Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Heisann! Første gangen innpå her, ser ut som en spennende side! Jeg tenkte å høre om noen vet om steder i Trondheim det er mulig å foreta en sånn spray-bruning?? Noen som vet hva det koster... føler meg sååå blek, og har lyst å få litt farge på kroppen? Noen med erfaring fra dette? -meg-
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Lurt å ta en prøvetime først for å se hvordan kroppen din tar til seg fargen...Men for å si det sånn så anbefaler jeg ikke spraybruning akkurat. Jeg tok først en prøvetime, men dagen før dagen spraya jeg meg brun igjen, og da fikk jeg INGEN farge, kan tro jeg var fortvilet ( skulle gifte meg )..........
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Pass på at du ikke ender opp som Ross i Friends da.
Catzy Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Jeg gjorde spray-brun torsdag før bryllupet. Det ble ganske fint, særlig når jeg ser på bilder av meg selv tatt helgen før bryllupet. Hadde vært syk og hanglete, og er såååå glad for å være gylden enn melkeblå... Men få en prøvetime først, for å teste. Og gjør det 2-3 dager før den store dagen. Da blir du vant med fargen, og den har slitt av det meste av overskuddsfargen, samtidig som resten av fargen ikke er blitt slitt av. For den kommer til å slites av, og da blir du flekkete... Ikke helt stas å dra rett på bryllupsreise, for du vil garantert få skjolder etter 5-6 dager. Catzy
Spirito Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Pass på at gommen ikke blir blek i forhold da, det ser så trist ut.
linky Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Pass på at gommen ikke blir blek i forhold da, det ser så trist ut. ← Jah det er veldig vktig å passe på. har sett en del bilder der bruden har spraya seg, og så er mannen hvit. ikke no fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå