Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av ladyinpink
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir for dumt. Og din forlovede høres ut som en dust.

• Liker 36
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du gidder ha en slik fyr som det der

Anonymkode: 34885...a7a

• Liker 21
Skrevet (endret)

.

Endret av ladyinpink
Skrevet (endret)

.

Endret av ladyinpink
Skrevet

Ja,det er for dumt. Glem det. Fortid er fortid, slutt å dvele ved den. Du gir bort makt ved å kontakte henne, du framstår som usikker og sjalu. Ikke positivt. 

Synes både du og din forlovede høres ganske merkelige ut. At eksen hans i det hele tatt har vært slikt et stort samtaleemne, og skryting av henne til potensiell ny dame? Og fortsatt sutring over henne til sin søster... Burde du kanskje latt han gå med det første? Han var jo tydeligvis ikke over henne... Og nå er dere forlovet? Hvorfor forlove deg når du ikke stoler på han? Virker veldig merkelig. 

Dere er kanskje ganske unge? Dere burde kanskje vente med et såpass seriøst forhold til dere er mer modne for det??

Anonymkode: 156b9...c67

• Liker 10
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 23.16):

.

Endret av ladyinpink
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 23.16):

: 156b9...c67

.

Endret av ladyinpink
Skrevet

Her må du ta valget om du stoler på han du mener du skal tilbringe resten av livet ditt med eller ikke. Stoler du ikke på han nå, så tviler jeg på at du stoler mer på han etter dere har gifta dere. Jeg synes det blir for dumt å ta kontakt med eksen hans for dette. Synes også han hadde drittsekkoppførsel i starten av forholdet da han skrøt sånn av sin eks til en eventuell kjæreste. Forstår ikke helt at du falt for han da, men han har vel andre gode sider ved seg... 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Cambria skrev (På 19.12.2020 den 23.23):

.

Endret av ladyinpink
Skrevet
ladyinpink skrev (1 minutt siden):

Ja han har dessverre veldig mye gode sider ved seg. Bl.a at han tar det som en selvfølge å behandle sin partner som en prinsesse og jeg er kjempe bortskjemt. Heldig på mange måter men usikker på hun. Hun er faktisk penere og tynne og mer av de typen som han er svak for. Så sikkert mye også av min dårlig selvtillit som påvirker den usikkerhet her. 😢

Og hvorfor tror du at du er mindre bra enn henne? Jo fordi din forlovede innledet forholdet med å skryte av den fantastiske eksen sin og gjøre det helt klart for deg at han synes hun er penere en deg. Er forholdet verdt den følelsen? Hvis du synes det så kjør på. Det er lett for meg som ikke vet noe om deres forhold og dere å si dump han, så det skal jeg ikke. Men jeg håper du tenker over hva du vil ha, og om du kan stole på han.

Så kan det hende du har rett i at din dårlige selvtillit ødelegger, men mtp måten han innledet forholdet på så synes jeg hele greia er rar (om det du sier stemmer). 

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger så leser man ting her på KG, og er bare så utrolig glad for man selv har en høyere standard og god selvfølelse. Den type mann ville ikke fått innpass hos meg, omfattende ekseprat - både positivt og negativt - er et rødt flagg helt fra starten. Bare at man vurderer å kontakte eksen hans og ydmyke seg selv, heller enn å faktisk innse at man er i helt feil forhold, sier mye. Du har ikke tillit til denne mannen (antakelig med god grunn), og likevel skal du gifte deg med ham?

Anonymkode: 4322d...f2e

• Liker 10
Skrevet (endret)

.

Endret av ladyinpink
Skrevet (endret)

.

Endret av ladyinpink
Skrevet
ladyinpink skrev (11 minutter siden):

Du har rett i at hans innledende informasjon om henne er hovedgrunnen. Det er mye det. Det gjør vondt å innrømme for jeg vil så gjerne tenke på han som den mest perfekte mann. Denne var han uheldig med. Nå prøver han å ta det tilbake for alt det er verdt. Sa en gang «hun er ikke _så_ pen» ja litt sent for det nå. 

Ingen er perfekte, og han virker som en som er ganske langt fra å være perfekt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av ladyinpink
Skrevet
ladyinpink skrev (10 minutter siden):

Spiser meg opp at hun fortsatt bruker bilde fra tur de hadde sammen i 2014. Har ingenting skjedd i livet hennes siden det liksom 

Syns du overdriver her. Det er få som skifter profilbilde nå fordi det er færre og færre som bruker Facebook - spesielt hvis hun er rundt 30

Både mitt og exen sitt profilbilde er tatt fra felles tur for mange år siden. Vi har null kontakt og hater hverandre. Tenker ikke på at bildet er tatt av ham - tenker at jeg liker bildet. Ta heller å jobbe litt med selvtilliten din, du

Anonymkode: bbfd9...1ce

• Liker 8
Skrevet
ladyinpink skrev (12 minutter siden):

Spiser meg opp at hun fortsatt bruker bilde fra tur de hadde sammen i 2014. Har ingenting skjedd i livet hennes siden det liksom 

Glem henne! Ikke søk henne opp og sjekk henne ut. Det er jo bare selvpining.  Dessuten, han elsker forhåpentligvis deg nettopp fordi du er DEG, og da spiller det ingen rolle om hun liksom er penere enn deg. Mest sannsynlig, synes han at du er mye vakrere siden det er deg han elsker. 

• Liker 3
Skrevet
ladyinpink skrev (2 timer siden):

I begynnelsen av dating så skrøt han veldig av denne utrolig vakre dama (hans ord).. sikkert for å heve seg selv. Mye diverse skryt av hvordan han har knullet henne osv.

nå lurer jeg på hvorfor denne exen plutselig skal bli borte? Hvordan skal jeg stole på at denne av og på forhold faktisk har tatt slutt? 

han sier at det er slutt og ingenting å hente. Men ja selvfølgelig sier han det.  

Han har snakket om henne som en forferdelig person. Ikke en snill person osv. men likevel snakker om henne med et tungt hjerte når han er på telefon med sin søster. Som om han er lei seg for at det ikke funket. 

Blir det for dumt å sende henne en høflig melding for å få hennes side av historien? Om det er noe mellom dem jeg burde vite om? 

Jeg anbefaler ikke at du kontakter henne. Men heller å tenke nøye gjennom om du har tillit til han? Hva skal til for at du skal ha tillit? De følelsene du har, har ikke oppstått uten grunn; du er usikker på forholdet og hans følelser ovenfor deg. Dama er ikke problem her, det er han.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Syns du overdriver her. Det er få som skifter profilbilde nå fordi det er færre og færre som bruker Facebook - spesielt hvis hun er rundt 30

Både mitt og exen sitt profilbilde er tatt fra felles tur for mange år siden. Vi har null kontakt og hater hverandre. Tenker ikke på at bildet er tatt av ham - tenker at jeg liker bildet. Ta heller å jobbe litt med selvtilliten din, du

Anonymkode: bbfd9...1ce

Hva skjedde i ditt tilfelle?

Endret av ladyinpink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...