Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Noen som har noen gode online spill å anbefale? Ikke kabal og småspill, men gjerne horror spill av typen Alone in the Dark og lignende.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Nå er strengt tatt ikke Alone in the Dark et onlinespill i det hele tatt, siden det kun er enspiller og pcen overhode ikke trenger å være koblet til nettet. Men hvis du er ute etter horrorspill er det jo mye artig der ute. Feks Silent Hill-spillene, og Resident Evil. Hvis du har konsoll som Xbox el Playstation 2 kan du også forsøke ut Project Zero som er et japansk horrorspill der man jakter spøkelser med kamera.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Nå tenkte jeg på onlinespill i samme stilen som Alone in the Dark. Er fullt klar over at AITD ikke er et onlinespill.
hilli Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Jeg spilte et spill som het Arcane for en stund siden, kjempebra. Vet ikke om det finnes fortsatt. Var på Warner Bros. hjemmesider.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Nå tenkte jeg på onlinespill i samme stilen som Alone in the Dark. Er fullt klar over at AITD ikke er et onlinespill. ← Ah.... Det tror jeg ikke det finnes noen av - hvertfall ikke noen større titler. Som kjent blir ting mindre skumle når man er flere Men uansett er mmorpg.com et godt sted å holde seg oppdatert på hva som finnes innenfor massively multiplayer online-spill i alle fall. Håper du finner noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå