Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min kan fort ligge på puppen i over en time med øynene igjen. Hun dier, men ikke veldig effektivt. Er usikker på om hun sover eller ikke. Sover egentlig minimalt på dagtid utenom disse ammestundene. Regnes dette som søvn? Hun er 12 uker, og jeg har store problemer med å få henne til å sove på dagtid, er bekymret hun får alt for lite.. sover godt om natten da..

Anonymkode: 7d634...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, de sover da. Min eldste sov bare på den måten de første månedene 😊

Anonymkode: 80cc1...ca8

• Liker 2
Skrevet

Dette er søvn☺️

Anonymkode: 629ff...de0

Skrevet

Sover. 

Anonymkode: 79efb...a94

Skrevet

Sover da ja, og bruker deg som pupp 🙊

Anonymkode: c18ef...018

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sover da ja, og bruker deg som pupp 🙊

Tutt*

Skrevet

Nikoser seg, sløver, halvsover inn og ut i ulike søvnfaser... Mine hadde øynene igjen, et par sug i minuttet, da halvsov de. Som til slutt ble avløst av at puppen gled ut, åpen munn med melkedråper i sikkelet, nesten så de snorket. Baby har det veldig godt iallefall.

Anonymkode: 1a9db...25c

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tutt*

pupp og tutt går i mitt hode for det samme 🤣 

Skrevet

Takk for svar! :) da får hun litt mer søvn enn jeg trodde da. Får de i seg nok melk på denne måten? Er mest sutting. Bekymret førstegangsmor😂

Skrevet

Babyen dier, den ammer ikke - det er det du som gjør 😉 ser mange skriver feil akkurat der.

Anonymkode: 4927a...9a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for svar! :) da får hun litt mer søvn enn jeg trodde da. Får de i seg nok melk på denne måten? Er mest sutting. Bekymret førstegangsmor😂

Så lenge hun går fint opp i vekt, virker fornøyd og tisser en del så kan du være trygg på at hun får i seg nok :) Min første sov også stort sett bare slik på dagtid. Babyen vi har nå spiser i to minutter før hun er ferdig, og sover gjerne i vuggen i stua på dagtid, så våre to har vært helt ulike på dette, men begge har fått nok melk.  

Anonymkode: e1fd7...c49

Skrevet

Jeg også tenkte babyen min sover jo alt for lite, helt til jeg skjønte at hun stort sett sov i de halvannen timers øktene vi brukte på å amme i starten. (Mens hun spiste. Ikke tale om å koble fra. Så mye for "sov mens baby sover".) Veldig vanlig 😊

Anonymkode: 32e53...5be

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tutt*

Hva er tutt?

Anonymkode: 36f5e...092

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er tutt?

Anonymkode: 36f5e...092

Smokk

Anonymkode: 9b559...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...