AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Jeg fødte 16 desember, alt gikk fint. Og jeg følte faktisk at kvalmen var litt bedre dagen etter, og har klart å spise litt, i svangerskapet kastet jeg opp alt. Men legene og alle har sagt at etter fødsel vil kvalmen gi seg, men nå de siste 2 døgnene er kvalmen der for fullt igjen, sliter med å passe på baby fordi jeg er så dødelig kvalm. Noen erfaringer rundt dette? Noen som har opplevd d samme? Når ga kvalmen seg? «Alle» sa rett etter fødsel men nå er det nesten 4 døgn siden og jeg er drit kvalm Anonymkode: c6b17...ebb
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fødte 16 desember, alt gikk fint. Og jeg følte faktisk at kvalmen var litt bedre dagen etter, og har klart å spise litt, i svangerskapet kastet jeg opp alt. Men legene og alle har sagt at etter fødsel vil kvalmen gi seg, men nå de siste 2 døgnene er kvalmen der for fullt igjen, sliter med å passe på baby fordi jeg er så dødelig kvalm. Noen erfaringer rundt dette? Noen som har opplevd d samme? Når ga kvalmen seg? «Alle» sa rett etter fødsel men nå er det nesten 4 døgn siden og jeg er drit kvalm Anonymkode: c6b17...ebb Kanskje du skal spørre om de kan ta blodsukker og sånt på deg? Hos meg med alle tre gikk kvalmen over i samme øyeblikk som ungen var ute.... Anonymkode: 7b6c4...3af 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Jeg hadde jo ikke "hyperemesis gravidarum" da Anonymkode: 7b6c4...3af
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Det høres ut som et mareritt, og jeg har ikke hørt om det før. Jeg hadde hyperemesis i første svangerskap, og var plaget av kvalme, men ikke like ille, gjennom hele andre svangerskap. Begge ganger har jeg kastet opp for siste gang under fødselen og følt meg helt bra ganske umiddelbart etterpå. Kanskje kvalmen din nå kan det ha sammenheng med hormonedringene som skjer i kroppen etter fødsel, og da bør det i så fall gå over igjen rimelig fort? Jeg ville tatt det opp med lege. Anonymkode: b60b7...18b 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Jeg hadde hyperemesis, og ble bedre med det samme. Men etter et par dager ble jeg utrolig uggen igjen. Det varte bare noen dager, aner ikke hvorfor Anonymkode: 5102f...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå