Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det mulig å være gravid med få negativ utslag på tidlige graviditetstester? Kjent litt stikkninger på bryst, små ømme nippler, svimmelhet og littegranne murringer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan like greit være ønsketenkning som graviditet. 

Ta en ny test om mensen uteblir. 

Anonymkode: c59e1...083

• Liker 4
Skrevet

Hmm...Får prøve igjen som dere foreslår! Skal egentlig ha menstrasjon om 3 dager, men i går kjente jeg en del murringer nedentil og i korsryggen, og stikkinger (lurer veldig på om det er egget som har festet seg) Ømme bryst og! Kan jo være mensen som er rett rundt hjørnet, men når jeg først får slike symptomer kommer alltid menstrasjon dagen etter. Har ikke fått menstrasjon i dag. 

Skrevet

Jeg testet med babyplan tidlig tester 9dpo,10dpo og 11dpo. Negative. Først 12dpo fikk jeg svaaaak positiv på den. Følte meg gravid hele tiden.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok! Tusen takk! Litt utålmodig her. Testet negativ dpo 8,9 og i dag 11. Spent på om det blir noe svak strek videre! 

Skrevet
supernaturalfan skrev (27 minutter siden):

Jeg testet med babyplan tidlig tester 9dpo,10dpo og 11dpo. Negative. Først 12dpo fikk jeg svaaaak positiv på den. Følte meg gravid hele tiden.. 

Ok! Tusen takk! Litt utålmodig her. Testet negativ dpo 8,9 og i dag 11. Spent på om det blir noe svak strek videre. Kunne du kjenne at egget festet seg? Igår kjente jeg en del murringer og stikk, samt spenning i korsryggen, har også hatt ømme bryst, vært litt svimmel. Men ingen mensen enda (skal ha mensen om et par dager) 

• Liker 1
Skrevet
Mamma1994 skrev (4 timer siden):

Ok! Tusen takk! Litt utålmodig her. Testet negativ dpo 8,9 og i dag 11. Spent på om det blir noe svak strek videre. Kunne du kjenne at egget festet seg? Igår kjente jeg en del murringer og stikk, samt spenning i korsryggen, har også hatt ømme bryst, vært litt svimmel. Men ingen mensen enda (skal ha mensen om et par dager) 

jeg hadde mensmurringer, noe jeg aldri får før sånn andre dagen i mens.. Ømme brystvorter og skikkelig kviseutbrudd 😅 samt bare følelsen.. 🙈

• Liker 1
Skrevet
supernaturalfan skrev (9 minutter siden):

jeg hadde mensmurringer, noe jeg aldri får før sånn andre dagen i mens.. Ømme brystvorter og skikkelig kviseutbrudd 😅 samt bare følelsen.. 🙈

Ok ok, hehe....Da må jeg bare vente et par dager til! Pleier egentlig å få mensenmurringer dagen før mensen, men nå er det 2 dager siden disse murringene...Så lurer veldig på om det var egget som festet seg! 

• Liker 1
Skrevet
Mamma1994 skrev (På 20.12.2020 den 22.31):

Ok ok, hehe....Da må jeg bare vente et par dager til! Pleier egentlig å få mensenmurringer dagen før mensen, men nå er det 2 dager siden disse murringene...Så lurer veldig på om det var egget som festet seg! 

Eg merka truleg at egget festa seg (festesmerter) men det var 6-7 dagar etter eggløsning.
Hadde ingen mensmurringar i dagane fram mot der eg venta mensen, men følte meg sår/fort støl i korsryggen. 
Litt hormonell, lett irritert, og grein av at kjæresten ville sjå håndballkamp 😅

Testa veldig positivt 15 dpo, og sjekka ikkje i dagane før for det som skjer det skjer. 
For vår del var ikkje dette planlagt, og veldig overraskande - men veit det er mange som tenker seg til symptom og dermed får mange symptom. Eg trudde mensen kom så eg merka ikkje stort til symptom.

Håpar ikkje du blir skuffa 🤞🏼

Anonymkode: 64f34...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...