlige nyheter til deg TS 😅

Anonymkode: ab4e5...558

Hahahah jeg tenkte eksakt det samme! 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hmm ja. Foreløpig sa han ingenting om undertøyet! det var godt.! Men i tilfelle han sier skal jeg si ja det er ekte. Men litt gammel

Hva vil du oppnå ved å lyve til ham?

Vet han ikke noe om økonomien din?

Anonymkode: 03746...159

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...