Gå til innhold

Menn: plutselig mer usikker rundt damer dere liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere menn når dere liker en dame? Kan dere plutselig bli mye mer "myke" og usikre når dere dater en dame dere liker veldig godt? (Selv om dere ellers ikke er sjenerte og har god selvtillit?)

Anonymkode: 78e27...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg oser vanligvis av selvtillit og ambisjoner, men mister drivkraft og blir "myk" når jeg dater noen jeg liker.

Hei singellivet.

Anonymkode: d0f4c...e98

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja! Jeg oser vanligvis av selvtillit og ambisjoner, men mister drivkraft og blir "myk" når jeg dater noen jeg liker.

Hei singellivet.

Takk for svar!

Vil det si at du ved å møte noen på en date som du ikke er så "keen" på, fremstår mer selvsikker i de settingene?

Blir selvtilliten bedre med tiden når du blir kjent med dama du liker? :)

Skrevet

Bare hyggelig!

Tja, jeg tror jeg godt kan være selvsikker på både første andre og tredje date, uavhengig av om jeg er keen eller ikke. Men når "hverdagen" kommer, da blir jeg nervøs og sårbar, og desto mer jeg liker henne desto mer sårbar blir jeg.

Den umiddelbare sårbarheten kan forsvinne, og jeg kan være både jovial og "kul" i forhold, men de større ambisjonene og sterkere personlighetstrekkene kan fort bli visket ut. Og da mister dessverre partneren interessen.

• Liker 1
Skrevet

Er kvinne, men opplever at de blir veldig myke og til tider nesten stammer, selv om de prøver å skjule det. Veldig sikkert tegn ;)

Anonymkode: 2da2e...fc9

• Liker 2
Skrevet

Veldig avslappet og rolig. 

Men igjen viktig å ha selvtillit også. 

Skrevet

Blir nok betydelig mye mykere hvis det er en kjærestedate eller forelsket ja, men ikke så myk at jeg blir oppfattet som en klam og febrisk mann...

Skrevet

Jeg kaster snøball i bakhode på dem, funker alltid 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Bare hyggelig!

Tja, jeg tror jeg godt kan være selvsikker på både første andre og tredje date, uavhengig av om jeg er keen eller ikke. Men når "hverdagen" kommer, da blir jeg nervøs og sårbar, og desto mer jeg liker henne desto mer sårbar blir jeg.

Den umiddelbare sårbarheten kan forsvinne, og jeg kan være både jovial og "kul" i forhold, men de større ambisjonene og sterkere personlighetstrekkene kan fort bli visket ut. Og da mister dessverre partneren interessen.

Det er litt dette jeg merker med en fyr også... Føler han på en måte "smelter". 

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er kvinne, men opplever at de blir veldig myke og til tider nesten stammer, selv om de prøver å skjule det. Veldig sikkert tegn ;)

Anonymkode: 2da2e...fc9

Ja, har også opplevd dette. Både stamming, så vel som at de faller ut og mister tråden når en ser på hverandre i samtalen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan er det med dere menn når dere liker en dame? Kan dere plutselig bli mye mer "myke" og usikre når dere dater en dame dere liker veldig godt? (Selv om dere ellers ikke er sjenerte og har god selvtillit?)

Ja det blir jeg, men det er mere på om hun mener alvor eller er en fasadebygger. 

Jeg kan bli betatt av ei dame og ofte blir jeg så skuffet når det viser seg at hun er der for helt andre ting enn det jeg er der for. 

Men er jeg sikker på at henne har jeg ønsker om å tilbringe tid sammen med så legger jeg ikke skjul på det. Desverre så har jeg med meg en ballast fra ungdommen som gjør meg litt avventende og derfor oppleves som litt "usikker og sjenert". 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kan både bli myk og sjenert eller cocky og breial. Ser ikke noe mønster i hvilken vei jeg tipper.

Skrevet
4 hours ago, Hr. Aktiv said:

Ja det blir jeg, men det er mere på om hun mener alvor eller er en fasadebygger. 

Jeg kan bli betatt av ei dame og ofte blir jeg så skuffet når det viser seg at hun er der for helt andre ting enn det jeg er der for. 

Men er jeg sikker på at henne har jeg ønsker om å tilbringe tid sammen med så legger jeg ikke skjul på det. Desverre så har jeg med meg en ballast fra ungdommen som gjør meg litt avventende og derfor oppleves som litt "usikker og sjenert". 

Så fint! Liker godt når menn er åpne om at de liker dama de holder på å date/bli kjent med/er interessert i. 

Skrevet
1 hour ago, Alterego666 said:

Jeg kan både bli myk og sjenert eller cocky og breial. Ser ikke noe mønster i hvilken vei jeg tipper.

Åh, dette var et interessant svar! :) Morsomt hvordan vi er skrudd sammen. :) Takk for svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...