AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Kjæresten min legger ofte frem noe som et problem, feks det og det er feil, så jeg spør og prøver å hjelpe, når han snakker så svarer jeg og sier "kanskje sånn eller sånn? Hvis jeg var deg så hadde jeg kanskje tenkt sånn og sånn". Men det er ALLTID et argument mot alt jeg sier eller tenker, ikke direkte avvising, men han får det til å fremstå som om jeg er helt åå jordet og problemet er plutselig bittelite for han vil heller ha det sånn og sånn. Jeg er så lei og sliten av å bli sett på som om jeg bare vil ødelegge Anonymkode: 432a7...604
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjæresten min legger ofte frem noe som et problem, feks det og det er feil, så jeg spør og prøver å hjelpe, når han snakker så svarer jeg og sier "kanskje sånn eller sånn? Hvis jeg var deg så hadde jeg kanskje tenkt sånn og sånn". Men det er ALLTID et argument mot alt jeg sier eller tenker, ikke direkte avvising, men han får det til å fremstå som om jeg er helt åå jordet og problemet er plutselig bittelite for han vil heller ha det sånn og sånn. Jeg er så lei og sliten av å bli sett på som om jeg bare vil ødelegge Anonymkode: 432a7...604 Så bare lytt. Ikke kom med løsninger ❤️ Anonymkode: fed25...580 8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Likt her, men har funnet ut at han ønsker ikke noen form for hjelp eller råd, han vil bare at jeg skal høre på og si "ja oj så dumt for deg" osv og la han sutre en stund. Kjempevanskelig da det er mest naturlig for meg å tenke logisk på problemet og komme med løsninger og refleksjoner, men det ønsker han altså ikke, han vil bare at jeg hører på ham så han får ut litt frustrasjon over et eller annet. Anonymkode: 627da...fcd 7
Virrevirrevapp Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Spør ham om han vil ha løsningsforslag eller et lyttende øre. 3
Anneofgreengables Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Du må bare vise at du forstår følelsene hams fremfor å komme med løsninger. Validere, som med barn... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå