Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal ha en prøve i psykologi den førstkommende uka etter juleferien, så jeg holder på å forberede meg til prøven. Har et spm angående oppgavene som jeg gjerne ville spurt læreren om, men er det innafor å sende en slik mld nå i juleferien eller skal jeg vente? 

Anonymkode: 2da88...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ev. beklage for at du sender melding i ferien, og at du forstår om læreren ikke svarer, før du kommer med spørsmålet?

Anonymkode: 5f227...ed6

Skrevet

Vent.

Anonymkode: ef9b9...f2b

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes e-post og melding på læringsplattformer er greit, men ikke sms. 

Anonymkode: 0c7f9...f5b

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg synes e-post og melding på læringsplattformer er greit, men ikke sms. 

Anonymkode: 0c7f9...f5b

tenker å sende mld over teams :)

ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

tenker å sende mld over teams :)

ts

Jeg mener det er bare å sende.

Det er opp til læreren å sjekke teams i ferien, det er også opp til læreren å stille inn teams så den ikke varsler på vanlige meldinger (ikke høy prio).

Skriv som en over foreslår, at du beklager for å forstyrre i ferien, og at du ikke forventer svar, men prøver deg likevel.

Helt innafor.

Anonymkode: 6a1d5...fbd

• Liker 2
Skrevet

Ville spurt medstudenter om mulig, evt. tidligere studenter eller sendt en meget ydmyk mail til foreleser. Hvilket fag i psykologi er det? Er det noe du kan spørre om her? Sikkert mange her og som har studert psykologi (meg selv inkludert). 

Anonymkode: dba55...720

Skrevet

Tidligere lærer her. Hadde blitt sur dersom du hadde kontaktet meg på tekstmelding eller lignende i ferien, men absolutt ikke dersom du sendte på e-post, it’s eller teams. Da er det jo mitt valg å sjekke nevnte plattform og det er helt greit :)

Anonymkode: 53fc8...165

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tidligere lærer her. Hadde blitt sur dersom du hadde kontaktet meg på tekstmelding eller lignende i ferien, men absolutt ikke dersom du sendte på e-post, it’s eller teams. Da er det jo mitt valg å sjekke nevnte plattform og det er helt greit :)

Hei :)  jeg pleier aldri å sende mld som tekstmeldinger til lærere kun teams :) gjorde det og fikk svar :) skrev at jeg beklager for å forstyrre og stile spørsmålet mitt :)

ts 

Skrevet

tenker hvis du sender melding over teams i dag eller i morgen, får du nok svar, selv om studenter har ferie betyr det ikke at de som underviser har det, de har alltid noe som må ordnes før de tar juleferie. 

Skrevet

Send melding på teams på de vanlige dagene, ikke de røde dagene. 
Men har ikke dere medelever en fb-side eller tilsvarende? Hva med å spørre der først?

Anonymkode: 91b47...373

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du kan da ikke bli sur når det er din egen feil at du gir prøver rett etter juleferien.

Anonymkode: 925c0...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...