AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Jeg har hørt at orgasme under sex på dama gjør det enklere for svømmere å nå egget. Men hva om jeg fåŕ orgasme et par timer etterpå? Altså på egenhånd? Spermen lever jo ei stund. Får ikke lett orgasme ved sex, mannen kommer for fort😅 Anonymkode: 5f3c1...863 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har hørt at orgasme under sex på dama gjør det enklere for svømmere å nå egget. Men hva om jeg fåŕ orgasme et par timer etterpå? Altså på egenhånd? Spermen lever jo ei stund. Får ikke lett orgasme ved sex, mannen kommer for fort😅 Anonymkode: 5f3c1...863 Orgasmer er med på å øke blodsirkulasjonen der nede, så skadelig er det ihvertfall ikke. Sier jo at sammentrekningene hjelper svømmerene på veien. Om det har noe for seg vet man jo ikke, men som sagt, skadelig er det ihvertfall ikke😊 Anonymkode: f1e22...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 I følge Vikingane er det fullt nødvendig for å bli gravid. Anonymkode: c9a19...287 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Takk for svar😄😁 Anonymkode: 5f3c1...863
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Fin fact er at de to gangene jeg har blitt gravid så har jeg fått orgasme i forb med samleie eller noen timer senere Anonymkode: cda89...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Tror absolutt det er noe i det. Jeg har flere barn, som ble unnfanget temmelig raskt. Fikk orgasme ved hver unnfangelse. Anonymkode: eacf4...959
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Kan jeg spørre om hvilket kjønn på barna?😊 Dere som har fått orgasme, ble det bare gutter da, eller ble det ogsp jente?😊 jeg er gravid nå nemlig, og venter en liten gutt❤️❤️ Jeg fikk orgasme ved eggløsning. Jeg trodde kjønn var helt tilfeldig, men fikk beskjed at ved å få orgasme under samleie på eggløsning så garanterer det nesten 100% gutt😊 Anonymkode: beee2...f9f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg spørre om hvilket kjønn på barna?😊 Dere som har fått orgasme, ble det bare gutter da, eller ble det ogsp jente?😊 jeg er gravid nå nemlig, og venter en liten gutt❤️❤️ Jeg fikk orgasme ved eggløsning. Jeg trodde kjønn var helt tilfeldig, men fikk beskjed at ved å få orgasme under samleie på eggløsning så garanterer det nesten 100% gutt😊 Anonymkode: beee2...f9f Aldri hørt det at man får gutt ved kvinnens orgasme v/unnfangelse, men venter en gutt og hadde også orgasme:) Får veldig lett/fort orgasme når jeg har eggløsning da, skal sies. Sikkert noe biologi inne i bildet der ja:) Anonymkode: 38a2b...201
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri hørt det at man får gutt ved kvinnens orgasme v/unnfangelse, men venter en gutt og hadde også orgasme:) Får veldig lett/fort orgasme når jeg har eggløsning da, skal sies. Sikkert noe biologi inne i bildet der ja:) Anonymkode: 38a2b...201 Ja, måtte søke og fant denne: (Bilde) Men er det noen andre av dere som har fått jente ved å få orgasme rundt de dagene man venter eggløsning? 😊 Anonymkode: beee2...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå