Gå til innhold

Hvordan vet en om en er vid, trang eller gjennomsnittlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? 

Lettere for menn som bare kan måle

Anonymkode: 58b02...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke. Selv har jeg fått høre at jeg er «sykt trang» med noen partnere. Kanskje er det bare noe menn sier? Noen dager er jeg trangere enn andre dager, så tror det varierer litt fra dag til dag.

Anonymkode: 7a258...984

• Liker 2
Skrevet

Man måler. Får man inn en grillpølse ser man trang. Tar du en medium agurk, er du gjennomsnittlig. Beveger du deg opp mot halvannenliters colaflaske, er du vid.

Anonymkode: bbbf2...bc8

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva med å ikke bry seg og heller bidra til felles nytelse. Bidra med kommunikasjon og opphisselse. Bidra i sexen både før, under og etter. Hva med å bidra slik at begge har det bra og kast det jævla målebåndet så langt du klarer og tenk at akkurat den tanken er den beste tanken jeg noen gang har hatt. 

Tenk det i stedet for!!!!!!!!!

Endret av Hr. Aktiv
Så det så!!
  • Liker 13
Skrevet

Så lenge en mann ønsker sex med deg igjen og igjen er man ok. 

Jeg er forøvrig syk trang, gjennomsnittlig og vid, som en og samme kvinne, alt etter syklus, kåthet og sikkert andre faktorer. Jeg tror det er ganske vanlig. 

Hvordan jeg vet det? Jeg føler det selv. Noen ganger er det problemer med å få den inn, eller vondt å få den inn. Andre ganger er det for liten friksjon. Andre ganger er det helt perfekt. 

Min mann har aldri klaget på noe, bortsett fra at for trangt tar han som hint til at jeg ikke er kåt nok. Det stemmer oftest. 

Det er ikke da som at han kjører på og sier "Så herlig trangt!". Han foretrekker definitivt kåt kvinne. 

Konklusjonen er uansett at man er ok om mannen vil ha sex med deg igjen og igjen. 

Anonymkode: 3c3ff...51a

• Liker 8
Skrevet

Siden du må spørre er du nok gjennomsnittlig.

Anonymkode: 2df9c...c4f

Skrevet

Alle er like. Det er pikkene som er for små eller store.

Sier de på KG. 

Anonymkode: 73ec3...1af

• Liker 4
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (13 minutter siden):

Hva med å ikke bry seg og heller bidra til felles nytelse. Bidra med kommunikasjon og opphisselse. Bidra i sexen både før, under og etter. Hva med å bidra slik at begge har det bra og kast det jævla målebåndet så langt du klarer og tenk at akkurat den tanken er den beste tanken jeg noen gang har hatt. 

Tenk det i stedet for!!!!!!!!!

Det var bare et spørsmål, ta det med ro. 

Anonymkode: 58b02...f82

Skrevet

"Alle kvinner kjenner sin vagina som sin egen lomme"  du må nok bare lete litt i lomma di, så får du svaret🤭

Jeg drømmer ofte om slike spørsmål, at noen skal ringe på døra mi å spørre om det, alle skal få et ærlig svar😅

• Liker 1
Skrevet

Kulepenntesten.

Klarer du å stå oppreist med en BIC penn i den våte musa, knipe den fast, uten at den detter ut, da er du normal - trang.

Klarer du ikke det, fin deg en med en godt over normalt stor solid kjepp. Vi med det er ikke mange, men du får lete til du finner en av oss. 

Like voksne knuller best.

The 🐃

Anonymkode: 70b85...9d7

Skrevet

Av og til kommer ikke mannen min inn ei gang🤭 Men jeg tror det handler om man slapper av i bekkenet/underlivet eller ikke. Noen har nok mer tendens til å stramme, da blir det vanskeligere å komme inn.

Også om man er våt eller ikke, spiller stor rolle. Har aldri hørt at jeg er vid. Kanskje de som er "vide" egentlig bare ikke har så tramme muskler nedentil? 

Anonymkode: dc05e...fb3

• Liker 1
Skrevet

Det kan du ikke vite. Alle menn sier jo at dama de puler er trang. Så dette er en hemmelighet bare menn kjenner

Anonymkode: 536b2...dbf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det kan du ikke vite. Alle menn sier jo at dama de puler er trang. Så dette er en hemmelighet bare menn kjenner

Kansje man må finne noen som er ærlig da?Jeg har datet en mann som har hatt sex med over 20 stk..

Spurte om jeg var trang, og han sa fra en skala fra 1 til 10 og ti er vid var jeg 6. Det var tungt å høre ass. 

Men så er nok hans penisstørrelse ca gjennomsnittlig. Ikke stor.

Anonymkode: 52d76...4bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kulepenntesten.

Klarer du å stå oppreist med en BIC penn i den våte musa, knipe den fast, uten at den detter ut, da er du normal - trang.

Klarer du ikke det, fin deg en med en godt over normalt stor solid kjepp. Vi med det er ikke mange, men du får lete til du finner en av oss. 

Like voksne knuller best.

The 🐃

Er det da et pluss at man i samme slengen klarer å knipe til og suge kulepennen innover? ;) 

Anonymkode: cdd8a...004

• Liker 3
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Lettere for menn som bare kan måle

Et nyttig verktøy: skyvelære

Anonymkode: fcc00...844

Skrevet

Jeg passerer alle «tester» etter fødsel, men vet at jeg har svak muskulatur. 

Det er virkelig ikke et mål for meg å ha smertefull sex eller få en mann til å få veldig raskt orgasme. 

Ellers takk ;) 

Anonymkode: 187a8...d80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det da et pluss at man i samme slengen klarer å knipe til og suge kulepennen innover? ;) 

Anonymkode: cdd8a...004

Innover og utover med kontroll er topp. Med rett penis vil du lettere kunne oppnå vaginal orgasme hvis du skyver penis utover. Kjenner dette lett med min lange og tjukke. Da vet jeg at hun er på vei og masserer brystene slik at hun kommer over terskelen og inn i orgasmen.

Kult at du kan. Nyt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja for en penis er jo den eneste måleenhet man kan bruke 🙄 På dildoer får vi i det minste mål oppgitt riktig. 

Anonymkode: 2df9c...c4f

• Liker 1
Skrevet

Jeg var trang før barn, måtte bruke god tid, mye oppvarming og glid for å få det til. Etter barn har jeg blitt vid (og nei, det er ikke noe han har sagt, men noe jeg kjenner selv og også fått bekreftet hos gynekolog). Selve skjedeåpningen ble større, så det hjelper ikke med knipeøvelser heller. Så nå kjenner jeg veldig lite, og kan gå rett på samleie uten å måtte ta det med ro/oppvarming. Blir kirurgisk korrigering etterhvert. 

Anonymkode: 0548f...d0d

• Liker 2
Skrevet

Man kjenner jo stor forskjell. Noen kan fistes med samme friksjon som en normal penis kan gi ei som er trang osv. De fleste er "normale, noen er trang og noen er vid sånn at penetrering i vagina ikke gir så mye nytelse. Kommer også ann på hvor følsom penis er. En som har mye følsomhet kommer ofte alt for fort med ei som er trang siden stimulansen blir for stor. 

Vært med damer som syns penis er for stor og noen som kunne føre inn STORE dildoer uten problem. 

Noen grunn til at du lurer, i forhold til partner eller noe annet?

Anonymkode: 7cbc5...7b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...