Gå til innhold

Menn: Hvis dere må jobbe en del mer for å klare og komme med en dame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er det noe dere kan tåle og likevel oppleve som at sexen er god, eller vil dere som regel før eller siden droppe dama på grunn av dette? (Snakker da om grunner som at hun ikke er så stram, veldig våt.)

Anonymkode: dfbec...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn kommer stort sett uansett. Og de som ikke gjør det holder ikke dama ansvarlig for sin orgasme

Anonymkode: 0cfe0...5ea

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg har aldri opplevd noen som har vært så lite stramme at det ikke er digg, men det er ingen ting som slår en skikkelig stram vagina, har møtt et par som hadde helt sykt tight vagina så det nesten var litt vanskelig å komme inn, men det førte bare til skikkelig forspill, som var bra fordi når man først var i gang var det umulig å vare skikkelig lenge.

Anonymkode: c42e3...80c

• Liker 1
Skrevet

Menn som ikke kommer, tuller du eller, de har da stort sett litt stanse innimellom opplegg for å ikke komme for fort. Aldri opplevd menn som ikke kommer og jeg er 50 😄

Anonymkode: 4f4ce...376

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

... er det noe dere kan tåle og likevel oppleve som at sexen er god, eller vil dere som regel før eller siden droppe dama på grunn av dette? (Snakker da om grunner som at hun ikke er så stram, veldig våt.)

Absolutt. Om dama er kåt og våt, og jeg klarer å knulle henne til en, eller aller helst flere orgasmer, opplever jeg sexen som knallbra, selv om det skulle være litt vanskelig å komme selv 

Om hun derimot ikke kommer, blir det jo heller meningsløst å knulle. Å komme selv, enten det tar 2 eller 40 minutter, er av liten verdi om dama ikke kom en eller flere ganger underveis 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vel, jeg har aldri opplevd noen som har vært så lite stramme at det ikke er digg, men det er ingen ting som slår en skikkelig stram vagina, har møtt et par som hadde helt sykt tight vagina så det nesten var litt vanskelig å komme inn, men det førte bare til skikkelig forspill, som var bra fordi når man først var i gang var det umulig å vare skikkelig lenge.

Anonymkode: c42e3...80c

Er det egentlig bra? Selv foretrekker jeg at det varer mer enn to minutter 

Anonymkode: 40eb6...a3b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Langt ifra noe dumpegrunnlag, den oppgaven skulle jeg ha løst veldig lett... og det handler ikke om fokus på sex, nærmere tvert imot😉

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Bamseklemmer said:

Langt ifra noe dumpegrunnlag, den oppgaven skulle jeg ha løst veldig lett... og det handler ikke om fokus på sex, nærmere tvert imot😉

Takk for svar. Jeg forstod ikke helt. Kan du forklare?:) 

Skrevet
10 hours ago, Resignert said:

Absolutt. Om dama er kåt og våt, og jeg klarer å knulle henne til en, eller aller helst flere orgasmer, opplever jeg sexen som knallbra, selv om det skulle være litt vanskelig å komme selv 

Om hun derimot ikke kommer, blir det jo heller meningsløst å knulle. Å komme selv, enten det tar 2 eller 40 minutter, er av liten verdi om dama ikke kom en eller flere ganger underveis 

Åh, så godt å høre. Og litt overraskende. Selv kommer jeg flere ganger, og blir helt kliss, men jeg gruer meg alltid før jeg har sex med noen første gang fordi jeg føler meg så ydmyket av at de må jobbe en del med å klare og komme (endret i etterkant av fødsler). 

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha hatt både god og middelmådig sex med både trange og vide damer, er ikke hennes størrelse så viktig for meg. Det er andre ting som er mye viktigere for å ha god sex. Det eneste er at jeg blir mer usikker på hva hun kjenner av meg dersom hun skulle komme til å være vid. Det har vist seg at de som jeg har vært med som har vært negative til størrelsen min, også har vært de jeg har passet dårligst med fysisk.

Jeg er heller ikke nødt til å komme for å synes det er deilig. Jeg er bygd slik at dersom jeg kommer over et visst punkt, blir det vanskeligere for meg å komme. Det er heller ikke slik at dersom jeg har kommet har det automatisk vært kjempegodt. For menn er det også forskjell på orgasmene. Det merker man spesielt dersom en kvinne virkelig legger vekt på vår orgasme også. 

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd dette av og til, og det har alltid vært min egen skyld, ikke dama! Et par drinker for mye bedøver penis, og ødelegger følsomheten😩

Skrevet
Resignert skrev (19 timer siden):

Øh - mange kvinner nyter sex uten orgasme.

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, duplexx said:

Øh - mange kvinner nyter sex uten orgasme.

Mulig det. Men orgasme er selve prikken over i-en. Og den endelige bekreftelsen på at man har klart å levere som elsker og mann. Alt annet er jo bare prat.

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Åh, så godt å høre. Og litt overraskende. Selv kommer jeg flere ganger, og blir helt kliss, men jeg gruer meg alltid før jeg har sex med noen første gang fordi jeg føler meg så ydmyket av at de må jobbe en del med å klare og komme (endret i etterkant av fødsler). 

Skulle gjerne hatt sex med ei som deg igjen 🙂. Begynner å bli uhyggelig lenge siden nå.

Skrevet
Resignert skrev (5 minutter siden):

Skulle gjerne hatt sex med ei som deg igjen 🙂. Begynner å bli uhyggelig lenge siden nå.

Har ikke du en ganske stor penis? Hvordan er det mulig å ikke komme av det? Jeg elsker en litt grov penis, bruke lang tid på forspillet og så bare komme og komme og komme og komme. Har fått over 100 orgasmer på én dag tidligere, det er helt sinnsykt.

Anonymkode: 5310c...55b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ha i bakhodet at smaleie ikke nødvendigvis er det ultimate stimuliet for mange menn uansett. Munn og hender kan ofte gjøre en vel så bra "jobb". At man ikke er verdens trangeste, bør ikke bekymre så mye, og blir man dumpet med det som grunn, er jeg ganske sikker på at det egentlig skyldes noe annet. Uansett myyye bedre med en "romslig" plaskvåt enn en trang og halvtørr. Jeg velger det første 100 av 100 ganger.

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke du en ganske stor penis? Hvordan er det mulig å ikke komme av det? Jeg elsker en litt grov penis, bruke lang tid på forspillet og så bare komme og komme og komme og komme. Har fått over 100 orgasmer på én dag tidligere, det er helt sinnsykt.

Nei, er dessverre aldeles sørgelig gjennomsnittlig utstyrt ☹️

Men hadde likevel utrolig bra sex med ei som var både vid og våt, og er sikker på at hun og var svært fornøyd. Noe hun faktisk sa til meg en gang vi møttes på fest for ikke så mange år siden. 

Skrevet
Resignert skrev (24 minutter siden):

Nei, er dessverre aldeles sørgelig gjennomsnittlig utstyrt ☹️

Men hadde likevel utrolig bra sex med ei som var både vid og våt, og er sikker på at hun og var svært fornøyd. Noe hun faktisk sa til meg en gang vi møttes på fest for ikke så mange år siden. 

Hva er målene dine da?

16cm lang og 12cm omkrets?

Skrevet

Jeg elsker å bruke god tid på oppvarming og virkelig tease henne til henne blir søkkvåt. Så jeg har absolutt ikke noe i mot at man må jobbe litt ekstra. Men var utfordringen at du ikke blir våt? Eller mener du at du er for vid? Jeg har aldri opplevd at noen er for vide. For trange derimot har jeg opplevd og det ødelegger det litt for meg. Man får ikke den varme myke følelsen av det. Men det er ikke alle man passer sammen med. De har vært våte og klare, men det oppleves veldig annerledes og kan bli ubehagelig hvis de er såpass trange. 

Anonymkode: 1aa0b...205

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er målene dine da?

16cm lang og 12cm omkrets?

Tenker du må spørre om sånt via melding.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...