Gå til innhold

Å bo nær kraftlinjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke flyttet så nært nei. Ville heller funnet meg noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En venninne bodde et svært øde sted da hun reagerer på el, stråling, osv. Veldig hypersensitiv, og huden blir rød. 

Så kjøpte de i en større by for at barnet skulle få gå på skole. En stor leilighet og de malte alle innvendige vegger med blymaling. 

Tok ikke lang tid før de innså at de må flytte. Det er stråling i området, tror det var wifi, og derfor er de på flyttefot igjen. 

Noen er rett og slett sensitive for mye, og da bør man faktisk bo feks i ødemarken. Du bør velge ut fra helsa, og heller kjøpe bil i tillegg. 

Anonymkode: 10305...04b

Blymaling er jo faktisk veldig helsefarlig i forhold til radiosignaler, det finnes medisinske og vitenskapelige beviser for at bly er skadelig i motsetning det totale fraværet av beviser når det gjelder stråling fra wifi, mobilnettverk og strømnettet i vanlige bolighus.

https://www.tu.no/artikler/i-dag-ma-folk-bruke-romdrakter-for-a-fjerne-blyholdig-maling-na-skal-roboter-gjore-jobben-br/441067 

Noen TROR at de er sensitive for stråling men til dags dato så finnes det ikke en eneste person i hele verden som har bestått en dobbel blindtest, de jeg har lest om eller møtt som påstår at de er hypersensitive eller følsomme for denne typen stråling er ofte veldig "alternative" eller har vanskelig med å forholde seg til myndigheter og autoritære mennesker. 

Anonymkode: b7fff...73d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De er av den stor typen, men ikke de aller største. De forsyner neste by med strøm.

Nei, jeg kan selvfølgelig ikke vite hva du vil tenke. Men du skriver jo at du er bekymret og jeg var på din side. Om man er bekymret så er det vel bedre å ikke flytte dit, så slipper du å øke bekymringen for noe du ikke kan gjør noe med. 

Anonymkode: 008a9...201

Ok, disse er heldigvis av de minste. TS

Anonymkode: a06a3...759

Skrevet

Jeg fant dette kartet for de som er interessert. De grønne er de minste, det er to av dem som er nær den leiligheten jeg skal leie. De blå er større og de røde er av de største, det er ingen sånne i nærheten. Så vidt jeg skjønner er det veldig liten grunn til bekymring når det gjelder de minste kraftlinjene. TS
https://gis3.nve.no/link/?link=nettanlegg

Anonymkode: a06a3...759

Skrevet

Det eneste du merker til kraftlinjer er lyden. Er du sensitiv for lyder, bør du kanskje vurdere noe annet.

Anonymkode: ac924...13f

Skrevet

Mitt barndomshjem lå veldig tett ved en veldig stor en og vi fikk udelt en mangnetstang som lå under senga til mamma.

Anonymkode: 40095...d9d

Skrevet

Ryddet for avsporinger og brukerangrep.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...