Gå til innhold

Til dere som røyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som røyker RETT VED inngangen til matbutikken? Kan du ikke stå litt lengere unna slik at jeg ikke får all røyken i ansiktet når døra åpner seg og jeg bare vil hjem?

Anonymkode: a849d...406

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens fordi folk som røyker ikke har alle hestene i stallen?

Anonymkode: ae265...c39

• Liker 1
Skrevet

Røyker du i 2020 er du ikke akkurat den skarpeste kniven i kjøkkenavdelingen på IKEA.

Anonymkode: 4cf68...d19

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2020 den 5.46):

Røyker du i 2020 er du ikke akkurat den skarpeste kniven i kjøkkenavdelingen på IKEA.

Anonymkode: 4cf68...d19

Dette. Når man røyker i dag så tror jeg man driter i mye annet også. 

Anonymkode: 17407...4fc

• Liker 1
Skrevet

Her jeg bor tar folk heisen i kjøpesenteret ned til bilen sin i garasjen. Så står de og røyker ved siden av bilen og forpester den lille lufta som er igjen der. Huff og æsj. Blir kvalm. 

Anonymkode: 26558...a94

Skrevet

Hjelpes ... 

Anonymkode: 793a7...418

• Liker 3
Skrevet

Røyker ikke selv men, nå om dagen så skal du ta på deg maske når du går inn i en butikk. Hvis du gjør det så kommer ikke røyken til andre ved en butikk inngang til å plage deg så mye.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2020 den 12.27):

...sier som regel folk som dytter i seg livsfarlige mengder sukker.

Anonymkode: 2afee...03a

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

...sier som regel folk som dytter i seg livsfarlige mengder sukker.

Anonymkode: 2afee...03a

Det er ikke noe som heter "passiv sukkerspising", men absolutt noe som heter passiv røyking. 

Anonymkode: 5ec7f...92c

• Liker 1
Skrevet
malifika skrev (12 timer siden):

Røyker ikke selv men, nå om dagen så skal du ta på deg maske når du går inn i en butikk. Hvis du gjør det så kommer ikke røyken til andre ved en butikk inngang til å plage deg så mye.

Jo, det STINKER  gjennom munnbindet. Kjente det senest i stad. Ikke interessert i å være passiv røyker. 

Skrevet

Nå er ikke jeg røyker, men det plager meg ikke at folk står utenfor butikken for å røyke. Får være grenser hvor fintfølende n skal være.

Anonymkode: 26e89...9db

• Liker 14
Skrevet

Jeg røyker, men aldri utenfor butikken. Virker som det er mest folk over 50 som gjør det

Anonymkode: f5d27...ed2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er ikke jeg røyker, men det plager meg ikke at folk står utenfor butikken for å røyke. Får være grenser hvor fintfølende n skal være.

Anonymkode: 26e89...9db

Tror nok det handler om mer om at røykere er en av få gruppe mennesker det er sosialt akseptabelt å hetse og fordømme. Har mye mindre respekt for slike mennesker enn røykere. Hilsen ikke-røyker.

Anonymkode: 55383...5af

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror nok det handler om mer om at røykere er en av få gruppe mennesker det er sosialt akseptabelt å hetse og fordømme. Har mye mindre respekt for slike mennesker enn røykere. Hilsen ikke-røyker.

Anonymkode: 55383...5af

Er derfor jeg aldri røyker offentlig. Orker ikke få høre at jeg er dum, dårlig menneske etc. Nå er det ikke noe stort problem for meg, jeg kan røyke hjemme, utenfor døra mi, men alle sånne tråder som dette gir meg vondt i magen. Mange av mine kolleger vet ikke at jeg røyker, og det er sykt å tenke på at de kan være en av de som skriver at røykere er idioter, lavt utdannet etc på nettet. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er derfor jeg aldri røyker offentlig. Orker ikke få høre at jeg er dum, dårlig menneske etc. Nå er det ikke noe stort problem for meg, jeg kan røyke hjemme, utenfor døra mi, men alle sånne tråder som dette gir meg vondt i magen. Mange av mine kolleger vet ikke at jeg røyker, og det er sykt å tenke på at de kan være en av de som skriver at røykere er idioter, lavt utdannet etc på nettet. 

Helt enig! Er vel egentlig ingen som vet at jeg røyker. Er så drit lei av at alle skal si at røykere er tapere som lever av nav.

Det stemmer faktisk ikke! Jeg er selv advokat, så klarer meg greit:) Har to venninner som røyker og hun ene er veterinær og hun andre ingeniør. Jævla navere!;)

Istedet for å røyke utenfor kjøpesenteret venter jeg til jeg kommer hjem og kan kose meg med en røyk i fred! Eventuelt kjører jeg bort på enden av p plassen hvis handleturen er lang.

Du klarer deg også fint gjennom arbeidsdagen uten røyk? En røyk før jobb og etter jobb og noen små snus på jobb så er det inget problem :)

Anonymkode: bc5d5...b32

• Liker 7
Skrevet

Jeg røyket før, og sto aldri rett utenfor butikkdøra 🤷🏼‍♀️ 

Synes nå det er verre på sykehuset her, der er store skilt om «røyking forbudt ved inngangen», men jaggu står både leger, pasienter og sykepleiere RETT VED DØRA. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men helge-alkis er fullt akseptert. Forstå det den som vil. 

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke noe som heter "passiv sukkerspising", men absolutt noe som heter passiv røyking. 

Å joda.. Det er det overvektige paret som stopper opp midt i inngangen til butikken, slik at ikke jeg kan få ålt meg forbi. Jeg treffer på dem ofte. På fortauet, i butikken og  i mange andre situasjoner.

Anonymkode: 8646c...9f7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2020 den 12.27):

Jaha, jeg drikker ikke alkohol.

Hilsen X-røyker

Jeg røyker, men aldri utenfor butikken. Virker som det er mest folk over 50 som gjør det

Jeg slutta å røyke for etpar mnd siden, men når jeg røkte så sto jeg aldri utenfor butikkdører eller andre dører enn min egen. Jeg gikk langt unna der andre gikk forbi eller oppholdt seg.

Hilsen X-røyker 55 år.

Anonymkode: c3342...ab0

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Å joda.. Det er det overvektige paret som stopper opp midt i inngangen til butikken, slik at ikke jeg kan få ålt meg forbi. Jeg treffer på dem ofte. På fortauet, i butikken og  i mange andre situasjoner.

Anonymkode: 8646c...9f7

Haha, eller hun enorme som må ha begge flysetene vesidenav meg. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...