AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Er noen her i forhold med bipolare eller andre psykiske lidelser? Jeg er og desember er tøff. Han er deprimert og holder meg utenfor. Han blir usikker på hva han føler for meg og orker ingenting. Livet er serier og ligge på sofaen. Maser jeg er det negativt og. Jeg er så glad i han, men den usikkerheten og depresjonen hans tærer på. Det blir store krangler av små ting og alt jeg sier er galt. Kan bipolare elske noen? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 2d5eb...9e9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Flytt for deg selv, vær sammen når dagene hans er gode. Blir litt annerledes, men det lar seg gjøre hvis en vil det. Anonymkode: 18750...acb
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Men under hans nedturer så mister han følelser for meg. Jeg blir så forvirret av det. Anonymkode: 2d5eb...9e9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Bruker han medisiner? Anonymkode: 30eee...bec
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Bruker han medisiner? Anonymkode: 30eee...bec Ja mye. Hver dag. Anonymkode: 2d5eb...9e9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 Jeg har levd i mange år med en som slet psykisk. Deprimert, mistenksomhet og sjalusi og ustabilt humør. Jeg har blitt selvutslettende og ødelagt av dette. Burde kommet meg bort lenge før😪 Anonymkode: efe50...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå