Gå til innhold

Plutselig kløe på klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, i morges når jeg kom til jobb begynte jeg å klø ekstremt på klitorisen, og litt rundt...

Det har klødd hele dagen, og hudfolddn rundt klitoris er litt rød og sår. Hva kan ddtte være? Og hvorfor så akutt?

Anonymkode: b9264...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, i morges når jeg kom til jobb begynte jeg å klø ekstremt på klitorisen, og litt rundt...

Det har klødd hele dagen, og hudfolddn rundt klitoris er litt rød og sår. Hva kan ddtte være? Og hvorfor så akutt?

sopp?? kjøp canesten de har sånn pakke med både stikkpiller til å putte inni skjeden og til canesten og smøre rundt omkring i kjønnslepper og klitoris. Blir født og klør sykt da. Skader ikke å utelukke.

Anonymkode: 85e2e...811

• Liker 1
Skrevet

Hatt ubeskyttet sex?

Anonymkode: ae59b...46b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hatt ubeskyttet sex?

Anonymkode: ae59b...46b

Nei, har ikke det..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

sopp?? kjøp canesten de har sånn pakke med både stikkpiller til å putte inni skjeden og til canesten og smøre rundt omkring i kjønnslepper og klitoris. Blir født og klør sykt da. Skader ikke å utelukke.

Anonymkode: 85e2e...811

Kan gjøre det, men skjønte ikke det siste du skrev.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan gjøre det, men skjønte ikke det siste du skrev.

Har du brukt canesten før? Hvis ikke skal du til legen først og avklare om det faktisk er sopp og ikke noe annet som må behandles på en annen måte. Det er svært viktig å ikke overbehandle med soppkur, da kan du plutselig bli immun og få kronisk sopp.. Alltid viktig å høre med lege før en bruker nye legemidler! 

Anonymkode: c0836...1f5

Skrevet

kan jo vere ein allergisk reaksjon på enten såpe eller klevaskemiddel. 

Dropp parfyme i vaskemiddel og skyllemiddel og bruk DrGreves til intimvask

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du brukt canesten før? Hvis ikke skal du til legen først og avklare om det faktisk er sopp og ikke noe annet som må behandles på en annen måte. Det er svært viktig å ikke overbehandle med soppkur, da kan du plutselig bli immun og få kronisk sopp.. Alltid viktig å høre med lege før en bruker nye legemidler! 

Anonymkode: c0836...1f5

Har brukt canesten stikkpiller og krem en gang før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...