AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Ble satt igang en uke over termin pga lite fostervann. Var åpen og kunne bare ta vannet men startet altså ikke før det. Nå er jeg gravid igjen og har innbilt meg at kroppen ikke kan å starte en fødsel.. sikkert idiotisk, men finns det noe statistikk på dette? Du som ble satt i gang med første, hvordan startet fødsel nr 2? Anonymkode: 140de...6a0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Ikke i gangsatt med nr.2. Riene startet av seg selv på termin. Anonymkode: 14c4a...377
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 2.fødsel startet naturlig med at vannet gikk, 5dager over termin. Første ble igangsatt av samme grunner som din. Anonymkode: c0cac...f09
Jolanda Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Satt i gang med første på grunn av vannavgang og ingen rier. Satt i gang med andre på grunn av vannavgang og misfarget fostervann (ingen rier umiddelbart). Det tok 15 timer i igangsetting før det skjedde noe, så da var det egentlig nøyaktig det samme som i første fødsel.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Med første ble jeg igangsatt dag 8 på overtid pga. overtid og høy vekt. Med andremann ble jeg satt igang tre dager før termin pga. alvorlig svangerskapskløe og høye leververdier. Anonymkode: db69d...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå