Gå til innhold

Vi har giftet oss

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyydelig kjole & du var en nyydelig brud! :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_snuppa_*
Skrevet
Vi giftet oss på lørdag, og vi hadde en helt fantastisk dag!

Det meste gikk helt etter plana og vi koste oss, og etter sigende så gjorde gjestene våre det også!

Blir ikke noen lang fortelling denne gangen, kommer tilbake med det. Men jeg har da laget et album med noen bilder foreløpig! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act..._album&album=67

Hilsen en nygift lykkelig kone!

måtte bare prøve å legge inn bilder her også :-)

Gratulerer, så fine dere var!

Jeg kjente deg igjen på bildene og tenkte; "Hun har jeg sett før!". Så ser jeg at du er fra Molde du også, og det er jo ikke store byen... ;)

Skrevet

Hmmm nå ble jeg kjempenysgjerrig da!!!

Hvem er du? ;-)

Skrevet

Hvor mye betalte dere for bryllupskaken? Vi har også røde roser som gjennomgangstema i vårt bryllup, så den kaken ville vært perfekt for oss!! :)

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet
Hmmm nå ble jeg kjempenysgjerrig da!!!

Hvem er du? ;-)

Vi kjenner ikke hverandre, jeg bare gjenkjente deg. Tror du er noen få år eldre enn meg? Lurer på om du kanskje er på alder med broren min...

Skrevet

Så flotte dere var! Du var en nydelig brud! Og den fine kaken da!

Skrevet
Hvor mye betalte dere for bryllupskaken? Vi har også røde roser som gjennomgangstema i vårt bryllup, så den kaken ville vært perfekt for oss!! :)

Den kosta ikke mer enn 1200,-. Jeg var forberedt på at den skulle komme på 1800-2000,-, men mamma hadde fått regning på 1200,-. Ikke verst det synes jeg!

Skrevet
Vi kjenner ikke hverandre, jeg bare gjenkjente deg. Tror du er noen få år eldre enn meg? Lurer på om du kanskje er på alder med broren min...

-76mod., gikk på Bergmo. Send meg en PM da, kanskje jeg vet hvem broren din er!?

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Dere har kjempe fine!!!

Hvor fikk dere ta i brudeparet til kaken?? De var fine. Synes de andre er så kjedelige!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE.

Mange flotte bilder, og buketten din var nydelig!

Skrevet
Gratulerer så mye!!! Dere har kjempe fine!!!

Hvor fikk dere ta i brudeparet til kaken?? De var fine. Synes de andre er så kjedelige!!!

Tusen takk!!

Kaketoppen bestilte jeg fra Wiltons i USA (de har de samme i Norge, på cacas, men de er dobbelt så dyre)

Det klaffa slik at tanta mi skulle til NewYork i mai, så jeg fikk sendt varene hjem til venninna hennes i NY, og så tok hun de med seg hjem... sparte masse porto, toll-tull etc!

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Gratulerer så mye! Så ut som dere hadde en flott dag! :)

Skrevet
-76mod., gikk på Bergmo. Send meg en PM da, kanskje jeg vet hvem broren din er!?

Får ikke sendt deg PM siden jeg er gjest.

Bror min er også født i -76, og gikk på Bergmo. ;)

Skrevet

Tusen takk Therese F!!!! Dette var til nytte! Hadde tenkt til å droppe brudeparet på kaka, fordi jeg ikke liker de vanlige brudeparene. Men disse var fine. Litt dyre som du sa, men fine!! Takk for hjelpa!! :klem1::tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...