AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Sendte siste meldekort igår og jeg trykket ja på å fremdeles være regristert som arbeidssøker osv og være i systemet til nav.. saken er at jeg har gått i permisjon idag og skal ha foreldrepenger neste uke. Men de blir utbetalt når siste meldekort er sendt ... Jeg har fått vedtak på stans av AAP. Men ser på min side neste meldekort kan sendes 2 januar.. hjelp?!?! Anonymkode: 397d6...d45
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Du skal være arbeidssøker mens du er i permisjon? Ring NAV i morgen tidlig og eventuelt korriger meldekortet elektronisk Anonymkode: e749d...0ee
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du skal være arbeidssøker mens du er i permisjon? Ring NAV i morgen tidlig og eventuelt korriger meldekortet elektronisk Anonymkode: e749d...0ee Jeg skal gjennopta . Fullføre tiltak etter endt permisjon. Prøvde å korrigere men fikk ikke endre svaret der. Jeg får ringe. Men håper det ikke skaper problemer med utbetaling Anonymkode: 397d6...d45
LilleMy1989 Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Det ordner seg. Nav korrigerer datoene når du går ut i permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå