Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mestrer arbeidslivet ganske godt, er avdelingsleder for 10 personer i ett IT-selskap. Har gradvis jobbet meg oppover og virker som de kvinnelige kollegaene liker meg godt. 

Jeg er 31 år og bor hjemme hos foreldrene. Det har jeg gjort hele livet og trives med det, og de siste årene har jeg flyttet til kjelleren til foreldrene mine. Her betaler jeg leie til dem hver måned. Det skulle ikke vært ett problem om jeg fikk besøk og lignede. Kan legge til at jeg tjener 900.000 og har mastergrad i IT.

Har jeg en profil som tiltrekker deg? Kunne jeg ha vært kjæresten din?

Anonymkode: 70d77...1f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg mestrer arbeidslivet ganske godt, er avdelingsleder for 10 personer i ett IT-selskap. Har gradvis jobbet meg oppover og virker som de kvinnelige kollegaene liker meg godt. 

Jeg er 31 år og bor hjemme hos foreldrene. Det har jeg gjort hele livet og trives med det, og de siste årene har jeg flyttet til kjelleren til foreldrene mine. Her betaler jeg leie til dem hver måned. Det skulle ikke vært ett problem om jeg fikk besøk og lignede. Kan legge til at jeg tjener 900.000 og har mastergrad i IT.

Har jeg en profil som tiltrekker deg? Kunne jeg ha vært kjæresten din?

Ville aldri datet en 31åring som bor med foreldrene. Big turn OFF 

Anonymkode: 83d15...81f

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville aldri datet en 31åring som bor med foreldrene. Big turn OFF 

Hvorfor er det turnoff?

Anonymkode: 063fe...857

• Liker 2
Skrevet

Nei, å bo hjemme i en alder av 31 blir helt feil for min del. Jeg hadde sett for meg at du forventet å gå rett fra å bli ivaretatt av moren din til å bli ivaretatt av meg. Du får det ikke noe mer usexy enn det.

Beklager.

Anonymkode: f117f...877

• Liker 14
Skrevet

Jeg kunne ha datet deg, da det er langt viktigere at du har god økonomien og utdanning. I forhold til hvor du bor.

Anonymkode: 063fe...857

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, å bo hjemme i en alder av 31 blir helt feil for min del. Jeg hadde sett for meg at du forventet å gå rett fra å bli ivaretatt av moren din til å bli ivaretatt av meg. Du får det ikke noe mer usexy enn det.

Beklager.

Jeg blir ikke ivaretatt av moren din. Jeg bor alene og selvstendig i kjelleren. Lager egen middag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Beklager.

Akkurat. Fra moras pupp til konas pupp 

• Liker 7
Skrevet

Turn off at du bor hjemme. Kjellerleilighet er det samme som å bo hjemme. Har null ambisjoner om å bli en voksen mann's nye mamma.

Anonymkode: 1474c...1c2

• Liker 6
Skrevet

Det hadde ikke vært et problem for meg... det viktigste er deg .

Anonymkode: ae620...d17

• Liker 1
Skrevet

En person med den beskrivelsen har så ulikt syn på selvstendighet og familienærhet fra meg at det hadde ikke gått. 

Anonymkode: 97ec5...527

• Liker 4
Skrevet

Annet enn at du bor hjemme i kjelleren til mamma, så høres det greit ut

Anonymkode: f7a1f...073

Skrevet

Gamer du også?

Anonymkode: 853fa...fa4

• Liker 4
Skrevet

Du sier også lite om deg selv.
Det viktigste for meg er renslighet. Være ren og ha et rent hjem. Hobbyer og interesser er også viktig. Jobb og økonomi er irrelevant så lenge det ikke er snakk om gjeld. Gjeld er relevant. 

Anonymkode: 1474c...1c2

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på det som at du har godt forhold til dine foreldre og at familie er viktig for deg. Kjempe stort plus i min bok.  Men nå er jeg også veldig familie orientert og vil ikke ha noe annet enn seriøst forhold. Giftet meg Ifjor.

Jeg var 28 når jeg bestemte meg for at nå vil jeg gjerne ha en livspartner. (Er 30 nå). Du må huske at det er mange som er i lik situasjon som deg og mange med ønsker om kjæreste og fast forhold. Du må bare finne de som er i samme stadiet som deg i livet. 

Det går ikke på alder. Noen har bare ikke de samme verdier på samme måte og det er helt ok. Gjelder bare finne ut av det fort slik at man ikke kaster bort hverandres tid. 

Anonymkode: e9f23...222

• Liker 2
Skrevet

Å bo hjemme hos foreldrene i en alder av 31 hadde vært et stort varseltegn for meg! Samme med kollektiv... hadde nok tenkt du var lite moden for alderen. Med mindre man deler leilighet med en god venn, det er litt annerledes enn å bo i et «studentkollektiv».

Anonymkode: 4e89d...92b

• Liker 1
Skrevet

Gode tips her.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat. Fra moras pupp til konas pupp 

Nei. Det stemmer ikke. Jeg er helt selvstendig og lever for meg. Jeg trives i nærheten av familien min. Slikt at jeg kan hjelpe dem når de trenger det.

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært turn off at du aldr har bodd for deg selv. Hvorfor har du ikke det?

Anonymkode: 3f3b1...b79

• Liker 2
Skrevet

Det hadde ikke vært et problem for meg... det viktigste er deg .

Anonymkode: ae620...d17

Takk skal du ha. Da finnes det håp for meg også.

Skrevet

En person med den beskrivelsen har så ulikt syn på selvstendighet og familienærhet fra meg at det hadde ikke gått. 

Anonymkode: 97ec5...527

Hva er problemet med dette? Liker du ikke familienært relasjon?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...