Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode online spill å anbefale? Ikke kabal og småspill, men gjerne horror spill av typen Alone in the Dark og lignende.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Nå er strengt tatt ikke Alone in the Dark et onlinespill i det hele tatt, siden det kun er enspiller og pcen overhode ikke trenger å være koblet til nettet.

Men hvis du er ute etter horrorspill er det jo mye artig der ute. Feks Silent Hill-spillene, og Resident Evil. Hvis du har konsoll som Xbox el Playstation 2 kan du også forsøke ut Project Zero som er et japansk horrorspill der man jakter spøkelser med kamera.

Skrevet

Nå tenkte jeg på onlinespill i samme stilen som Alone in the Dark. Er fullt klar over at AITD ikke er et onlinespill.

Skrevet

Jeg spilte et spill som het Arcane for en stund siden, kjempebra. Vet ikke om det finnes fortsatt. Var på Warner Bros. hjemmesider.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Nå tenkte jeg på onlinespill i samme stilen som Alone in the Dark. Er fullt klar over at AITD ikke er et onlinespill.

Ah.... Det tror jeg ikke det finnes noen av - hvertfall ikke noen større titler. Som kjent blir ting mindre skumle når man er flere ;)

Men uansett er mmorpg.com et godt sted å holde seg oppdatert på hva som finnes innenfor massively multiplayer online-spill i alle fall. Håper du finner noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...