Gjest gjesta Skrevet 11. august 2005 #21 Skrevet 11. august 2005 Nyydelig kjole & du var en nyydelig brud! :-D
Seterjenta Skrevet 16. august 2005 Forfatter #22 Skrevet 16. august 2005 Tusen takk igjen for masse koselige meldinger! Nå har jeg lagt ut endel bilder til, på hjemmesida vår, hvis det er noen som har lyst å snike ;-) http://www.seterholtet.com/bryllupsalbum.html 2 dager igjen til vi reiser på bryllupsreise!!
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 16. august 2005 #23 Skrevet 16. august 2005 Vi giftet oss på lørdag, og vi hadde en helt fantastisk dag! Det meste gikk helt etter plana og vi koste oss, og etter sigende så gjorde gjestene våre det også! Blir ikke noen lang fortelling denne gangen, kommer tilbake med det. Men jeg har da laget et album med noen bilder foreløpig! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act..._album&album=67 Hilsen en nygift lykkelig kone! måtte bare prøve å legge inn bilder her også :-) ← Gratulerer, så fine dere var! Jeg kjente deg igjen på bildene og tenkte; "Hun har jeg sett før!". Så ser jeg at du er fra Molde du også, og det er jo ikke store byen...
Seterjenta Skrevet 16. august 2005 Forfatter #24 Skrevet 16. august 2005 Hmmm nå ble jeg kjempenysgjerrig da!!! Hvem er du? ;-)
Lassie Skrevet 16. august 2005 #25 Skrevet 16. august 2005 Hvor mye betalte dere for bryllupskaken? Vi har også røde roser som gjennomgangstema i vårt bryllup, så den kaken ville vært perfekt for oss!!
Gjest Gjest_Snuppa_* Skrevet 17. august 2005 #26 Skrevet 17. august 2005 Hmmm nå ble jeg kjempenysgjerrig da!!! Hvem er du? ;-) ← Vi kjenner ikke hverandre, jeg bare gjenkjente deg. Tror du er noen få år eldre enn meg? Lurer på om du kanskje er på alder med broren min...
Gjest Svimle Skrevet 17. august 2005 #27 Skrevet 17. august 2005 Så flotte dere var! Du var en nydelig brud! Og den fine kaken da!
Seterjenta Skrevet 17. august 2005 Forfatter #28 Skrevet 17. august 2005 Hvor mye betalte dere for bryllupskaken? Vi har også røde roser som gjennomgangstema i vårt bryllup, så den kaken ville vært perfekt for oss!! ← Den kosta ikke mer enn 1200,-. Jeg var forberedt på at den skulle komme på 1800-2000,-, men mamma hadde fått regning på 1200,-. Ikke verst det synes jeg!
Seterjenta Skrevet 17. august 2005 Forfatter #29 Skrevet 17. august 2005 Vi kjenner ikke hverandre, jeg bare gjenkjente deg. Tror du er noen få år eldre enn meg? Lurer på om du kanskje er på alder med broren min... ← -76mod., gikk på Bergmo. Send meg en PM da, kanskje jeg vet hvem broren din er!?
Romantisk Skrevet 17. august 2005 #30 Skrevet 17. august 2005 Gratulerer så mye!!! Dere har kjempe fine!!! Hvor fikk dere ta i brudeparet til kaken?? De var fine. Synes de andre er så kjedelige!!!
solisol Skrevet 17. august 2005 #31 Skrevet 17. august 2005 GRATULERER SÅ MYE. Mange flotte bilder, og buketten din var nydelig!
Seterjenta Skrevet 17. august 2005 Forfatter #32 Skrevet 17. august 2005 Gratulerer så mye!!! Dere har kjempe fine!!! Hvor fikk dere ta i brudeparet til kaken?? De var fine. Synes de andre er så kjedelige!!! ← Tusen takk!! Kaketoppen bestilte jeg fra Wiltons i USA (de har de samme i Norge, på cacas, men de er dobbelt så dyre) Det klaffa slik at tanta mi skulle til NewYork i mai, så jeg fikk sendt varene hjem til venninna hennes i NY, og så tok hun de med seg hjem... sparte masse porto, toll-tull etc!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #33 Skrevet 18. august 2005 Gratulerer så mye! Så ut som dere hadde en flott dag!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #34 Skrevet 20. august 2005 -76mod., gikk på Bergmo. Send meg en PM da, kanskje jeg vet hvem broren din er!? ← Får ikke sendt deg PM siden jeg er gjest. Bror min er også født i -76, og gikk på Bergmo.
Romantisk Skrevet 25. august 2005 #35 Skrevet 25. august 2005 Tusen takk Therese F!!!! Dette var til nytte! Hadde tenkt til å droppe brudeparet på kaka, fordi jeg ikke liker de vanlige brudeparene. Men disse var fine. Litt dyre som du sa, men fine!! Takk for hjelpa!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå