AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Har dere med matpakke på jobb/skole eller kjøper dere mat i feks kantine? Jeg er så lite kreativ og er lei av svett ost i matboksen. Vi har en matbutikk vegg i vegg på jobb men det blir fryktelig dyrt i lengden. Jeg sliter en del med dårlig matlyst i perioder og da blir det til at jeg ofte kjøper mat på butikken. Tar gjerne imot gode matpakketips 😊 Anonymkode: bd9bf...125 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Har alltid matpakke. Bruker mye middagsrester, salat osv Anonymkode: a7b0a...afe 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Har med middagsrester. Gidder ikke bruke ekstra penger på lunsj. Vil heller bruke de pengene på noe annet. Men har du mere enn nok penger til å kjøpe mat hver dag, så er det jo ikke noe problem. Anonymkode: 9b7d4...cfa 1
mykemule Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Matpakke nesten hver dag. Lager uansett til barna. Varierer med middagsretter, frukt, grønt og diverse bakst.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Matpakke. Om der er middagsrester tar jeg det. Ellers går det i knekkebrød som jeg har på jobb allerede. Anonymkode: 10d0c...93f
Jolene Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 Matpakke eller middagsrester. Pleier å lage meg en digg salat 😄
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #7 Skrevet 20. desember 2020 Matpakke, har ikke råd til å kjøpe lunsj i kantina hver dag. Har kjøleskap på jobb så har pålegg der og smører ferske brødskiver. Noen ganger har jeg med middagsrester eller lager meg en omelett. Har også mulighet til å varme mat i mikro ved behov. Anonymkode: 335b3...0df
Sinte-my Skrevet 20. desember 2020 #8 Skrevet 20. desember 2020 Har pålegg i en boks i kjøleskapet på jobb. Kjøper godt brød, og har liggende i skapet på kjøkkenet på jobb. Har innimellom middagsrester, bakst, omelett eller kokte egg. Vi har også en butikk i nærmeste bygg, men blir så fryktelig dyrt om jeg skal kjøpe mat der hver dag. P
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #9 Skrevet 20. desember 2020 Aldri matpakke. For meg er det livskvalitet å slippe det styret. Anonymkode: 02bb4...72d 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #10 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har dere med matpakke på jobb/skole eller kjøper dere mat i feks kantine? Jeg er så lite kreativ og er lei av svett ost i matboksen. Vi har en matbutikk vegg i vegg på jobb men det blir fryktelig dyrt i lengden. Jeg sliter en del med dårlig matlyst i perioder og da blir det til at jeg ofte kjøper mat på butikken. Tar gjerne imot gode matpakketips 😊 Anonymkode: bd9bf...125 Matpakke Eks: Polarbrød,innpakket tomatskiver og en avocado som jeg smører på når det er tid for lunsj. Piroger/pizzasnurrer med linsefyll som jeg tar opp av fryseren på morgningen og har tint innen lunsj Pastasalat med oliven,cherrytomater,linser/bønner/kikerter,paprika,soltørka tomat,mais,rødløk og en oljedressing i eget beger Anonymkode: bbef0...662
Taluno Skrevet 20. desember 2020 #11 Skrevet 20. desember 2020 Som oftest matpakke, men kjøper også varmmat i kantinen om det er noe godt! Jeg veksler mellom knekkebrød, polarbrød eller hjemmebakte rundstykker i matpakken. Bruker smøreost og hamburgerrygg, eller hamburgerrygg og ferdigskivet ost som pålegg, eller salami med majones og agurk...
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 Matpakke hver dag (ryker kanskje på en ferdigsmurt baguette 1-2 ganger i mnd.) Har tilgang til både kjøleskap, komfyr og mikro på arbeidsplassen, så det det er få begrensninger på hva jeg kan ha med meg 😊 Synes ikke det er noe stress å lage matpakke, og synes det er enklere å spise både sunt og riktig mengde når jeg lager maten selv. I tillegg sparer jeg jo noen kroner på det også. Anonymkode: b334f...7df
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 Pleier å ta med salat 😊 Anonymkode: ca61e...c23
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 En blanding, noen ganger har jeg med matpakke, andre ganger kjøper jeg Fjordland som jeg varmer (hvis jeg jobber kveldsvakt) og andre ganger så kjøper jeg mat i kantina. Kjøper meg ofte god kaffe fra cafe når jeg har forelesninger. Hos meg har det med livskvalitet å gjøre. Kjøpe det jeg har lyst til den dagen, så kan jeg heller spare inn på andre ting. Anonymkode: 7b483...59c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 Betaler 500 kr i måneden for å spise i kantina og det er det verdt. 1-2 varmretter hver dag, salat, brød og pålegg. Smoothie, juice, melk, kaffe og te. Anonymkode: 5b98f...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå