Krullaiulla Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Jeg skal ta en utdanning innen teknisk tegning/design og lurer på hvilken skole jeg skal velge. Teknisk design med dak 2d og 3d på Noroff eller teknisk tegner på NKI? Noen som kan hjelpe meg litt med erfaringer fra skolene/de to utdanningene ?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Nettopp meldt meg opp i dag på AutoCAD (nettstudier) på universitetet sørøst-Norge https://evuweb.fsweb.no Sitter selv og sjekker ut flere fag. Følger denne tråden jeg og da Anonymkode: 5f52a...918
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Absolutt noroff. Anonymkode: 63841...079
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Hei tar opp gjennom tråden på denne,vurderer og utdanne meg nki eller noroff som teknisk tegner. Forskjellen er at noroff virker mer faglig proff men koster mest og lengst utdannings tid,og nki er rimeligst og kortest utdanningtid men kanskje mer som et kurs... er fryktelig usikker på hvilken eg skal velge hva tenker dere? Erfaringer fra skolene ? nett studier? Anonymkode: fb981...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå