AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Hei. Har nettopp blitt sammen med verdens hyggeligste og gode gutt. Vi har vært sammen i 1 måned. Eneste er at når vi har sex får jeg så UTROLIG vondt. Dette er hovedsakelig fordi typen min har en unormal stor penis. Vi snakker 26 cm her..😟 I går prøvde vi veldig forsiktig og han bunnet meg. Men etterpå begynte jeg å blø skikkelig. Har vært sånn alle gangene vi har pult. Har noen av dere tips? Hva kan vi gjøre? 😳😳 Anonymkode: 6d364...9be
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 God tid og masse glidemiddel er vel den beste løsningen Anonymkode: 64d1c...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: God tid og masse glidemiddel er vel den beste løsningen Anonymkode: 64d1c...a6d Det har vi gjort. Problemet er at penisen er såpass stor at den passer ikke i hullet.. Derfor må han bruke masse kraft til å få den inn. Anonymkode: 6d364...9be
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei. Har nettopp blitt sammen med verdens hyggeligste og gode gutt. Vi har vært sammen i 1 måned. Eneste er at når vi har sex får jeg så UTROLIG vondt. Dette er hovedsakelig fordi typen min har en unormal stor penis. Vi snakker 26 cm her..😟 I går prøvde vi veldig forsiktig og han bunnet meg. Men etterpå begynte jeg å blø skikkelig. Har vært sånn alle gangene vi har pult. Har noen av dere tips? Hva kan vi gjøre? 😳😳 Anonymkode: 6d364...9be Nei. Anonymkode: b1ad8...30d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 26 cm?? Den bør nok kontrollmåles. Det må vel være verdens største? At du opplever den som for stor, tror jeg gjerne på, men 26 cm? Nope. Anonymkode: c60c4...fc6 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 26 cm?? Den bør nok kontrollmåles. Det må vel være verdens største? At du opplever den som for stor, tror jeg gjerne på, men 26 cm? Nope. Anonymkode: c60c4...fc6 Det er vel heller irrelevant med såpass detaljstyring. 18 eller 26 - den er uansett altfor stor for henne. Anonymkode: 9800a...1c0 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #7 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 26 cm?? Den bør nok kontrollmåles. Det må vel være verdens største? At du opplever den som for stor, tror jeg gjerne på, men 26 cm? Nope. Anonymkode: c60c4...fc6 Finnes mye større enn det. Samboeren min har 24 cm, har selv målt den Til ts: som regel så blir det bedre med tiden. Ville brukt mye glidemiddel, men også tatt det veldig forsiktig i begynnelsen. Det høres ut som at den ikke bare er lang, men veldig tykk også, hvilket gjør det enda vanskeligere. Det viktigste er at dere tilpasser stillingene slik at du ikke får veldig vondt. Det er dessverre en del stillinger som utgår fordi mannen kommer for dypt, i tillegg må han også akseptere at han ikke kan "peise på". Prøv å finn stillinger der muligheten til å bunne begrenses naturlig, f.eks. bakfra liggende på siden. Anonymkode: 65a74...f18 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #8 Skrevet 20. desember 2020 Ts, dere er ikke varsomme nok. Du snakker om lengde på penis, men passer han ikke i åpningen, er det hovedsakelig tykkelsen som er dilemmaet? Han trenger ikke trøkke hele staken inn i deg, akkurat. En skjede er omkring 10-12 centimeter dyp, eller noe rundt der. Den kan tøyes, men dette varierer veldig for alle. Jeg er ikke så tøyelig, så min mann på 18 centimeter bunner meg før hele lengden er inni. Nå liker jeg godt å bli bunna, så for vår del er det bare deilig. Nå vet ikke jeg hva slags stillinger dere har prøvd, men prøv en annen stilling. Du kan ta hele kontrollen eller du kan ligge på en slik måte at du kan slappe fullstendig av i hele kroppen. Ved å bruke gooood tid på oppvarming, kan man også tøye varsomt i åpningen, leke "med" åpninga og bruke flere fingre ettersom du blir varm i trøya. Det finnes også varmende glidemiddel, kanskje kan dette få muskulaturen til å slappe litt av? Det skal komme et barn ut derfra, med en hodeomkrets på omkring 35 cm. Så det skal gå an... Ikke at det er deilig å føde på noe som helst vis, men så er det ingen penis som er såpass tykk heller. Og så finnes det de som liker å bli fistet, de får hele knyttnever inn. Men det må tøyes, og brukes god tid på. Anonymkode: 9800a...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #9 Skrevet 20. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts, dere er ikke varsomme nok. Du snakker om lengde på penis, men passer han ikke i åpningen, er det hovedsakelig tykkelsen som er dilemmaet? Han trenger ikke trøkke hele staken inn i deg, akkurat. En skjede er omkring 10-12 centimeter dyp, eller noe rundt der. Den kan tøyes, men dette varierer veldig for alle. Jeg er ikke så tøyelig, så min mann på 18 centimeter bunner meg før hele lengden er inni. Nå liker jeg godt å bli bunna, så for vår del er det bare deilig. Nå vet ikke jeg hva slags stillinger dere har prøvd, men prøv en annen stilling. Du kan ta hele kontrollen eller du kan ligge på en slik måte at du kan slappe fullstendig av i hele kroppen. Ved å bruke gooood tid på oppvarming, kan man også tøye varsomt i åpningen, leke "med" åpninga og bruke flere fingre ettersom du blir varm i trøya. Det finnes også varmende glidemiddel, kanskje kan dette få muskulaturen til å slappe litt av? Det skal komme et barn ut derfra, med en hodeomkrets på omkring 35 cm. Så det skal gå an... Ikke at det er deilig å føde på noe som helst vis, men så er det ingen penis som er såpass tykk heller. Og så finnes det de som liker å bli fistet, de får hele knyttnever inn. Men det må tøyes, og brukes god tid på. Anonymkode: 9800a...1c0 Både tykkelsen og lengden er et problem. Vi har prøvd alle mulige stillinger, til og med i badekaret. Eneste som faktisk går er anal.. Anonymkode: 6d364...9be
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #10 Skrevet 20. desember 2020 Hvis du har smerter og i tillegg blør, er det smart å ta celleprøve. Anonymkode: 6e2d1...d51 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #11 Skrevet 20. desember 2020 26 cm og tykk, til anal. Sjekk ut humpgear/sinful.no 26 cm og tykk, til vagina. Sjekk ut fatboy cocksleeve/sinful.no Begge åpner deg opp slik at du etter en stund vil kunne motta en tjukk slapp og åpen. For dybden sin del finnes penis muffer. Jeg har brukt det med damer som ikke er dype. Det og hender over venus. Men, alltid husk glidemiddel og gjerne en og to orgasmer før du blir penetrert. Annet som kan hjelpe er at du masserer brystene. Da vil cervix være mer på, slik at trykket fra penis føles annerledes enn når den er uforberedt. Men, viktigst, sitt oppå, foroverlent over han, han rolig, du aktiv. Når du har fått nok, gi han en 2 hånds blowjob. Tenker han ser frem til nestegang etter den turen. Dette funker for oss. Anonymkode: 0f304...58f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #12 Skrevet 20. desember 2020 En litt bred penisring om noe sånt finnes? Jeg fantaserer om store, lange peniser og syns det er sexy å se på. Men vil ikke ha den inni meg 😂 Anonymkode: d268c...30c 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #13 Skrevet 20. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Har nettopp blitt sammen med verdens hyggeligste og gode gutt. En gutt? Du er sammen med et barn? 🤢🤮 Anonymkode: 45ef8...bce
Nerine_ Skrevet 20. desember 2020 #14 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har smerter og i tillegg blør, er det smart å ta celleprøve. Anonymkode: 6e2d1...d51 Det er rimelig logisk at det er smertefult, og kan oppstå blødninger når penisen er over gjennomsnittet. Men det er selvsagt lurt å ta celleprøve regelmessig.
Nerine_ Skrevet 20. desember 2020 #15 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En gutt? Du er sammen med et barn? 🤢🤮 Anonymkode: 45ef8...bce Noen voksne mennesker sier fortsatt gutt/jente. Mannen kan fortsatt kalle meg "jenta mi", det betyr ikke at jeg er et barn. Så har vi "jentetur", "guttetur" og en hel mange andre situasjoner der det er innafor å si gutt/jente, istedenfor mann/kvinne. Veldig spesielt å tro at det faktisk handler om et barn. 8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #16 Skrevet 20. desember 2020 Nerine_ skrev (1 minutt siden): Noen voksne mennesker sier fortsatt gutt/jente. Mannen kan fortsatt kalle meg "jenta mi", det betyr ikke at jeg er et barn. Så har vi "jentetur", "guttetur" og en hel mange andre situasjoner der det er innafor å si gutt/jente, istedenfor mann/kvinne. Veldig spesielt å tro at det faktisk handler om et barn. Noen elsker å problematisere og tro det verste 😂 Anonymkode: d268c...30c 2
2shy Skrevet 20. desember 2020 #17 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Både tykkelsen og lengden er et problem. Vi har prøvd alle mulige stillinger, til og med i badekaret. Eneste som faktisk går er anal.. Anonymkode: 6d364...9be Du får den inn i rompa, men ikke i vagina? Spesielt. 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #18 Skrevet 20. desember 2020 2shy skrev (1 time siden): Du får den inn i rompa, men ikke i vagina? Spesielt. 2sky. Betyr det tushy eller to shy? Rumpe eller for sky? Hvis du ser filmer med Dredd og Mandingo, så vil du merke ar damene oftest tar monsterne i rumpa. Hvorfor? Les om anal anatomi. En fleksibel anus kan takle mer kuk enn ei mus med begrenset dybde. Så TS får nyte sine anale gleder og mestringen hun får av å klare å ta imot typens 26 cm. Hull er hull. Kjør på. Anonymkode: 0f304...58f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #19 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har vi gjort. Problemet er at penisen er såpass stor at den passer ikke i hullet.. Derfor må han bruke masse kraft til å få den inn. Anonymkode: 6d364...9be Har også mann som i utgangspunktet har for stor for meg. Nå er den noen centimeter kortere (21),men tykk også. Masse kraft er definitivt den løsningen vi har styrt unna. Tid, tenning og tålmodighet! Om han ikke får den inn relativt greit tar han et skritt tilbake og sørger for at jeg blir mer kåt og klar før han prøver igjen. Er jeg kåt og avslappet nok går den fint inn. Under eggløsning er jeg så følsom i bunnen at han må passe på at han ikke bunner meg. Vi fikk på kondomeriet (på nettet) et hylster han kan ha rundt roten av penis, så han ikke kan trenge helt inn, og samtidig kjennes ut som ekte for ham. Min kjære synes imidlertid det er hans ansvar at jeg ikke skal få vondt, så han følte det litt som fusk, og han foretrekker derfor å selv passe på at han ikke bunner meg. Velger stillinger der han ikke trenger så langt inn, samt holder tilbake. Hylsteret fungerte egentlig flott for oss begge, så det er nok mest mentalt for ham at han synes det er å ikke ta ansvar selv å bruke det. For andre kan det være fin løsning. Uansett, veldig viktig at du slapper godt av og er skikkelig klar. Makt /kraft tyder på at du er anspent og ikke kåt nok. Da blir det naturligvis ikke så bra. Anonymkode: 20c43...952
jabx Skrevet 20. desember 2020 #20 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Har nettopp blitt sammen med verdens hyggeligste og gode gutt. Vi har vært sammen i 1 måned. Eneste er at når vi har sex får jeg så UTROLIG vondt. Dette er hovedsakelig fordi typen min har en unormal stor penis. Vi snakker 26 cm her..😟 I går prøvde vi veldig forsiktig og han bunnet meg. Men etterpå begynte jeg å blø skikkelig. Har vært sånn alle gangene vi har pult. Har noen av dere tips? Hva kan vi gjøre? 😳😳 Anonymkode: 6d364...9be Hvor lenge har dere forspill? Er du veldig kåt? Osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå