Gå til innhold

«Korona test for og fly FIT to fly test»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt korona test og fått en sånn «FIT to fly attest» Er det slik at om en familie skal ut og reise at alle må teste seg? Og kan en få denne testen og attesten for og fly gratis eller må en betale for det? Har sett på nett og det koster ca 1000 kr for og ta testen og for (FIT to fly attest) som nå er obligatorisk for og kunne fly..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Diamondlady skrev (1 time siden):

Noen som har tatt korona test og fått en sånn «FIT to fly attest» Er det slik at om en familie skal ut og reise at alle må teste seg? Og kan en få denne testen og attesten for og fly gratis eller må en betale for det? Har sett på nett og det koster ca 1000 kr for og ta testen og for (FIT to fly attest) som nå er obligatorisk for og kunne fly..

Eneste jeg har hørt om var da Isabel Raad og familien dro på ferie til Dubai i høst, og de tok den privat. 

Skrevet

Jeg skal ut å fly i morgen og måtte skaffe meg «fit to fly» samt ta en test. Testen måtte ikke være eldre enn 72 timer og måtte være på engelsk pg skrevet på papir. Digital versjon eller tekstmelding om at den var tatt/negativ holdt ikke.

Alikevel må jeg ta ny test når jeg kommer frem til destinasjonen.

Testen må du betale for selv da den ikke sees på som nødvendig pga sykdom. Så her må du belage deg på å måtte betale selv.

Skrevet

Alle må være "fit to fly", så alle må ta test ja. 

• Opprett ny...