Gå til innhold

BH som holder puppene fra hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en ny som holder puppene fra hverandre slik at jeg ikke får sånn 'steek-kløft"? 

Bruker 75d i BH. Har naturlige og etter at jeg rundet 45 syntes jeg alle Bh'er gjør slik at jeg får strek-kløft .

Bruker ikke dype utringninger altså, men kan jo ikke gå med en singlet en gang uten at puppene blir slik. Vet at problemet er bløt pupp, men det må da finnes en bh som holder hver pupp der den skal være?😁

Anonymkode: 6591e...471

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må rett og slett prøve ut ulike merker og modeller. Finnes det en spesialisert undertøysfortetning i omegn? Og da regnes ikke Change altså.

Ikke alle bh’er har skålene likt plassert, og kan gi veldig ulikt utseende. selv om det skal være samme størrelse.

For meg har bh’er av merket Freya stort sett vært det som passet best, og holdt puppene med noenlunde avstand :) 

Anonymkode: 3d0b4...890

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper bh hos change aldri hatt problemer med at puppene ikke har avstand.

Eneste gangen jeg fikk siamesiske pupper var når jeg gikk på den "fantastiske" undertøysbutikken som "mange" skryter over, en bh 2000 kr rett i dass.

Anonymkode: 6e691...1aa

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg strek-kløft. Er det noe man prøver å unngå, altså?

Anonymkode: d20fb...a79

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når man begynner å bli godt voksen så medfører "sammenklemte" pupper ofte at rynker i området trer veldig tydelig frem 😉

Anonymkode: 70e9c...1c5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Når man begynner å bli godt voksen så medfører "sammenklemte" pupper ofte at rynker i området trer veldig tydelig frem 😉

Samt når man har en del kilo for mye, så er det rett og slett ikke så veldig pent.

Anonymkode: 7eb5a...729

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg og men har igjen pupper som går rett i siden 🤷🏼‍♀️ alle vil ha det de ikke får. 

Anonymkode: 7e99e...0aa

• Liker 1
Skrevet

For å unngå kløft må du ha stor nok cup slik at hvert bryst blir dekket helt. Området mellom cupene på BHen må gå høyt opp så brystene blir skilt fra hverandre. 

Jeg liker heller ikke å ha kløft. Det blir lett klamt og svett, og på varme dager kan det lukte skikkelig surt. I tillegg begrenser det hva jeg kan ha på meg av klær. 

Jeg bruker BH er fra Freya, Panache, Primadonna og Elomi. Dette er merker som selges i undertøybutikker. 

• Liker 4
Skrevet

Balconette-bher kan gjøre susen!

Anonymkode: 82daa...d9f

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar (og for at dere forstår hva jeg mener). Freya er et ukjent merke for meg,  det skal jeg sjekke opp!

TS. 

Anonymkode: 6591e...471

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 7.27):

Det er fordelen med altfor små pupper 😅 Trøster seg selv 😇

Anonymkode: 5bd0f...5fa

• Liker 1
Skrevet

Skjønner så godt hva du mener! Sjekk ut Fantasie, mitt favorittmerke i tillegg til de nevnt tidligere :)

Anonymkode: e4b0d...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...