AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Er det noen her som har erfaring med lenestoler og sofaer til småbarn? Ser det er mange søte og fine å kjøpe til en relativt lav pris. Det jeg lurer på er om om barna bruker dem? Erfaringer? Takker for alle svar og innspill 😊 Anonymkode: 78de1...181
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Blir ikke brukt her.. Anonymkode: 2a574...707
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Ble ikke brukt hos meg heller. Barn vil sitte der de voksne sitter. Anonymkode: 115fe...f85 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Her ble gyngestolen brukt masse! Hver dag til Barne-TV, og mye ellers også. Anonymkode: 00939...021
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Jeg brukte lenestolen min mye da jeg var liten. Bør kanskje nevnes at jeg var nesten blind og var nærmere TV-en i den enn i sofaen, men likevel. Niesen min (1,5 år) har samme lenestol hjemme hos mamma og pappa, og bruker den også mye. Hun synes det er veldig stas å ha egen stol. Anonymkode: 34703...0bf
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Her ble de fullstendig slitt ut. Der satt de blant annet hver dag forran barne-tv. Anonymkode: 15c3f...7be
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 Jeg hadde en gyngestol på hytta som liten ❤️ satt alltid i den lørdag og søndag morgen, klistret foran tv-en og med frokosten på fanget Anonymkode: f7d97...109
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Lille her fikk en sånn nett liten vintage 60-tallsstol med ulltrekk, rund, buet rygg og bein i teak da hun var 1,5 år. Hun ble veldig glad i den med én gang, kanskje mest fordi den passet inn sammen med resten av møblene vi hadde i stuen, så hun kalte den «stolbabyen», og syntes det var veldig fint å sitte i den når vi voksne satt i våre liknende lenestoler. Nå er hun sju år, og sitter fortsatt på den stolen når hun leker i dukkehuset eller skal bygge Lego på en lav benk hun har. Den kostet oss 25kr på et loppemarked, pluss et par timers jobb da vi trakk den om en kveld. Virkelig verdt det! Men sånne «søte sittegrupper» på barnerommet? Vel, la oss bare si at det er nok en grunn til at det er så lett å finne sånt veldig pent brukt på finn... Det er stort sett bare bamsene som sitter i dem hjemme hos de vi kjenner som har det. Men det kommer nok litt an på barnet, også. Anonymkode: 5cfec...1ec
Pappi Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 17.39): Er det noen her som har erfaring med lenestoler og sofaer til småbarn? Ser det er mange søte og fine å kjøpe til en relativt lav pris. Det jeg lurer på er om om barna bruker dem? Erfaringer? Takker for alle svar og innspill 😊 Anonymkode: 78de1...181 Det er avgjørende hvor det blir plassert. Begge våre barn har lenestoler som er plassert gunstig i forhold til TV, de blir brukt.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #10 Skrevet 22. desember 2020 Barnet vårt fikk da hun ble 2. Den har blitt brukt veldig mye, nesten daglig. Anonymkode: d805c...add
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #11 Skrevet 22. desember 2020 Vi har ingen av slike i stue, men vi har saccosekker i kjellerstua, og de blir brukt, når det er mange barn på besøk og sofa er full. I stua har vi en «voksen» snurrestol, den er populær. Vil tro gynge- eller snurrestol er populære hos barn, men ja, så fremt foreldre har plass til det i stua. Anonymkode: 67d9b...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå