ajarRun Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 I en artikkel i VG kan man se at de i Meløy kommune hensetter vaksineutstyr (kanyler blant annet) direkte på bakken. Noen av eskene bærer preg av å ha blitt fuktskadet og most. Er det virkelig lov å sette esker med kanyler på bakken? Hvis det var en eske seigmenn ville det ikke vært tillatt, selv ikke innendørs. Jeg skjønner ikke hva motivasjonen for å slenge eskene ned på bakken kan ha vært... Bryr de seg ikke? Mangler de kunnskap?
Merovingian Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Lite å gjøre i dag? Skjønner du vil skape debatt av ingenting, men her må du prøve hardere tror jeg. Tappert forsøk, prøv igjen.... 2
Robert Koch Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 16 minutter siden, ajarRun said: I en artikkel i VG kan man se at de i Meløy kommune hensetter vaksineutstyr (kanyler blant annet) direkte på bakken. Noen av eskene bærer preg av å ha blitt fuktskadet og most. Er det virkelig lov å sette esker med kanyler på bakken? Hvis det var en eske seigmenn ville det ikke vært tillatt, selv ikke innendørs. Jeg skjønner ikke hva motivasjonen for å slenge eskene ned på bakken kan ha vært... Bryr de seg ikke? Mangler de kunnskap? Kanyler og pumper er enkeltvist sterilt pakket i plast, og ligger i små pappesker inne i transportemballasjen. De er ikke sensitive for temperatur, og eventuell fukt i emballasjen vil ikke trenge gjennom forpakningen. Dette er like "farlig" som om du setter handleposene dine ned utenfor døren mens du låser opp etter du har vært i butikken. Hva faen er det du prøver på? 3
Anbefalte innlegg