Pæretre Skrevet 21. desember 2020 #21 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trådstarter, ikke heng deg så mye opp i "karbo", apper og kalorier, legg heller merke til hvordan Pæretre jobber med sitt syn på mat, vekt og kropp. Det er tydelig at hun virkelig ønsket å ta tak i en situasjon som hadde "skildd ut". Rett og slett beundringsverdig, og som tatt ut av læreboka. Ikke bare har hun gått ned i vekt uten å føle seg snytt. Hun er en som kommer til å holde vekta uten problemer - jeg bare vet det. Anonymkode: 48f13...2d6 Oisann, takk for tilliten ☺️ Men ja, det var noen skruer løs oppe hos meg, som måtte festes. Ikke så beundringsverdig, for dette klarer jo mange, og på ulike måter. Jeg har bare blitt bedre kjent med meg selv, egen sjef. Jeg får melde hvordan det gikk om et par år, om jeg falt tilbake. Det vet man vel ikke - men så vet jeg det likevel, for hadde jeg ikke visst det, hadde det kanskje ikke gått. Lykke til på ferden, TS! Det er overraskende stas å gjøre gode endringer i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #22 Del Skrevet 21. desember 2020 Pæretre skrev (28 minutter siden): Oisann, takk for tilliten ☺️ Men ja, det var noen skruer løs oppe hos meg, som måtte festes. Ikke så beundringsverdig, for dette klarer jo mange, og på ulike måter. Jeg har bare blitt bedre kjent med meg selv, egen sjef. Jeg får melde hvordan det gikk om et par år, om jeg falt tilbake. Det vet man vel ikke - men så vet jeg det likevel, for hadde jeg ikke visst det, hadde det kanskje ikke gått. Lykke til på ferden, TS! Det er overraskende stas å gjøre gode endringer i livet! Ha, det er også beundringsverdig hvor beskjeden du er 😄 De fleste klarer ikke det du har gjort, for de er ikke villige til å gjøre jobben du har gjort, de vil ikke, tør ikke?, være sjef i eget liv. Det er ingen grunn til å tro at du vil "falle tilbake", for etter det du beskriver, er du der du ønsker å være. Beklager "ikke egentlig" avsporing, synes dette er viktig Anonymkode: 48f13...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 21. desember 2020 #23 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ha, det er også beundringsverdig hvor beskjeden du er 😄 De fleste klarer ikke det du har gjort, for de er ikke villige til å gjøre jobben du har gjort, de vil ikke, tør ikke?, være sjef i eget liv. Det er ingen grunn til å tro at du vil "falle tilbake", for etter det du beskriver, er du der du ønsker å være. Beklager "ikke egentlig" avsporing, synes dette er viktig Anonymkode: 48f13...2d6 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #24 Del Skrevet 21. desember 2020 Du må bare begynne et sted. Bestem deg for godteri kun lørdag. Så gjennomfører du det et par uker før du legger til noe mer. Jeg tror mange starter for ekstremt, og dermed klarer de ikke holde det, og blir skuffet. Så kan du innføre 5 om dagen. Enklest mulig, juice er faktisk ok i starten. Du trenger ikke gjør det perfekt. Deretter (og da har du gjort mye med mer sunn mat og sjeldnere snacks), kan du f.eks lage middag fra bunnen 2-3 dager i uka om du ikke allerede gjør det. Du kan fint spise karbohydrater, selv er jeg glad i alt med karbohydrater, men jeg passer på å kun spise én fornuftig porsjon i stedet for to, og prøver å legge litt ekstra grønt på tallerknen de dagene Ikke vær redd for en matgruppe, det kommer du ingen vei med, men prøv å spise mer grønt enn karbohydrater f.eks. Jeg tror ikke vektnedgang er holdbart i lengden om man nekter seg noe, det er bare det at alt må gjøres med måte. Litt godteri er greit, men ikke daglig. Litt kake er greit, men f.eks kun i selskap til du har nådd målvekten din. Litt trim er fint, men man MÅ ikke trimme mye. Balanse rett og slett Anonymkode: a3926...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå