AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Hei! Er det noen som vet om det går an å velge en jordmor som jobber på en annen helsestasjon enn den man hører til? Jeg har en spesifikk jordmor, som reddet livet til mitt første barn, som jeg ønsker å bruke hvis jeg blir gravid igjen... Anonymkode: 03185...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Hun jobber dessverre ikke lenger på den helsestasjonen som jeg hører til TS Anonymkode: 03185...2e0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Det er sikkert litt forskjellig fra kommune til kommune, så jeg ville ringt til helsestasjonen hun jobber på og spurt. Anonymkode: 986d2...481
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Spørs på kapasitet og velvilje hos jordmora tror jeg. Jeg gikk til to ulike jordmødre i to ulike kommuner hvor jeg ikke var folkeregistrert i noen av dem i mitt svangerskap. Var mitt i et flyttekaos 😂 Gikk helt fint, de var veldig imøtekommende. Men dette er små kommuner med få gravide så jordmødrene hadde god tid. Anonymkode: 26002...f9e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Spørs nok mest på kapasiteten der du bor. Har opplevd alt fra nærmest fritt valg til det å være heldig om man får gå til jordmor i det hele tatt. Anonymkode: 99582...1f8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 I min kommune er det ikke aktuelt. Adressen min ligger nærmere den ene helsestasjonen/bydelen og er letteere for meg å komme meg til med kollektivtrafikk, men adressen min hører til en annen helsestasjon. Jeg spurte da jeg ble gravid og fikk beskjed om at det var ikke kapasitet til å bytte. Trondheim. Anonymkode: 94d9e...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå