Gå til innhold

Hun ba meg holde kjeft under fødselen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har plaget meg den siste uken og det har surret i bakhodet hele tiden. Gjorde så godt jeg kunne, men da jeg forsøkte å snakke til henne midt under fødselen ropte hun «hold kjeft!» til meg. Alt gikk jo heldigvis bra, men jeg føler meg tilsidesatt og angrepet av henne pga dette. Lurer på å ta opp dette, men er redd for å bli avblåst for at det liksom skal være en bagatell, osv. Hun ropte til meg, det var en uhyggelig situasjon. Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 780c8...2d1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å være høflig og respektfull selvom man føder. Det plager deg så syns du skal ta det opp. Men snakket du om noe spesielt? Når hun ba deg om å holde munn?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du jordmor, barnet eller pappa?

Anonymkode: a864c...ca6

Det er jeg som er faren.

• Liker 2
Skrevet

🤣 søt!

Hvis du har noe som helst sosial intelligens så holder du dette for deg selv. Makan+

• Liker 48
Skrevet

Don't feed the troll..

Anonymkode: 62e43...a9b

• Liker 34
Skrevet

Vordende fedre har nok hørt verre ting under fødsel enn hold kjeft fra en fødende.

Anonymkode: 80b8a...8fd

• Liker 24
Skrevet

Tenker at dette er trolling på høyt nivå.. 

hvis ikke så har du ingen forståelse for hva kvinnen går gjennom iløpet av en fødsel.. lover deg det er en milliard ganger værre enn å bli ropt «hold kjeft» til.. hun hadde nok ikke kontroll på noe og det bare ble slik. Rist det av det, og bare glem det

• Liker 34
Skrevet
Nerine_ skrev (1 minutt siden):

Nei det går faktisk ikke alltid når du ligger med intense rier, og det føles som underlivet, magen og ryggen skal gå i lufta. 

Jo, det gjør faktisk det, altså. Nå må det være slutt på at damer skal påberope seg å «ha lov» til å være bitchy på grunn av mensen, graviditet, følelser, fødsler etc. Enten så er vi likestilte mannen og da er all form for ugrei oppførsel ugrei - alltid. 

Eller så avfinner vi oss med å være «den lille kvinne» som er så irrasjonell at hun ikke har noe form for selvkontroll og da? Da er vi som et dyr å regne. Som en hund eller noe i den klassen.

Ts er ikke faren til barnet til en hund. Ergo får hun oppføre seg som folk. Også under fødsel.

Anonymkode: 7b6d1...2e9

• Liker 4
Skrevet
Nerine_ skrev (1 minutt siden):

Nei det går faktisk ikke alltid når du ligger med intense rier, og det føles som underlivet, magen og ryggen skal gå i lufta. 

Man finner ikke på å slenge "hold kjeft" til jordmora, så de fleste klarer å oppføre seg nogenlunde.

Det har vel ikke noe å si at han sier at han reagerte på det sånn at de får det ut av verden? Det er jo en veldig spesiell situasjon for mannen også og de føler seg sikkert ganske hjelpeløse.

• Liker 3
Skrevet

Jeg sa ting til pappaen til mitt barn under fødsel som jeg ikke engang husket å ha sagt.
Man er i en smerteboble der man ikke helt er seg selv.

Anonymkode: a8439...d34

• Liker 37
Skrevet

Uff for ei kjerring. Synd du fant ut av hvordan hun er etter dere har barn sammen. Nå vet du hva du har i vente fremover i alle fall. At hun ikke har tatt det opp selv uoppfordret og beklaget på det sterkeste, er nesten verre enn måten hun behandlet deg på.

Anonymkode: 49d0f...9bf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jeg som er faren.

Hahaha🤣🤣🤣🤣 så du som FAR er sur for at den som ligger å føder barnet ditt skrek at du skulle holde kjeft??? Altså, hold kjeft da. Dette handlet ikke om deg, din eneste oppgave under fødselen er å gjøre absolutt alt du kan for at hun skal ha det best mulig, intet mer intet mindre. 

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det gjør faktisk det, altså. Nå må det være slutt på at damer skal påberope seg å «ha lov» til å være bitchy på grunn av mensen, graviditet, følelser, fødsler etc. Enten så er vi likestilte mannen og da er all form for ugrei oppførsel ugrei - alltid. 

Eller så avfinner vi oss med å være «den lille kvinne» som er så irrasjonell at hun ikke har noe form for selvkontroll og da? Da er vi som et dyr å regne. Som en hund eller noe i den klassen.

Ts er ikke faren til barnet til en hund. Ergo får hun oppføre seg som folk. Også under fødsel.

Anonymkode: 7b6d1...2e9

Nei, under den værste delen av fødsel innrømmer jeg gjerne at selvkontroll var mangelvare. Skammer meg overhode ikke. 

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...