Ullvott Skrevet 20. desember 2020 #21 Del Skrevet 20. desember 2020 3 tester, alle negative. De to første gangene var jeg bare småforkjølet, men tok test pga at jeg er i en risikogruppe. Den tredje gangen var jeg kjempesyk, med høy feber som kom som kastet på. Samtidig var det lokalt utbrudd i området hvor jeg bor, så da var jeg oppriktig bekymret for prøvesvaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. desember 2020 #22 Del Skrevet 20. desember 2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 20. desember 2020 #23 Del Skrevet 20. desember 2020 2 Arbeider i barnehage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2020 #24 Del Skrevet 20. desember 2020 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 20. desember 2020 #25 Del Skrevet 20. desember 2020 Ingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 20. desember 2020 #26 Del Skrevet 20. desember 2020 Hannah80 skrev (50 minutter siden): Tok nettopp nr 5. Alle negative. NYSKJERRIG: Har du hatt symptomer? ---- Jeg har tatt 1 anti-kroppstest (juli) og en corona test (desember). Begge negativ. Begge etter symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 20. desember 2020 #27 Del Skrevet 20. desember 2020 (endret) Fire, alle negative. Tatt pga forkjølelse (etter utenlandstur og karantene i mars) og resten pga rutinemessig testing pga smitteutbrudd på jobb. Endret 21. desember 2020 av Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. desember 2020 #28 Del Skrevet 20. desember 2020 tranedatter skrev (5 minutter siden): NYSKJERRIG: Har du hatt symptomer? ---- Jeg har tatt 1 anti-kroppstest (juli) og en corona test (desember). Begge negativ. Begge etter symptomer. Lite spennende altså:) Men jeg er sykepleier. Og har faktisk klart å bli småforkjølet 5 ganger siden mars. Får ikke lov å gå på jobb, selv bare med litt snue. Har en sønn som går på barneskolen, så nesten umulig å unngå det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 20. desember 2020 #29 Del Skrevet 20. desember 2020 Hannah80 skrev (8 minutter siden): Lite spennende altså:) Men jeg er sykepleier. Og har faktisk klart å bli småforkjølet 5 ganger siden mars. Får ikke lov å gå på jobb, selv bare med litt snue. Har en sønn som går på barneskolen, så nesten umulig å unngå det:) Samme her. Jobber i barnehage og barn i småskolen. Så egentlig underlig vi ikke har vært borte mer! Jeg blir fort dårlig i hals/nese så er jo bra det er såpass lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. desember 2020 #30 Del Skrevet 20. desember 2020 tranedatter skrev (Akkurat nå): Samme her. Jobber i barnehage og barn i småskolen. Så egentlig underlig vi ikke har vært borte mer! Jeg blir fort dårlig i hals/nese så er jo bra det er såpass lite. Hihi. Jeg blir også lett forkjølet. Føler jeg blir smittet av å bare høre en person hoste på tv'n🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 20. desember 2020 #31 Del Skrevet 20. desember 2020 En nå i høst. Var negativ. Jobber innen helse så har lav terskel for å teste meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bet-t-ina Skrevet 20. desember 2020 #32 Del Skrevet 20. desember 2020 Ingen. Jeg har ikke vært i utlandet. Ikke på fester. Og jeg har ikke hatt noen symptomer, vært forkjølet eller noe. Min mann har tatt èn, det var i mars etter en helg i alpene. Den var negativ, og han har ikke hatt symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brokkolikarusell Skrevet 20. desember 2020 #33 Del Skrevet 20. desember 2020 5, alle negative! Jobber i barnehage så er liten terskel for å få teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 20. desember 2020 #34 Del Skrevet 20. desember 2020 1. Negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. desember 2020 #35 Del Skrevet 20. desember 2020 2. Begge negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakemonsteret Skrevet 20. desember 2020 #36 Del Skrevet 20. desember 2020 Ingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 20. desember 2020 #37 Del Skrevet 20. desember 2020 ingen. Har ikke hatt symptomer rett og slett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 20. desember 2020 #38 Del Skrevet 20. desember 2020 2 Begge negative. Tok pga svake symptomer (hoste) men var ganske sikker på at det var pga allergi. Men bor i område med mye smitte så testet for sikkerhets skyld pga redd for å smitte videre til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 20. desember 2020 #39 Del Skrevet 20. desember 2020 Ingen. Har hatt forkjølelsessymptomer et par ganger, men har ikke bil og bor et godt stykke unna teststasjonen. Da ble det bare å sitte hjemme med tekoppen og kryssede fingre til formen var bra igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 20. desember 2020 #40 Del Skrevet 20. desember 2020 1. Negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg