Gå til innhold

Skilpadder?

Gjest Hippopotamus

Anbefalte innlegg

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Har hørt at det ligger en dyrebutikk eller et hagesenter i utkanten av Oslo (øst?) hvor de har utstilling med skilpadder ol. Noen som vet noe om hvor dette er? Jeg har besøk av min psykisk utviklingshemmede lillesøster om dagen, og hun elsker alle slags dyr. Tenkte derfor at vi kanskje kunne dra dit hvis vi finner ut hvor det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Oslo Reptilpark ligger i Storgata. Der har de skilpadder ser det ut som.

http://www.reptilpark.no/

Åpningstider og priser

Tirsdag til søndag 10.00-18.00. Mandag stengt.

Voksne 65,-

Student 50,-

Barn og honnør 35,-

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Takk for tipset, selv om jeg kjenner at jeg allerede fryser nedover ryggen... Skilpadder er søte, men slanger? Uuuuuæææh... Men men, jeg har sikkert godt av å møte mine fobier... tror jeg...

:roll:

Skrevet

:-) de er vel bak plexiglass. Du skal se søstra di er tøffere enn deg! :-)

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Plexiglass hjelper ikke mye, skal jeg si deg, her trengs det en skikkelig, isolert murvegg!

Søstera mi tøffere, ja? Hun elsker alle dyr like mye, helt ukritisk. Valper, gullfisker, kuer, maur og krokodiller går like rundt! Hun har en utrolig fordomsfrihet når det gjelder dyrs utseende og egenskaper; egentlig burde vi andre lære litt av det. De eneste som har en litt ekstra stor stjerne hos henne, er hennes katt og min og samboerens katt, og hesten som er "hennes" på terapiridningen.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Nå har jeg funnet ut hvor jeg mente: Oasen Hagesenter på Skullerud. Der har de skilpadder, geiter, eksotiske fisker og fugler, og stort lekeanlegg.

My Webpage

Gjest Gjesta
Skrevet

Var akkurat det jeg skulle gå inn og si! Jeg har vært der mange ganger, det er veldig fint der ;)

Skrevet

Har de geiter der? Det har jeg aldri sett, har forsåvidt ikke sett det store lekeanlegget heller..

Skrevet

Geitene og sauene tilhører gården som ligger bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...