Gå til innhold

Hvordan er badevannet i Kristiansandfjorden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har reist mye på Sørlandet og elsker det klare, rene vannet nedover kysten. Et vennepar ønsker å leie ut en hytte til oss i Kristianssandfjorden og da jeg så på kartet ble jeg usikker på om vannkvaliteten rett ved en av Norges største byer er innenfor. Noen som vet?

Anonymkode: 246af...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor i fjorden hytta ligger. Er det på Flekkerøya, Møvig eller på østsiden av fjorden?

Stort sett er vannkvaliteten god og jeg pleier å bade hver sommer uten betenkeligheter. Noen steder er kanskje litt mer «skitten» enn andre men det er det jo alle steder.

Anonymkode: ba81e...4f4

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kommer jo helt an på hvor i fjorden hytta ligger. Er det på Flekkerøya, Møvig eller på østsiden av fjorden?

Stort sett er vannkvaliteten god og jeg pleier å bade hver sommer uten betenkeligheter. Noen steder er kanskje litt mer «skitten» enn andre men det er det jo alle steder.

Det er en av øyene på østsiden, Lyngøya

Endret av charnelle
Skrevet
On 12/21/2020 at 11:06 AM, charnelle said:

Det er en av øyene på østsiden, Lyngøya

Da har du ikke noe å frykte. Bare å kose seg på svabergene og hoppe i havet når du vil.

Skrevet

Akkurat nå tror jeg det er passe kaldt...

badam-tisj!

Anonymkode: bea10...ec4

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat nå tror jeg det er passe kaldt...

badam-tisj!

Anonymkode: bea10...ec4

Neida, bare å hoppe ut i vannet for et lite bad. Kan ikke anbefale å legge ut på en lengre svømmetur, men en dukkert i desember er ikke det dummeste man kan gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...