Nusse Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Jeg er ikke interessert å se jenter som blir snikfilmet og det som verre er, og leter etter et seriøst nettsted, og betaler gjerne for å få det! Så litt på australske Girls out west, så ut til å være bra, reklamerer med at alt der er filmet med kvinner bak kamera. Men fikk kalde bein når når jeg skulle melde meg på. Pris var oppgitt til australske dollar 43,50 for 3 md. av G O W, men blir så rutet til en betalingsapp hvor jeg blir avkrevd ca. 440 kroner med automatisk fornyelse hver 3. md. En drøy overkurs! Blir man lurt?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Nusse skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke interessert å se jenter som blir snikfilmet og det som verre er, og leter etter et seriøst nettsted, og betaler gjerne for å få det! Så litt på australske Girls out west, så ut til å være bra, reklamerer med at alt der er filmet med kvinner bak kamera. Men fikk kalde bein når når jeg skulle melde meg på. Pris var oppgitt til australske dollar 43,50 for 3 md. av G O W, men blir så rutet til en betalingsapp hvor jeg blir avkrevd ca. 440 kroner med automatisk fornyelse hver 3. md. En drøy overkurs! Blir man lurt? Vet ikke om de tar paypal? Da får du muligheten å betale i lokal valuta. Anonymkode: 8af68...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå