Gå til innhold

Upopulære mannfolk, hvorfor lar dere ikke bare kvinner forandre dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange kvinner liker jo det. Og mange kvinner gjør det. Det er jo egentlig fyfy siden alle skal være bra nok som de er. 

Jeg tenker på de mannfolka som fortsatt er jomfru som 25-30 åringer. Slik jeg har forstått det, kan de være misunnelige på andre menn som får det litt mer til. De kan være misunnelige på at de prater lettere med damer, at de ser bra ut (trent kropp / klær) osv.

Ofte er de mannfolka som kanskje ikke har de beste sosiale ferdighetene eller kanskje ikke helt forstår motebildet og kler seg enten kun etter komfort eller en klesstil mot det ekstreme av forskjellige stiler. 

Men jeg tenker, kan det ikke være verdt det å prøve la seg bli forandret, man kan jo også lære av dette, og også kanskje noen nye sider ved seg selv? Om man er enveiskjørt i noen få type plagg man alltid kjøper, kan man jo da få opp øyene for flere plagg man kan ha i klesskapet. 

Om man blir pushet til å gjøre noe med vekta, kanskje man etter en tid levd på lavere vekt ser fordeler med det? Og også psykisk helse? 

Den sosiale delen kan være vanskelig å forandre. Men like vell, om man føler seg bedre utseendemessig, henger dette også ofte sammen med selvfølelsen og kanskje angst. 

Man skjønner kanskje at jeg er en kvinne som skriver dette, da det ofte er oss kvinner som har en tendens til å ville forandre gutter. Men det kan bli snudd ned på også, at en gutt forandrer en jente. 

Jeg sier på ingen måte at personen skal gå inn i en relasjon og føle at man ikke er bra nok, men om man føler seg så dårlig fra før av, hva har man å miste? Vil man ikke bare være en erfaring rikere, og kanskje lært noen nye sider ved seg selv?

Anonymkode: d7fb4...7e5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder du deg frivillig som ubetalt livsstilscoach? 

Anonymkode: a9c34...87e

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange kvinner liker jo det. Og mange kvinner gjør det. Det er jo egentlig fyfy siden alle skal være bra nok som de er. 

Jeg tenker på de mannfolka som fortsatt er jomfru som 25-30 åringer. Slik jeg har forstått det, kan de være misunnelige på andre menn som får det litt mer til. De kan være misunnelige på at de prater lettere med damer, at de ser bra ut (trent kropp / klær) osv.

Ofte er de mannfolka som kanskje ikke har de beste sosiale ferdighetene eller kanskje ikke helt forstår motebildet og kler seg enten kun etter komfort eller en klesstil mot det ekstreme av forskjellige stiler. 

Men jeg tenker, kan det ikke være verdt det å prøve la seg bli forandret, man kan jo også lære av dette, og også kanskje noen nye sider ved seg selv? Om man er enveiskjørt i noen få type plagg man alltid kjøper, kan man jo da få opp øyene for flere plagg man kan ha i klesskapet. 

Om man blir pushet til å gjøre noe med vekta, kanskje man etter en tid levd på lavere vekt ser fordeler med det? Og også psykisk helse? 

Den sosiale delen kan være vanskelig å forandre. Men like vell, om man føler seg bedre utseendemessig, henger dette også ofte sammen med selvfølelsen og kanskje angst. 

Man skjønner kanskje at jeg er en kvinne som skriver dette, da det ofte er oss kvinner som har en tendens til å ville forandre gutter. Men det kan bli snudd ned på også, at en gutt forandrer en jente. 

Jeg sier på ingen måte at personen skal gå inn i en relasjon og føle at man ikke er bra nok, men om man føler seg så dårlig fra før av, hva har man å miste? Vil man ikke bare være en erfaring rikere, og kanskje lært noen nye sider ved seg selv?

Jeg tenker at de mennene er heldige som ikke har havnet i armene på ei som driver butikk og fasadebygging. Kansje disse mennene ender opp med ei som virkelig elsker dem for det de er og ikke det de har av verdier og status. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg har prøvd å foreslå det tidligere her, f.eks at man kanskje burde si til menn med enorme skjegg at man kunne vært interessert om de hadde, hvertfall trimma det litt. Men jeg blei halshugd for det, så da får de heller være single med enorme skjegg så sveiper jeg videre 🤷‍♀️

Anonymkode: 2b9c9...63d

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hva mener du? alle menn som forelsker seg blir tøffel. Du kan aldri forandre en mann dersom han ikke er forelsket i deg. 

Man sier jo "Bak enhver vellykket mann står en sterk kvinne". Med det mener man at "Bak enhver vellykket mann står en kvinne og bestemmer alt i livet hans, men lar han tro at han bestemmer, og alle andre vet at det er hun som bestemmer". 

Endret av shash90
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd å foreslå det tidligere her, f.eks at man kanskje burde si til menn med enorme skjegg at man kunne vært interessert om de hadde, hvertfall trimma det litt. Men jeg blei halshugd for det, så da får de heller være single med enorme skjegg så sveiper jeg videre 🤷‍♀️

Jeg kan trimme skjegget mitt hvis du trimmer barten din👍🏻

Anonymkode: f3d34...ca4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan trimme skjegget mitt hvis du trimmer barten din👍🏻

Anonymkode: f3d34...ca4

Det trenger du ikke fortelle meg, for det skjønner jeg selv 😄 

• Liker 10
Skrevet

Det finnes kvinner som liker "nerder", som ikke er opptatt av hva mannen kler seg i eller om han er trent. Ikke alle er overfladiske. Om man faktisk har fått seg en partner, så er det vel ikke ens eget utseende man mistrives med - da er det jo noe annet det handler om, for om utseende spilte en rolle så ville ikke vedkommende fått seg en partner. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke man er overfladisk selv om man ikke liker nerder som går i store college-gensere, klumpete joggesko, stygge briller og en olabukse som enten sitter for langt oppi rassen eller som de hele tiden må dra opp da de ikke har fått med seg at det finnes belter.

I tillegg bæres det alltid på colaflasker eller energidrikker og det spises alt som usunt er.😄 Snakker av erfaring fra studiene. 

Nå har jeg bare snakket om utseende, i tillegg er ofte hobbyer rollespill og gaming. Helt ok det, men som oftest er ikke jenter sååå interessert i det (ja, jeg skjønner at det finnes unntak).

Anonymkode: 105f7...5c0

• Liker 2
Skrevet

Ofte er mange menn single pga personligheten er dritt, ikke pga utseendet, fordi de er nerd, ikke har still osv. Ofte er den den drit kjedelige personligheten som for enhver kvinne til å visne og tørke inn til en rosin. Kvinner liker menn som klarer prate, som har mye å si , som har glimt i lyet. 

Anonymkode: 8917b...d95

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ofte er mange menn single pga personligheten er dritt, ikke pga utseendet, fordi de er nerd, ikke har still osv. Ofte er den den drit kjedelige personligheten som for enhver kvinne til å visne og tørke inn til en rosin. Kvinner liker menn som klarer prate, som har mye å si , som har glimt i lyet. 

*glimt i øyet

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at de mennene er heldige som ikke har havnet i armene på ei som driver butikk og fasadebygging. Kansje disse mennene ender opp med ei som virkelig elsker dem for det de er og ikke det de har av verdier og status. 

Det kommer fra en fyr som ikke skjønner forskjell på en hore og en kvinne i forhold 👍

• Liker 11
Skrevet

Alle menn lar seg forandre. Så lenge de får fitte er de villig til å gjøre det meste kvinnen ber om. Gir kvinnen dem i tillegg tidenes blowjob har de mennene i deres hule hånd. 

Anonymkode: d05cf...32f

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er ikke interessert i, eller på jakt etter voksne menn å oppdra. "Å være bra nok som en er" betyr at alle fortjener å bli behandlet med grunnleggende respekt og at man kan spare seg å forsøke å endre på den man elsker. Ikke at alle og enhver egner seg til å være noens livspartner. Det er da ingen som er interessert i en livspartner som har en ubehagelig personlighet/dårlige sosiale ferdigheter/viser null interesse for ting utenfor seg selv/har dårlig hygiene. 

Anonymkode: 16974...b86

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men.... Hva med oss kvinner som faktisk liker enorme skjegg?! 

Anonymkode: d24fc...8d2

• Liker 3
Skrevet

Bak enhver vellykket mann,står en forbauset kvinne 😆

Anonymkode: 8c312...3e2

• Liker 9
Skrevet

Kan ikke bare kvinner slutte å være sammen med menn da? Og bli lesbiske. Det høres jo ut som at kvinner vil forandre menn til å bli mer som kvinner. 

Anonymkode: 5c70c...843

• Liker 2
Skrevet

Det er ofte kvinnene som må forandre seg. Jeg var upopulær, faktisk helt usynlig, fram til slutten av 20-åra. Plutselig var ikke hobbypsykopatene og narsissistene like interessante lenger, og jeg var attraktiv for en god del. Å på papiret være upopulær som ung betyr ikke så mye, det er først når kvinnene får lyst på barn at de faktisk i større grad velger noen det faktisk går an å leve med.

Anonymkode: e7ac2...463

• Liker 3
Skrevet

Det er nok ikke så lett som du tror.

-Høyde er det viktigste, her er det null å niks å gjøre.

-Kraftig kroppsbygging er nest viktigst. Brede skuldre, store hender, stort hode. Mye vanskeligere å gjøre noe med enn enkelte tror. Steroider hjelper, trening hjelper mindre enn hva myten sier.

Anonymkode: 273d8...97c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det jeg syntes er så spennende, særlig på de mannfolka som fortsatt er jomfru til rundt 30 årene. Er det skjegget deres virkelig viktigere enn å ha et sexliv! 😅 Er vell ikke så mye å ofte tenker jeg da

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...