Gå til innhold

Hvor mange koronatester har du tatt?

Grønnfrakk

Anbefalte innlegg

3 tester, alle negative.

De to første gangene var jeg bare småforkjølet, men tok test pga at jeg er i en risikogruppe. Den tredje gangen var jeg kjempesyk, med høy feber som kom som kastet på. Samtidig var det lokalt utbrudd i området hvor jeg bor, så da var jeg oppriktig bekymret for prøvesvaret.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tranedatter
Hannah80 skrev (50 minutter siden):

Tok nettopp nr 5. Alle negative.  

NYSKJERRIG: Har du hatt symptomer?

----

Jeg har tatt 1 anti-kroppstest (juli) og en corona test (desember). Begge negativ. Begge etter symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire, alle negative. Tatt pga forkjølelse (etter utenlandstur og karantene i mars) og resten pga rutinemessig testing pga smitteutbrudd på jobb. 

Endret av Soul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tranedatter skrev (5 minutter siden):

NYSKJERRIG: Har du hatt symptomer?

----

Jeg har tatt 1 anti-kroppstest (juli) og en corona test (desember). Begge negativ. Begge etter symptomer.

Lite spennende altså:) Men jeg er sykepleier. Og har faktisk klart å bli småforkjølet 5 ganger siden mars. Får ikke lov å gå på jobb, selv bare med litt snue. Har en sønn som går på barneskolen, så nesten umulig å unngå det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
Hannah80 skrev (8 minutter siden):

Lite spennende altså:) Men jeg er sykepleier. Og har faktisk klart å bli småforkjølet 5 ganger siden mars. Får ikke lov å gå på jobb, selv bare med litt snue. Har en sønn som går på barneskolen, så nesten umulig å unngå det:)

Samme her. Jobber i barnehage  og barn i småskolen. :P

Så egentlig underlig vi ikke har vært borte mer!

Jeg blir fort dårlig i hals/nese så er jo bra det er såpass lite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tranedatter skrev (Akkurat nå):

Samme her. Jobber i barnehage  og barn i småskolen. :P

Så egentlig underlig vi ikke har vært borte mer!

Jeg blir fort dårlig i hals/nese så er jo bra det er såpass lite. :)

Hihi. Jeg blir også  lett forkjølet. Føler jeg blir  smittet av å bare høre en person hoste på tv'n🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bet-t-ina

Ingen. Jeg har ikke vært i utlandet. Ikke på fester. Og jeg har ikke hatt noen symptomer, vært forkjølet eller noe. Min mann har tatt èn, det var i mars etter en helg i alpene. Den var negativ, og han har ikke hatt symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

2

Begge negative. Tok pga svake symptomer (hoste) men var ganske sikker på at det var pga allergi. Men bor i område med mye smitte så testet for sikkerhets skyld pga redd for å smitte videre til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Har hatt forkjølelsessymptomer et par ganger, men har ikke bil og bor et godt stykke unna teststasjonen. Da ble det bare å sitte hjemme med tekoppen og kryssede fingre til formen var bra igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...