Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i førtiårene, har barn på hver vår side, og har kjent hverandre i under et år. Hvilken prisklasse er fornuftig å legge seg på?

Anonymkode: d0917...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bedre å legge mer vekt på å kjøpe noe kjæresten faktisk vil ha eller trenger? Om man skal drive å forholde seg til et konkret budsjett blir det vanskelig å finne en fin gave som er passende til den man kjøper til. Jeg har i alle fall den filosofien at jeg kjøper noe jeg tenker min partner trenger eller ønsker seg, også får pris være pris... Men det er klart, har man dårlig råd, bør man selvfølgelig ta hensyn til det. Har man litt mer fleksibel økonomi, bør man heller fokusere på gavens innhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 40 og har kjæreste jeg ikke bor med men ingen barn. Jeg gir ca 1000 kr.

Anonymkode: 89dcf...4c9

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi gir hverandre mest opplevelser, av og til spleiser vi på noe vi virkelig vill gjøre sammen. Hva det koster kan variere ganske mye. 

Skrevet

Vi pleier å gi hverandre noe for ca 500-1000 kr. Vært slik siden vi startet å date for noen år siden😊 ville ikke brukt over tusenlappen, men prøvd å finne noe personlig. 

Anonymkode: 90ceb...e47

Skrevet

Vi var rundt den alderen da vi møtte hverandre. Jeg ga et gavekort på en felles opplevelse til ca 1500,- Det ble en morsom date! 

Anonymkode: bcd9e...4b6

Skrevet

Ingenting lol Han er ikke særlig materialistisk. Skal lage noe god mat til ham i jula, han elsker å bli bortskjemt med god middag. Tror vi blir sånn par som framover som har gjensidig sparing til felles reise som "julegave". 

Anonymkode: 54570...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...