Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje dumt spørsmål, men: vasker dere alltid arvetøy før bruk? Er snakk om nyfødttøy som lukter og ser rent ut. Noe av det har riktignok ligget lagret 1-2 år. Vasker selvsagt nykjøpt, ubrukt tøy før bruk men ble usikker på dette som er vasket og brukt flere ganger, bare ikke her i huset.

Anonymkode: 744d0...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker alt, alltid. Hvertfall om det har ligget 2 år (!)

Anonymkode: c2544...1af

• Liker 5
Skrevet

Vasker alt som skal til mini, uansett om jeg får det fra nærmeste familie eller bekjente :) Er jo ikke sånn at rene fine plagg får kokvask, men skyller det opp det som er rent og pent, og litt "hardere" vask på det som gjerne har en flekk og to. Da er jeg sikker på at det er rent og klart til bruk. 

Anonymkode: fbbbd...4f8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vasker alt, alltid. Hvertfall om det har ligget 2 år (!)

Anonymkode: c2544...1af

Takk for svar :) Er vel bare å venne seg til at vaskemaskinen går nesten kontinuerlig😅 

Skrevet

Klart det vaskes. Det skal på det skjøreste, ferskeste, bløteste, mykeste i hele verden.

Anonymkode: a3a86...c36

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk for svar :) Er vel bare å venne seg til at vaskemaskinen går nesten kontinuerlig😅 

Jepp det må du nok 😅😅 Vår er 1 år nå og jeg tror jeg kunne vasket 2-3 maskiner for dagen hvis jeg hadde giddet. Har heller valgt å kjøpe inn rikelig med klær, for å slippe det 😂 Bløt avføring og sprutgulp blir liksom bare avlastet av spise-selv og matsøl 🙈

Anonymkode: afbec...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...