AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Har reist mye på Sørlandet og elsker det klare, rene vannet nedover kysten. Et vennepar ønsker å leie ut en hytte til oss i Kristianssandfjorden og da jeg så på kartet ble jeg usikker på om vannkvaliteten rett ved en av Norges største byer er innenfor. Noen som vet? Anonymkode: 246af...5c1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Kommer jo helt an på hvor i fjorden hytta ligger. Er det på Flekkerøya, Møvig eller på østsiden av fjorden? Stort sett er vannkvaliteten god og jeg pleier å bade hver sommer uten betenkeligheter. Noen steder er kanskje litt mer «skitten» enn andre men det er det jo alle steder. Anonymkode: ba81e...4f4 1
charnelle Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kommer jo helt an på hvor i fjorden hytta ligger. Er det på Flekkerøya, Møvig eller på østsiden av fjorden? Stort sett er vannkvaliteten god og jeg pleier å bade hver sommer uten betenkeligheter. Noen steder er kanskje litt mer «skitten» enn andre men det er det jo alle steder. Anonymkode: ba81e...4f4 Det er en av øyene på østsiden, Lyngøya Endret 21. desember 2020 av charnelle
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 On 12/21/2020 at 11:06 AM, charnelle said: Det er en av øyene på østsiden, Lyngøya Da har du ikke noe å frykte. Bare å kose seg på svabergene og hoppe i havet når du vil. Anonymkode: ba81e...4f4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Akkurat nå tror jeg det er passe kaldt... badam-tisj! Anonymkode: bea10...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat nå tror jeg det er passe kaldt... badam-tisj! Anonymkode: bea10...ec4 Neida, bare å hoppe ut i vannet for et lite bad. Kan ikke anbefale å legge ut på en lengre svømmetur, men en dukkert i desember er ikke det dummeste man kan gjøre. Anonymkode: ba81e...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå