Gå til innhold

God morgen Norge, flere som syns det er rart at programlederne er overpyntet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinnene i God morgen Norge: Lange selskapskjoler, høyhælte sko, store «diamant»-øredobber, tung sminke og veldig stylet hår.

Er det ikke rart å presentere seg slik i et frokostprogrammet kl 8 på morningen? Det ser ut som de skal på galla. Mangler bare at mennene går i smoking.

Noen ganger hjelper de Wenche på kjøkkenet og da må de ofte passe på at de lange kjole-ermene ikke havner i maten. De må sitte anstrengt slik at man ikke ser rett inn i kjolesplitten.

Ikke at jeg egentlig bryr meg, men det gjør noe med atmosfæren i programmet. 

Anonymkode: 6d065...c62

• Liker 14
Skrevet

Jeg er enig. En rar gjeng det der. :ninja: 

• Liker 10
Skrevet

Vår Staude?

Anonymkode: 72ba5...97e

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg har lagt merke til det og synes det ser rart ut.

Anonymkode: 4b2e4...9ba

• Liker 4
Skrevet

Har dere bilde eksempel? Det var da ikke slik før?

Skrevet
lillemy02 skrev (3 minutter siden):

Har dere bilde eksempel? Det var da ikke slik før?

image.png.0dd83850d62473b85487b37ecf7652c6.png

• Liker 1
Skrevet

Egentlig hadde det kanskje vært koselig hvis de satt der i pysjen 😁

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes de er fine, jeg! Må være lov å kle seg pent, og jeg blir ofte inspirert av antrekkene deres. 

Anonymkode: 8a163...f33

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes de er fine, jeg! Må være lov å kle seg pent, og jeg blir ofte inspirert av antrekkene deres. 

Anonymkode: 8a163...f33

image.png.d33102dfab6b563b4d0f6350e1f32385.png

De var mer hverdagslig kledd før, pene klær likevel. Nå er det galla som gjelder. Ser litt rart ut når de får gjester i hettegenser og t-tkjorte.

• Liker 9
Skrevet

Han til venstre har fortsatt samme genser men nå har han dressjakke utenpå. Ofte er mennene hverdagslig kledd mens damene går for galla.

Skrevet

Enig! Hun mørke der, nydelig dame, men fremstår som meget forfengelig og fokusert på utseende når ter seg for kamera. Jeg orker ikke se på, det blir for dumt 

Anonymkode: a1098...e76

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker det, og vi er alt for dårlige på å kle oss opp her til lands, så bra noen prøver.

Anonymkode: 12ddb...ae7

• Liker 5
Skrevet

Tåpelig etterligning av amerikansk fjasing. Passe seg ikke i Norge.

Anonymkode: e756f...be8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uenig. Savner mer glamour i Norge. Sånn som jeg er vant til i Sør-Frankrike og London. 

Anonymkode: 08513...dbf

• Liker 4
Skrevet

Liker det. Jeg kler meg ofte på jobb,  som mine kolleager ville kledd seg på fest. Nordmenn er trauste og kjedelige når det kommer til klær. Jeg liker å pynte meg med klær, sminke osv hver eneste dag, uten at det er noe som helst overdrevent. Jeg ønsker å være den beste utgaven av meg selv hver eneste dag, og skjønner ikke at andre ikke tenker det samme. 

Anonymkode: 1c611...bad

• Liker 5
Skrevet

Når da??!!  Omtrent aldri sett de overpyntet jeg! Litt pyntet må de jo få være iblandt! Kommer kanskje litt an på hvilken dag det er, og hva de skal ha om og litt sånt også😊 

Anonymkode: bb288...1b4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nettopp. Nå MÅ vi slutte å adoptere absolutt alt dritt fra USA!

Anonymkode: b3fa1...12e

• Liker 5
Skrevet

Klokka er 0700, lissom!

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Klokka er 0700, lissom!

Ja, synes de kunne gå i pysj eller morgenkåpe/slåbrok. Kanskje håndkle på huet også. Eller enda bedre, overnatte i tv2sofaen når de skal være programleder der morgenen etter. Så når God morgen Norge begynner på morgenen så  starter det med at Kamera vekker f.eks Vår som sover i sofaen og dagens første gjest sover i den andre sofaen. Det hadde jeg ønsket. 

Anonymkode: 965e4...f15

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, synes de kunne gå i pysj eller morgenkåpe/slåbrok. Kanskje håndkle på huet også. Eller enda bedre, overnatte i tv2sofaen når de skal være programleder der morgenen etter. Så når God morgen Norge begynner på morgenen så  starter det med at Kamera vekker f.eks Vår som sover i sofaen og dagens første gjest sover i den andre sofaen. Det hadde jeg ønsket. 

Anonymkode: 965e4...f15

LOL. en mellomting kanskje?

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...